Здравеите някои може ли да ми каже по кав начин да си сменя тампона който влиза в бомбето на предните амуртисиори???
заглавието mod edit: golfer
Тампон на преден амортисьор...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Колега трябват ти: лула 18 и лула 19, скоби за пружини щестограм 7 или 6, изтънена лула 24 или 22 не помня мойте ги сменях декември яка отверка чук(управител) и за финал един помощник хем да помага хем да имаш ского да
за хубавата работа
А сега сериозно
1.Сваляш гумата
2.Развиваш гайката под пластмасовата капачка в двигателния отсек като докато ти развиваш с изтънената лула помощника ти държи контра със шестограма да не превъртиш стержена на амортесьора.
3.Сега развиваш двата болта на шенкела
4.Стягаш пружината със скобите !!!!!!!ВНИМАВАЙ ЧЕ Е МНОГО ЯКА!!!!!!!
5.Тъй като ключа за гайката която държи тампона е много скъп и специфичен аз мойте ги развих с отверка и чук.Помощника ти придържа амортесьора и контра с шестограма, докато ти с премерени удари(не душмански) развиеш въпросната гайка.
6.Събираш по обратния ред
МНОГО ВНИМАВАЙ СЪС ПРУЖИНАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
УСПЕХ
И както е написал колегата преди мен смени и от двете страни.


А сега сериозно
1.Сваляш гумата
2.Развиваш гайката под пластмасовата капачка в двигателния отсек като докато ти развиваш с изтънената лула помощника ти държи контра със шестограма да не превъртиш стержена на амортесьора.
3.Сега развиваш двата болта на шенкела
4.Стягаш пружината със скобите !!!!!!!ВНИМАВАЙ ЧЕ Е МНОГО ЯКА!!!!!!!
5.Тъй като ключа за гайката която държи тампона е много скъп и специфичен аз мойте ги развих с отверка и чук.Помощника ти придържа амортесьора и контра с шестограма, докато ти с премерени удари(не душмански) развиеш въпросната гайка.
6.Събираш по обратния ред
МНОГО ВНИМАВАЙ СЪС ПРУЖИНАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
УСПЕХ



И както е написал колегата преди мен смени и от двете страни.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
teodor6769 написа:znainainai написа:Щях да забравя закарай я да ти регулират предницата след смяната,всеки вика "той голфа не разбутва наклона" ама аз така хвърлих един чифт гуми.
Точно това е предимството като не разкачаш нищо, както ги смениха моите. Иначе задължително на реглаж.
Нали не искаш да кажеш, че са ти сменили тампона без да смъкват амортисьора заедно с пружината от колата ?!?! А ако това искаш да кажеш - обясни как са го направили майсторите.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
zdr_spasov написа:teodor6769 написа:znainainai написа:Щях да забравя закарай я да ти регулират предницата след смяната,всеки вика "той голфа не разбутва наклона" ама аз така хвърлих един чифт гуми.
Точно това е предимството като не разкачаш нищо, както ги смениха моите. Иначе задължително на реглаж.
Нали не искаш да кажеш, че са ти сменили тампона без да смъкват амортисьора заедно с пружината от колата ?!?! А ако това искаш да кажеш - обясни как са го направили майсторите.
Точно така без да се сваля амортисьора и даже без да свалят колелото само я вдигат на крик бръкнаха отдолу да закачат едни малки скоби развиха отгоре гайкатана стъблото, единия придържаше отгоре нещо другия извади отдолу стария тампон сложи новия и готово. Даже неможах да видя къде закачи скобите. Цялата процедура няма и 30мин. за двата тампона.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: SeatSportuser и 108 госта