Здравейте,
Реших да си инсталирам темпомат на автомобилът ми: Passat B5 97г. AFN 110к.с.
Изчетох всичко по темите във форума и най-вече тази обширна тема viewtopic.php?t=55640&postdays=0&postorder=asc&start=75
Следвал съм всички указания по следния документ: https://sites.google.com/site/1810marti ... -b5-passat
Проблемът ми е, че конекторите под E.C.U -то (компютъра) се различават от тези на b5.5 и мисля че тези след 98г. Нямам оранжевия конектор. Съответно нямам идея, къде да закача пиновете от темпомата. Прилагам няколко снимки, за да добиете по ясна представа.
Това е от моят автомобил
А това е на 98+ Passat
Проблем с инсталирането на темпомат Passat B5
Re: Проблем с инсталирането на темпомат Passat B5
Не знам какъв кабел ще използваш от лостчето до буксите след ECU-то, аз си бях взел готов кабел от Aliexpress и ще ти напиша при мен как съм го свързал.
Черно с жълт кант от лостчето 2бр. към черно с жълт кант на жълтата букса след ECU.
Син от лостчето към син на жълтата букса след ECU.
Бял от лостчето към червен със сив кант на кафявата букса след ECU.
Червен с жълт кант към червен с жълт кант на черната букса след ECU.
Черен със син кант от лостчето е + след контакт, аз го свързах след бушон 5
Черно с жълт кант от лостчето 2бр. към черно с жълт кант на жълтата букса след ECU.
Син от лостчето към син на жълтата букса след ECU.
Бял от лостчето към червен със сив кант на кафявата букса след ECU.
Червен с жълт кант към червен с жълт кант на черната букса след ECU.
Черен със син кант от лостчето е + след контакт, аз го свързах след бушон 5
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 14 авг 2020 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с инсталирането на темпомат Passat B5
Благодаря за бързия отговор. Темпомата ми е оригинален и е с различна цветова схема. Използвам тази схема за ориентир:
image uploader
Мисля, че няма да ми помогнеш освен ако нямаш снимка да буксата, за да ми кажеш кой цвят от кой извод излиза.
image uploader
Мисля, че няма да ми помогнеш освен ако нямаш снимка да буксата, за да ми кажеш кой цвят от кой извод излиза.
Re: Проблем с инсталирането на темпомат Passat B5
Сега намерих една оригинална букса. Кабелите са със същите цветове като на снимката която си качил. В случая е още по лесно, цветовете на кабелите съвпадат с тези от ECU. Виж предния ми пост там съм написал кой цвят на коя букса се пада, няма как да ги объркаш. По различното е, че на оригиналната букса захранващия кабел е червен с бял кант той е + през контакт. Успех.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 14 авг 2020 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с инсталирането на темпомат Passat B5
Закачих го по начина, който ми каза, като директно запоих кабелите към съответните, без преходни букси мъжко-женско и взех + от кабела на 5-ти бушон.
Активирах темпомата, но при измервателните стойности measurments при channel 6 ми излиза следното, когато темпомата е на Off.
А когато е на On следното
run away smileys
Когато ускорявам от темпомата следното:
Мисълта ми е дали стойноста на Bin. Bits трябва да е на 0.0.0 и при трите положения или грешката идва от неправилно свързване?
Активирах темпомата, но при измервателните стойности measurments при channel 6 ми излиза следното, когато темпомата е на Off.
А когато е на On следното
run away smileys
Когато ускорявам от темпомата следното:
Мисълта ми е дали стойноста на Bin. Bits трябва да е на 0.0.0 и при трите положения или грешката идва от неправилно свързване?
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Вто 03 авг 2010 12:17
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: AJM
- Местоположение: Карнобат - Ямбол
Re: Проблем с инсталирането на темпомат Passat B5
Колега до къде стигна с инсталирането на темпомата?
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Проблем с инсталирането на темпомат Passat B5
Здравейте,
Аз съм със заводски темпомат, но след смяна на долна помпа на съединител забелязох, че включването на мигач го деактивира - както натискането на спирачка или съединител. Последните дни обаче темпоматът не запаметява скорост и реших да направя същата проверка, която колегата е направил като добавих още 2 положения - натиснати спирачка и съединител:
Изключен
Включен
Увеличаване на скоростта
Намаляване на скоростта
Натиснат съединител
Натисната спирачка
Аз съм със заводски темпомат, но след смяна на долна помпа на съединител забелязох, че включването на мигач го деактивира - както натискането на спирачка или съединител. Последните дни обаче темпоматът не запаметява скорост и реших да направя същата проверка, която колегата е направил като добавих още 2 положения - натиснати спирачка и съединител:
Изключен
Включен
Увеличаване на скоростта
Намаляване на скоростта
Натиснат съединител
Натисната спирачка
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта