Здравейте,
В началото на лятото зареждах климатика защото сменях радиатора. Старият бе спукан. Всичко беше точно, охлажда си, но само на място. В движение все едно не иска да включи компресора. На място при пускане се стартират и двете перки и след малко тръгва студеното, но в движение няма никого. Какво и как да му проверя, защото според мен ще е проблем с някой датчик иле реле.
Поздрави,
Х. Христов
Бора 1.9 ТДИ AJM изключващ климатик
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
- boar
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Бора 1.9 ТДИ AJM изключващ климатик
Клапите на парното облепял ли си? Летящи дунапрени през духалките има ли?Клапата за топло студено работи ли?
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1.9 ТДИ AJM изключващ климатик
Колега, не виждам какво общо имат клапите в случая. Писал съм, че на място студи, в движение изключва. Клапите са ок, не съм ги пипал. Не хвърчи дунапрен.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1.9 ТДИ AJM изключващ климатик
Други идеи?
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 1.9 ТДИ AJM изключващ климатик
трябва да се закачи на машина за проверка на климатици. - на такава машина ли ти пълниха климатика или някой квартален майстор с везна и компресор от хладилник ?
мисля че са прекалили с фреона (или има някакъв неотстранен друг проблем в системата) и ти вдига голямо налягане и затова изключва в обороти.
датчика за налягане е с две степени ниско и високо ниво - ниската няма да включи ако няма определено минимално налягане (празен климатик ) а високото ниво изключва ако вдигне над определено налягане за да не гръмне системата
мисля че са прекалили с фреона (или има някакъв неотстранен друг проблем в системата) и ти вдига голямо налягане и затова изключва в обороти.
датчика за налягане е с две степени ниско и високо ниво - ниската няма да включи ако няма определено минимално налягане (празен климатик ) а високото ниво изключва ако вдигне над определено налягане за да не гръмне системата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта