Caddy MK1-Caddy-llac
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
То е ясно, вече си ги направил, няма да ги изхвърлиш разбира се. Просто ги боядисайте с някаква боя, ще ги запази по дълго време
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
К.Одаджийски написа:То е ясно, вече си ги направил, няма да ги изхвърлиш разбира се. Просто ги боядисайте с някаква боя, ще ги запази по дълго време
Подкрепям напълно. Също така ще е доста добре преди монтажа да се намаже в краищата хубаво с грес и предполагам няма доста време да имаш проблеми с тях.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Аз на джетата също сложих медни от Интеркарс, защото не знаех къде има стоманени. Сега за единия голф брат ми е взел стоманени от ТЕХ-КО, но ще видим как ще се случат нещата без инструменти. Тръбата е Ate 24.8134-0547.1 - вчера доста се узорих, докато направя едно малко завойче на ръка пробно. Цената е около 18 лв за 5 м.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
гледах ги стоманените, но точно заради твърдостта им и недотам лесното огъване и приплескване на щуцерите предпочетох медните , цената и за двата вида е доста ниска, та може да се експериментира, най-лесно ако толкова бързо се окисли, спече и т.н. да се сгъне нова и направо да се подмени при нужда.
- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Аз ползвам медни също. С какъв Dot спирачна течност ще си?
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
DoH_KuXoT написа:гледах ги стоманените, но точно заради твърдостта им и недотам лесното огъване и приплескване на щуцерите предпочетох медните , цената и за двата вида е доста ниска, та може да се експериментира, най-лесно ако толкова бързо се окисли, спече и т.н. да се сгъне нова и направо да се подмени при нужда.
Нищо няма да им стане, следващите 10 години поне, все пак няма да държиш колата на кея във Варна, нали? Стоманените са доста трудни за обработка, изискват се валци и 3D пространствено мислене, да уцелиш всяка кривка, което не притежаваме всички, особенно аз
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Аз взимам мярка по старата тръба и поръчвам в Папе на Ботевградско същия размер, нося му само да види какви са крайщата. Слага нови щуцери и дава тръбата права. Ние си я сгъваме по старата и прокарваме на колата
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Последна доставка тампони за новата рейка, предни спирачни маркучи и още тръба с щуцери че не стигнаха
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
браво (отново) за педантичното възстановяване! успех!
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Инфо за поцинковането , място, фирма ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта