Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
- M.Georgiev
- Мнения: 208
- Регистриран на: Пет 02 ное 2018 21:18
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX-109hp-2009
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
А ти видя ли двата линка от началото?
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
оооо извинете, г-н М Георгиев!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 26 юни 2020 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Видях на колегата Типси голфа, най-вероятно ще се свържа с него за оглед след като се върна от море. Преди това консултант ще види тази, която tdi fen пусна. Тя е в Пловдив, някой ако я е гледал може да сподели впечатления :). Отвътре малко е за изпипване, тавана и волана са за претапициране и най-вероятно ще търся алуминиеви детайли. Благодаря на всички за отговорите !
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Толкова много ли ти харесва Голф 4 като модел,че си готов да дадеш такива абсурдни суми за него ?
- samisam
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 18 авг 2010 21:20
- Автомобил: VW Golf4 1.6SR Y2000
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Голфът е легенда. Японски леген по-добре ли е?
Последна промяна от samisam на Сря 01 юли 2020 20:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Не всеки Golf е легенда. Ама точно тоя Golf с този мотор мисля, че идеално се вписва като такава.
- samisam
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 18 авг 2010 21:20
- Автомобил: VW Golf4 1.6SR Y2000
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Това имах предвид. Тази кола е най-младата легенда за съжаление. Има други, които са по -вехти. И читав екземпляр струва пари.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Едно нещо струва толкова пари, колкото си готов да дадеш за него :)
Не всичко в Германия от тези години е читаво, а често читавите струват пара, отделно и не останаха много такива коли.
Аз бих огледал какво се предлага тук ( в България ) и чак вече ако не покриват моите очаквания, бих погледнал и навън, но тогава цената не би трябвало да е изцяло определящият критерий . Не е необходимо и да е точно от Германия.
Не всичко в Германия от тези години е читаво, а често читавите струват пара, отделно и не останаха много такива коли.
Аз бих огледал какво се предлага тук ( в България ) и чак вече ако не покриват моите очаквания, бих погледнал и навън, но тогава цената не би трябвало да е изцяло определящият критерий . Не е необходимо и да е точно от Германия.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
1,8Т на старо е гаден мотор за поддръжка , сложен е и ако искаш да е наред ще си отвисиш по сервизите. Ако не ти пука че чек енджина свети ...пали от трети пети път ...и що годе върви купувай....
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Чак пък сложен. Още повече, че май само той от бензиновите няма масови проблеми при Golf 4.
Дизеловите не ги коментираме. Всичко след роторната помпа е сравнително сложно. За бензиновите - всичко до 2.0L (включително) има някакви известни проблеми. 1.8 няма масови болести и в двата си варианта, но 125кс харчи повече и върви далеч по-малко.
А моторите от следващите години стават все по-сложни заради екологичните норми.
Но това са лични впечатления. Би ли споделил кое визираш като по-добро и по-просто от вариантите излезли през този век? И има ли между тях толкова добре вървяща алтернатива? Нека да не се ограничаваме до марка. Информацията ще ми е полезна при подмяна на МПСто към някакъв момент.
И относно сервизите - моя за сега не е стъпвал на сервиз освен за дребни неща дето бяха ясни от преди това. Примери са брави, вентилатора на купето, странично огледало. Но все общи проблеми които не са свързани с избора на мотор.няма нито един специфичен проблем за конкретният двигател.
П.С. Всъщност факт е, има разни болежки специфични за 1.8Т. Заради тях карам с резервени комутатор и запалителна бобина в багажника...
А към автора на темата - не мисля, че си заслужава внос от Германия. Търси тук някой гледан екземпляр. Изпада и запазени (без никакви интервенции) на смислени пари, и такива с нужда от малко повече стягане за доста къси пари. И ако приемаш съвети - търси такъв без газ и без тунинг. Първо, че шанса да намериш нещо запазено и без изненади е по-голям, второ - ако решиш да го тунинговаш удоволствието от работата по тунинга остава за теб.
Дизеловите не ги коментираме. Всичко след роторната помпа е сравнително сложно. За бензиновите - всичко до 2.0L (включително) има някакви известни проблеми. 1.8 няма масови болести и в двата си варианта, но 125кс харчи повече и върви далеч по-малко.
А моторите от следващите години стават все по-сложни заради екологичните норми.
Но това са лични впечатления. Би ли споделил кое визираш като по-добро и по-просто от вариантите излезли през този век? И има ли между тях толкова добре вървяща алтернатива? Нека да не се ограничаваме до марка. Информацията ще ми е полезна при подмяна на МПСто към някакъв момент.
И относно сервизите - моя за сега не е стъпвал на сервиз освен за дребни неща дето бяха ясни от преди това. Примери са брави, вентилатора на купето, странично огледало. Но все общи проблеми които не са свързани с избора на мотор.няма нито един специфичен проблем за конкретният двигател.
П.С. Всъщност факт е, има разни болежки специфични за 1.8Т. Заради тях карам с резервени комутатор и запалителна бобина в багажника...
А към автора на темата - не мисля, че си заслужава внос от Германия. Търси тук някой гледан екземпляр. Изпада и запазени (без никакви интервенции) на смислени пари, и такива с нужда от малко повече стягане за доста къси пари. И ако приемаш съвети - търси такъв без газ и без тунинг. Първо, че шанса да намериш нещо запазено и без изненади е по-голям, второ - ако решиш да го тунинговаш удоволствието от работата по тунинга остава за теб.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Голф 4, 1.8Т и 8к лв. Аз продадох моя за 3500 лв. преди 4 години (целият с градушка, но поддържах технически). Няма почти никакви читави 4-ки вече на пазара... Проверено от познат, който неуспешно търсеше няколко години читава такава кола.
Личният ми съвет е да разшириш търсенто, защото и най-новият голф 4 е на 16-17 години и само ще вкарваш пари и ще си висиш по сервизите.
За този бюджет, по-добре търси нещо от сорта на Ауди А4, 1.8Т, 2005-2006-та година, а дори и нещо по-ново (ако държиш на бензин, избягвай VAG).
Аз от Голф 4, 1.8Т, преминах на Пасат Б5.5, 1.8Т и не съжалявам грам. Да, колата е идея по-тромава, но комфорт, возия, пространство и сигурност - на друго ниво са.
- samisam
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 18 авг 2010 21:20
- Автомобил: VW Golf4 1.6SR Y2000
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
https://youtu.be/GTKeiAJmlS0
Кратко ревю на руски с препоръки.
Всъщност ако не е VAG, остават японските само.
Мерцедес от руснаците знам че ръждясват, заедно с БМВ са със задно предаване, японските също ръждясват без може би Тойота.
Братушките се изказват ласкаво и за Шкода и Тойота камри.
Кратко ревю на руски с препоръки.
Всъщност ако не е VAG, остават японските само.
Мерцедес от руснаците знам че ръждясват, заедно с БМВ са със задно предаване, японските също ръждясват без може би Тойота.
Братушките се изказват ласкаво и за Шкода и Тойота камри.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
аз също си задавах този въпрос, но бърза справка в немско ме отказа.
в карайна сметка намерих 1,8Т АГУ, 150 коня с ремап на 180, Highline с бежово кожено рекаро дори и с бургаска регистрация (миналото лято )
до тук ми е стъпил на около 3800 със всички ремонти и обслужване прехвърляне и т.н.
остава само да се оправят предните седалки че са доста съдрани.
но в момента покрай тая криза всички полудяха с цените - искат едни невъзможни цени за коли на 20 + години т.е. пазара в момента е неподходящ за покупки - като се възстанови нормалния внос със сигурност ще паднат цените.
този мотор се влага също и в Бора, Бийтъл, Шаран, Сеат Леон, Сеат толедо ( обшо взето във всички модели от ВАГ групата без мъниците дето физически няма как да го съберат под капака си :) )
в карайна сметка намерих 1,8Т АГУ, 150 коня с ремап на 180, Highline с бежово кожено рекаро дори и с бургаска регистрация (миналото лято )
до тук ми е стъпил на около 3800 със всички ремонти и обслужване прехвърляне и т.н.
остава само да се оправят предните седалки че са доста съдрани.
но в момента покрай тая криза всички полудяха с цените - искат едни невъзможни цени за коли на 20 + години т.е. пазара в момента е неподходящ за покупки - като се възстанови нормалния внос със сигурност ще паднат цените.
този мотор се влага също и в Бора, Бийтъл, Шаран, Сеат Леон, Сеат толедо ( обшо взето във всички модели от ВАГ групата без мъниците дето физически няма как да го съберат под капака си :) )
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
Странно, очаквах цените да паднат, щото хората нямат пари да купуват. Ако цените на автомобилите 2ра ръка са нагоре определено е по-добре да се чака.
От хора занимаващи се с продажба на автомобили знам, че в западна Европа цените на новите били паднали за да има някакви продажби. Автомобилите 2ра ръка се очакваше и те да паднат, а паднат ли цените там е логично да паднат и тука. Ама нещо не забелязвам спад все още...
От хора занимаващи се с продажба на автомобили знам, че в западна Европа цените на новите били паднали за да има някакви продажби. Автомобилите 2ра ръка се очакваше и те да паднат, а паднат ли цените там е логично да паднат и тука. Ама нещо не забелязвам спад все още...
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Покупка на VW Golf 4 1.8Т и струва ли си внос от Германия?
ами разгледай мобиле и карс.бг и ще се уплашиш :)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта