VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- NikolaiBakalski
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 26 авг 2016 5:32
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Пичове здравейте.Колата е VW Touran 2006-та.
Правя ретрофот от нормален халогенен фар към оригинален ксенон.Ще си спестя левел сензорите.Просто защото смятам,че са ненужни (Колата е с койлове).
Интересува ме как точно да кодирам новите фарове.В момента,при включване на фаровете мигат постоянно (като на бърза светкавица)
Правя ретрофот от нормален халогенен фар към оригинален ксенон.Ще си спестя левел сензорите.Просто защото смятам,че са ненужни (Колата е с койлове).
Интересува ме как точно да кодирам новите фарове.В момента,при включване на фаровете мигат постоянно (като на бърза светкавица)
- Powerplay
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 05 яну 2014 18:29
- Автомобил: VW GOLF III
- Двигател: ABF 1996
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Търся label файл за Digifant 3.2 037 906 024 BE
В clubgti има ама връзката за сваляне е неактивна ..
Назад в темата гледам са качвани файлове за digifant 3.0 , та ако някой има за мене ще е супер
В clubgti има ама връзката за сваляне е неактивна ..
Назад в темата гледам са качвани файлове за digifant 3.0 , та ако някой има за мене ще е супер
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги! Колата е Пасат б5.5 и проблема е , че когато запаля от няколко дена насам светва абс , есп и индикацията за ръчната спирачка и премигва няколко пъти след което всичко изчезва. Днес това ми се случи и в движение и след около 3-4 сек.
угаснаха . Това излезна на диагностиката
3 Faults Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
35-10 - - - Intermittent
угаснаха . Това излезна на диагностиката
3 Faults Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
35-10 - - - Intermittent
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Може би с един мултимер и една пробна лампа ще се открие къде пропада ''Supply Voltage B+". Не е сложно.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Georgi Vutov написа:Здравейте колеги! Колата е Пасат б5.5 и проблема е , че когато запаля от няколко дена насам светва абс , есп и индикацията за ръчната спирачка и премигва няколко пъти след което всичко изчезва. Днес това ми се случи и в движение и след около 3-4 сек.
угаснаха . Това излезна на диагностиката
3 Faults Found: 01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+
35-10 - - - Intermittent
Имах същият проблем оказа се слаб акумулатор. Пробвай с друг акумулатор. При мен се получаваше сутрин при първо палене и после нямаше проблеми.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги купих пасат б6 2006г - освен американски тип мигачи и стоповете да светят като донът друго някакви глезотийки има ли?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Късите светлини могат да светят без всякакви други светлини автоматично със стартирането на мотора, могат и да се направят да светят по слабо, примерно на 50% идеално е за дневни светлини без допълнителен модул.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Да и за дневните мога да се направи с халогена обаче проблема че искам аз да си включа а не като запаля и да свети , примерно ако ставаше на ауто да почне да свети халогена (дрл) и с американския модул стои прекрасно обаче не става
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: Съб 24 дек 2011 22:00
- Автомобил: Golf 4 1.6 SR
- Двигател: 1998
- Местоположение: Варна
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Zinoto написа:Късите светлини могат да светят без всякакви други светлини автоматично със стартирането на мотора, могат и да се направят да светят по слабо, примерно на 50% идеално е за дневни светлини без допълнителен модул.
Моите са точно така, през деня светят на 50%
Като дръпнеш ръчната спирачка угасват, пуснеш ли я светват. Вечер си цъкам копчето и светват на 100%
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
А иначе забранено ли е да са кара на американски тип мигачи с габарит през деня
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
А трябва да ви жулнат хубави глоби и то солени за червените мигачи, а не да залягат зад триногите .
Има си закон за България и там е описано какви трябва да са светлините.
Другата тъпотия е защо ви пускат при първоначална регистрация в КАТ с такива мигачи.
Има си закон за България и там е описано какви трябва да са светлините.
Другата тъпотия е защо ви пускат при първоначална регистрация в КАТ с такива мигачи.
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2016 22:07
- Автомобил: Passat Variant B5-Passat Sedan B6
- Двигател: AFN-BMP
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Кой да жулнат ? Питам като прост човек , Все едно сефте виждаш някой да кара така ? Половината "тунинг" гъзари са така нищо им няма и те купуват допълнителен модул за да го направят , а не като мен през ваг кома което го има фабрично !
- pazdir
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги, имам следното питане: консумацията на ток спада значително 30 мин. след като съм изгасил изцяло колата... отива на 40 милиамперчаса, а преди това 30 мин. е на 150. Това до тук добре, нормално е, модулите били заспивали след 30 минути, но има ли начин с VCDS да се намали това време на заспиване, например да бъде 10 мин, а не 30?
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Нед 01 окт 2017 10:05
- Автомобил:
- Двигател: ваг ком
- Местоположение: Стз + Плд
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Няма такава функция самата кола -- предполагам че е Голф 4
Имаш някаква аномалия -- предполагам по централното заключване.
Пробвай да изкараш бушона на заключването и ще видиш има ли промяна.
Консумацията при затворени врати и заключена кола би трябвало до 2-3 минути да падне до 30/40 мА
Имаш някаква аномалия -- предполагам по централното заключване.
Пробвай да изкараш бушона на заключването и ще видиш има ли промяна.
Консумацията при затворени врати и заключена кола би трябвало до 2-3 минути да падне до 30/40 мА
- pazdir
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Сеат кордоба 2004 година е колата, колега. Значи не е нормално да стои 30 мин на такава висока консумация? Иначе, като махна този бушон, за който говориш, при мен е бушон N30 Power supply central locking unit, консумацията веднага пада до 40 милиампера.october написа:Няма такава функция самата кола -- предполагам че е Голф 4
Имаш някаква аномалия -- предполагам по централното заключване.
Пробвай да изкараш бушона на заключването и ще видиш има ли промяна.
Консумацията при затворени врати и заключена кола би трябвало до 2-3 минути да падне до 30/40 мА
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта