Passat B8 - обща информация
Re: Passat B8 - обща информация
разубеждавам се леко, но все пак ще я погледна днес ... как може да се познае външно с коя кутия е, по броя предавки (6 за dq200 и 7 за dq500)?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Най-лесно е по въртящия момент. До 250нм включително - DQ200.
За 1.8TSI не съм сигурен че го има в друг вариант(пиша на изуст), по-скоро към края на 2017г е директно заменен с 2.0TSI със 190кс. Той вече си е с DQ380, която е 7 степенна с "мокри" съединители и по това време окончателно замества DQ250 навсякъде между 250 и 380нм(400 при 4х4).
За 1.8TSI не съм сигурен че го има в друг вариант(пиша на изуст), по-скоро към края на 2017г е директно заменен с 2.0TSI със 190кс. Той вече си е с DQ380, която е 7 степенна с "мокри" съединители и по това време окончателно замества DQ250 навсякъде между 250 и 380нм(400 при 4х4).
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Според мен ако ще е бензинова гледай 2.0TSI , примерно ако имаше GTE с 2.0 щях такава да си купя, а не дизела.
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря за инфото.
отказах я ... 1.8тси с dq200 e. Прочетеното до тук + други разни компромиси окончателно ме отказа.
отказах я ... 1.8тси с dq200 e. Прочетеното до тук + други разни компромиси окончателно ме отказа.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B8 - обща информация
Колеги с дизелови мотори Е6 ползвал ли е някой масло за камион? Примерно RAVENOL NDT Nord Duty Truck SAE 5W-40 или пък RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40 ?
Или пък RAVENOL RUP RACING ULTRA PERFORMANCE SAE 5W-40 ?
И още едно: RAVENOL REP Racing Extra Performance SAE 5W-30?
Всичките са различни от 50700 . т.е. не са по стандарт за ФВ . Въпреки, че последното поддържа примерно MB 229.52
Намислил съм една тема, но нека събера достатъчно инфо. Ще има и за ползата и вредата от масла фулсапс, мидсапс ползвани в коли, за които е посочено, че трябва са с лоусапс масла заради ДПФ-а им.
Или пък RAVENOL RUP RACING ULTRA PERFORMANCE SAE 5W-40 ?
И още едно: RAVENOL REP Racing Extra Performance SAE 5W-30?
Всичките са различни от 50700 . т.е. не са по стандарт за ФВ . Въпреки, че последното поддържа примерно MB 229.52
Намислил съм една тема, но нека събера достатъчно инфо. Ще има и за ползата и вредата от масла фулсапс, мидсапс ползвани в коли, за които е посочено, че трябва са с лоусапс масла заради ДПФ-а им.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Колеги, обмислям покупка на B8-ца вероятно 2.0 TDI 150 к.с. Принцпино не съм свикнал с големи разходи свързани с автомобила, но Пасата ми харесва.
Интересува ме дали се крадат части от колата, принципно имам гараж, но все пак паркирам и на други места. Живея в София.
Поправете ме, ако греша но ми се струва, че дистроника примерно е част от стандартното оборудване, въпреки това дали се краде често. Бях чул някъде, че директно режат предната броня за да го докопат.
Също така се итнересувам ако има известни проблеми при 2.0 ТДИ-то за които трябва да внимавам (и евентуално за DSG-то също).
Интересува ме дали се крадат части от колата, принципно имам гараж, но все пак паркирам и на други места. Живея в София.
Поправете ме, ако греша но ми се струва, че дистроника примерно е част от стандартното оборудване, въпреки това дали се краде често. Бях чул някъде, че директно режат предната броня за да го докопат.
Също така се итнересувам ако има известни проблеми при 2.0 ТДИ-то за които трябва да внимавам (и евентуално за DSG-то също).
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Не се краде дистроника на В8 както се крадат дистрониците на Ауди. Предполагам причината е, че се намират втора употреба за 300-400лв , а за ауди бяха някакви хиляди ... Стандартна екстра е в по-високите нива на оборудване.
Известните проблеми на тези коли са:
- задни тампони на предните носачи - разскърцват се, сменят се с такива от GolfR/Audi S3 ;
- чупят се пластмасите на дръжките не предните врати, ако те дразни много мисля бяха около 80-90лв бройката;
- клапаните на водната помпа блокират горе долу на 5-тата година, не е нещо опасно - сменя се цялата помпа;
- семерината на коляновия вал протича пак горе долу на 5-тата година;
- ако колата е преди 2017-та е възможно да има проблем с трудно палене след престой, оправя се с нова ревизия клапани за VVT;
Известните проблеми на тези коли са:
- задни тампони на предните носачи - разскърцват се, сменят се с такива от GolfR/Audi S3 ;
- чупят се пластмасите на дръжките не предните врати, ако те дразни много мисля бяха около 80-90лв бройката;
- клапаните на водната помпа блокират горе долу на 5-тата година, не е нещо опасно - сменя се цялата помпа;
- семерината на коляновия вал протича пак горе долу на 5-тата година;
- ако колата е преди 2017-та е възможно да има проблем с трудно палене след престой, оправя се с нова ревизия клапани за VVT;
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
netizen написа:Не се краде дистроника на В8 както се крадат дистрониците на Ауди. Предполагам причината е, че се намират втора употреба за 300-400лв , а за ауди бяха някакви хиляди ... Стандартна екстра е в по-високите нива на оборудване.
Известните проблеми на тези коли са:
- задни тампони на предните носачи - разскърцват се, сменят се с такива от GolfR/Audi S3 ;
- чупят се пластмасите на дръжките не предните врати, ако те дразни много мисля бяха около 80-90лв бройката;
- клапаните на водната помпа блокират горе долу на 5-тата година, не е нещо опасно - сменя се цялата помпа;
- семерината на коляновия вал протича пак горе долу на 5-тата година;
- ако колата е преди 2017-та е възможно да има проблем с трудно палене след престой, оправя се с нова ревизия клапани за VVT;
Благодаря за изчерпателната информация!
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 28 май 2012 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, В.Търново
Re: Passat B8 - обща информация
Понеже съм с варианта на 2.0 tdi с 190 кс /06.2016/ и за него ли се отнасят проблемите с водната помпа и семеринга на коляновия вал?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Да, както и всичко изброено.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - обща информация
Едно от нещата, които ме дразнят в b8 е дървеното затваряне на прозорците- хлопа като че се удря в дървен перваз. При b7 не е така, тука нещо са икономисали, което е много тъпо.
Някой друг има ли такива впечатления, или само аз се нервирам за дреболии?
Някой друг има ли такива впечатления, или само аз се нервирам за дреболии?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Ще свикнеш ...
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 29 юли 2020 12:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - обща информация
Здравейте. Пиша тук за да не пускам нова тема
От днес и аз съм собственик на B8 2.0TDI 150к.с. 2016г. и четох доста теми относно колата както и такива свързани с техническото обслужване. За сега aaко може да ми препоръчате сервиз в гр. София (без официалните) за първоначалното обслужване като искам да сменя масло+филтри и ангр. ремък + ролки + водна помпа. Кодът на мотора е CRLB.
От днес и аз съм собственик на B8 2.0TDI 150к.с. 2016г. и четох доста теми относно колата както и такива свързани с техническото обслужване. За сега aaко може да ми препоръчате сервиз в гр. София (без официалните) за първоначалното обслужване като искам да сменя масло+филтри и ангр. ремък + ролки + водна помпа. Кодът на мотора е CRLB.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Без да искам да започна някакви големи спорове, при 2.0TDI 150 к.с версията ли да търся или 190 к.с и има ли съществена разлика? Разликата в разхода на гориво не ме интересува особенно (вероятно няма да е голяма), това което ме интересува е кой е по-безпроблемния и здрав двигател.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B8 - обща информация
Black_Jack опитай в S car на бел. Климент Охридски. Другият е D bros
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Shamata и 158 госта