Разглобяване на конектор

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Разглобяване на конектор

Мнениеот valiosport » Нед 28 юни 2020 9:16


Здравейте колеги, преди няколко години сменях перките на голфа че имах проблем с първата степен и при откачане на конектори му счупих палеца, реших да търся друг такъв конектор понеже имам проблем сега пък с термошалтера на радиатора.
Колата е голф 4 АРЛ, буксата я взех от една Шкода, но се оказа че двата дебели кабела на моята букса са наредени по друг начин, разглобих донякъде буксата но нямат вадене пусти кабели.
Конектора е с номер 1J0 973 203, моля за съдействие как се разглобява Конектора, ако може схема от Етка..

Взех и датчика от въпросната кола и го пробвах във вода на котлона с мултицета и се оказа че и той не работи като моя, та сега ще се копува нов оригинален датчик. Степените на перките работят пробвахме ги, проблема е датчика на радиатора




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Разглобяване на конектор

Мнениеот valiosport » Нед 28 юни 2020 22:54


Оправих се с буксата, сега да питам правилен ли е метода ми с мултицета на Ом и го затоплям до завиране на водата?


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7640
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Разглобяване на конектор

Мнениеот goppa » Нед 28 юни 2020 22:58


Втора степен включва на 105℃. Дали можеш да я включиш с кипяща вода?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Разглобяване на конектор

Мнениеот valiosport » Нед 28 юни 2020 23:38


Не ми и трябва да я включвам, първата щом не мога значи имам проблем с датчика


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Разглобяване на конектор

Мнениеот samo_pechka » Вто 30 юни 2020 20:48


goppa написа:Втора степен включва на 105℃. Дали можеш да я включиш с кипяща вода?

Мхм, няма как . С антифриз съм пробвал, става . Умувал съм за олио ( или масло ) , смятам, че ще стане и с тях, но не съм пробвал.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Разглобяване на конектор

Мнениеот valiosport » Вто 30 юни 2020 21:49


Обиколих 10 морги в околността докато намеря куплунг и с 300 зора го разглобих, нанизах моите кабели без да режа и свързвам стана си фабрично, датчика е поръчан утре го сменям(някакъв италиански) само такъв можели да ми доставят. Тръгнах да го развивам и се оказа че е с ключ 29 намерих удалжена вложка 29мм 1/2 ама и тя е къса, после се сетих че имам раздвижен ключ за само трябва да го вида дали отваря до 30мм.
Перките са чистак нови преди 2 години ги сменях, като пусна климатика веднага тръгва първа скорост и след малко включва втора, следователно модула не може да е проблема, остава датчика


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Разглобяване на конектор

Мнениеот valiosport » Сря 01 юли 2020 22:22


Днес подмених датчика, докараха ми някакъв на ЕРА(италиански), наложи се да унищожа един гаечен ключ 28 за да го развия, отрязах го защото няма място накъде да се върти и с пилата го направих 29мм и датчика се разви за нула време.
Оригиналния датчик няма оригинално оплътнение а новия има медна дихтунга която за мен е излишна защото радиатора е пластмаса. Ще видим дали ще тече и ако се наложи ще махна дихтунгата и ще монтирам гумен пръстен.
Откачих буксите от модула на перките, защото масово малката букса и изгниват пиновете, моите бяха перфектни и двете, тествах перките и двете скорости работят, утре ще я досглобя и ще видим като загрее дали ще тръгват перките на спрян климатик



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта