Здравейте, колеги. Поло 1.4 60кс АКК. Въпросната тръба лесно ли се сменя. какво се сваля?някой който е минал тоя филм моля да сподели. Дали ще се справя вкъщи? Пръсна се като презряла диня :D благодаря
Поло 1.4 АКК 60кс смяна на тръба
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 1.4 АКК 60кс смяна на тръба
Здравей колега,
Такава тръба не съм виждал в двигателя на полото, имам предвид, че от ПВЦ, иначе оригиналната е гумена, така, като я гледам, за тази тръба от сепаратора ли става на въпрос?
За да се пръсне, значи имаш проблем, виж как е сепаратора, дали не е задръстен, но не е нормално да се пръсне, обикновено при проблем с каретрната вентилация гумените тръби се сплескват, оправи си проблема, защото нова не е никак евтина, аз дадох за оригиналната 70 лв, чисто нова на ФВ.
Такава тръба не съм виждал в двигателя на полото, имам предвид, че от ПВЦ, иначе оригиналната е гумена, така, като я гледам, за тази тръба от сепаратора ли става на въпрос?
За да се пръсне, значи имаш проблем, виж как е сепаратора, дали не е задръстен, но не е нормално да се пръсне, обикновено при проблем с каретрната вентилация гумените тръби се сплескват, оправи си проблема, защото нова не е никак евтина, аз дадох за оригиналната 70 лв, чисто нова на ФВ.
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Поло 1.4 АКК 60кс смяна на тръба
Такава информация намерих:Само вода върви по нея. Под смукателния колектор минава. От термостата до водната помпа. На 1.6 била двусекционна в едната вървял вода, а в другата маслените пари/газове.
Също така колега freelancer писах ти на лично, ако не е проблем дай фб или вайбър на лично. Благодаря.
Също така колега freelancer писах ти на лично, ако не е проблем дай фб или вайбър на лично. Благодаря.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 1.4 АКК 60кс смяна на тръба
Да, тази тръба е под всмукателния колектор. Свързва термостатното тяло и водната помпа. Сваля се тялото,има заключваща скоба за фиксиране на тръбата. Не е трудно, но няма видимост.
И оригиналната е пластмасова. Аз съм с 1.6 и не е двусекционна
И оригиналната е пластмасова. Аз съм с 1.6 и не е двусекционна
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта