Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 284
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик

Мнениеот mitko_belata » Пет 26 юни 2020 19:20


Здравейте имам джета 1.8 пълен инжекцион механичен значи пробелема е следния като пусна климатика държи ниски обороти даже се мъчи да гасне регулирам оборотите докато е пуснат климатика държи нормални обороти обаче като го изключа държи пък високи обороти регулирам ги държи си нормални пусна ли климатика пак същото някой може ли да каже къде да търся проблема защото много гадно
Ако темата не е за тук моля да бъде преместена където трябва




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ниски обороти с пуснат климатик

Мнениеот rudoni » Пет 26 юни 2020 20:14


Диагностика и добър майстор! К-Е джетроника е труден за новите млади майстори, трябва ти някой който наисти ги помни и прави!Интересно ми е ,и ще следя развитието!


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 284
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Ниски обороти с пуснат климатик

Мнениеот mitko_belata » Пет 26 юни 2020 20:25


Става дума че това го прави на газ бензина го е забравила одавна


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Ниски обороти с пуснат климатик

Мнениеот rudoni » Съб 27 юни 2020 7:33


Ами то за това бензиновата горивна уредба си има регулиране при пускане на климатика-повишаване на оборотите(даване газ) !


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик

Мнениеот stefan4o » Съб 27 юни 2020 8:31


При механичната инжекция решението за оборотите е вероятно малко по-различно от на електрическата, предполагам.
Най-вероятно е да има някъде някой актуатор, който да придърпва дроселовата клапа? Поогледай под предния капак малко.
Преди пак ли е била така? В смисъл климатика сега ли започна да го ползваш?
С коя инжекция си? К-Джетроник или КЕ-Джетроник?
http://www.a2resource.com/electrical/ma ... ronic.html


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 284
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик

Мнениеот mitko_belata » Съб 27 юни 2020 11:28


Миналото лято също го ползвах нямаше проблеми от скоро взе да прави така има едно подобно като стъпков мотор влиза във дорселовата клапа незнам да несе бъзика то иначе мисля че бях с k-jetronic


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 750
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик

Мнениеот Ник никишето » Пон 29 юни 2020 23:23


Джетата би трябвало да е gx мотор и там има компютър д-р което е че е с стария фреон и ако е пълнен с новия без смяна на дехидратора и компресора се мъчи и става така ( сипва се д-р тип масло в компресора и всяка година се прави профилактика ) . Стъпков клапан има с би метална пластина с Ел нагревател изключи буквата преди да запалиш и виж дали пак умира


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 284
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Джета 2 1,8 90 к.с. GX - Ниски обороти с пуснат климатик

Мнениеот mitko_belata » Вто 30 юни 2020 15:35


Фреона е от новия дехидратора е сменен всичко е направено за да работи компресора с новия фреон
За клапан става дума за този който е до вмукателния колектор



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 163 госта