Здравейте колеги, преди няколко години сменях перките на голфа че имах проблем с първата степен и при откачане на конектори му счупих палеца, реших да търся друг такъв конектор понеже имам проблем сега пък с термошалтера на радиатора.
Колата е голф 4 АРЛ, буксата я взех от една Шкода, но се оказа че двата дебели кабела на моята букса са наредени по друг начин, разглобих донякъде буксата но нямат вадене пусти кабели.
Конектора е с номер 1J0 973 203, моля за съдействие как се разглобява Конектора, ако може схема от Етка..
Взех и датчика от въпросната кола и го пробвах във вода на котлона с мултицета и се оказа че и той не работи като моя, та сега ще се копува нов оригинален датчик. Степените на перките работят пробвахме ги, проблема е датчика на радиатора
Разглобяване на конектор
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Разглобяване на конектор
Оправих се с буксата, сега да питам правилен ли е метода ми с мултицета на Ом и го затоплям до завиране на водата?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Разглобяване на конектор
Втора степен включва на 105℃. Дали можеш да я включиш с кипяща вода?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Разглобяване на конектор
Не ми и трябва да я включвам, първата щом не мога значи имам проблем с датчика
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Разглобяване на конектор
goppa написа:Втора степен включва на 105℃. Дали можеш да я включиш с кипяща вода?
Мхм, няма как . С антифриз съм пробвал, става . Умувал съм за олио ( или масло ) , смятам, че ще стане и с тях, но не съм пробвал.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Разглобяване на конектор
Обиколих 10 морги в околността докато намеря куплунг и с 300 зора го разглобих, нанизах моите кабели без да режа и свързвам стана си фабрично, датчика е поръчан утре го сменям(някакъв италиански) само такъв можели да ми доставят. Тръгнах да го развивам и се оказа че е с ключ 29 намерих удалжена вложка 29мм 1/2 ама и тя е къса, после се сетих че имам раздвижен ключ за само трябва да го вида дали отваря до 30мм.
Перките са чистак нови преди 2 години ги сменях, като пусна климатика веднага тръгва първа скорост и след малко включва втора, следователно модула не може да е проблема, остава датчика
Перките са чистак нови преди 2 години ги сменях, като пусна климатика веднага тръгва първа скорост и след малко включва втора, следователно модула не може да е проблема, остава датчика
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Разглобяване на конектор
Днес подмених датчика, докараха ми някакъв на ЕРА(италиански), наложи се да унищожа един гаечен ключ 28 за да го развия, отрязах го защото няма място накъде да се върти и с пилата го направих 29мм и датчика се разви за нула време.
Оригиналния датчик няма оригинално оплътнение а новия има медна дихтунга която за мен е излишна защото радиатора е пластмаса. Ще видим дали ще тече и ако се наложи ще махна дихтунгата и ще монтирам гумен пръстен.
Откачих буксите от модула на перките, защото масово малката букса и изгниват пиновете, моите бяха перфектни и двете, тествах перките и двете скорости работят, утре ще я досглобя и ще видим като загрее дали ще тръгват перките на спрян климатик
Оригиналния датчик няма оригинално оплътнение а новия има медна дихтунга която за мен е излишна защото радиатора е пластмаса. Ще видим дали ще тече и ако се наложи ще махна дихтунгата и ще монтирам гумен пръстен.
Откачих буксите от модула на перките, защото масово малката букса и изгниват пиновете, моите бяха перфектни и двете, тествах перките и двете скорости работят, утре ще я досглобя и ще видим като загрее дали ще тръгват перките на спрян климатик
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта