Пасат б6 3.2 fsi - като запаля има тракане в двигателя, светна и чека на двигателя
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2020 12:46
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат б6 3.2 fsi - като запаля има тракане в двигателя, светна и чека на двигателя
Здрвейте! Пасат б6 3.2 fsi , в първите няколко минутки, като запаля има тракане в двигателя, но после се оправя, върви добре. Подаваше ми сигнал, че след определено време трябва да сменя маслото, което е винаги оригинално на фолксваген, тъй като ми казаха, че помагало да не се образува този нагар в двигателя. Та малко преди да сменя маслото ми светна и чека на двигателя. Смених маслото а после се оказа, че и перката на единия вентилатор не работеше, смених и нея, но лампата светна пак. В един уж добър сервиз с хубава техника и програми ми казаха, че помпата за горивото трябвало да работи на 2 или 6 бара а моята работела на 4 и че налягането не е добро може би е запушена заради горивото и че за това ми дава няколко грешки, които карат engine check да свети. Моля за съвети
- AleksandarPapazov
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 08 фев 2016 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б6 3.2 fsi - като запаля има тракане в двигателя, светна и чека на двигателя
Здравей,
И аз имам същия модел. Имах подобен проблем. Отначало високи обороти и понякога на светофар също вдигаше обороти. Светна ми веднъж check engine- misfire. В сервизи не можаха да ми кажат със сигурност какво е. Този модел е рядък в бг. Но в САЩ ги карат доста 3.2 и 3.6. Може да е от масления сепаратор (oil separator) вътре в него имам една мембрана която се прецаква. При мен беше от това. Двигателя като цяло не работеше добре и не се чуваше добре , изтормозен звук. Та как можеш да провериш дали е от това. От дясно на централната част има една черна кутия с дупчица от страната към предното стъкло. От тази дупка не трябва да излиза въздух или.да има странно свистене. Ако запушиш дупката с пръст и двигателя почне да се тормози , значи мембраната е заминала и масления сепаратор трябва да се смени. Това ще оправи проблема или поне при мен го оправи. Частта е евтина 80 -100 лв но за да смени са разглобяват доста неща така че труда е по-скъп от самата част.
И аз имам същия модел. Имах подобен проблем. Отначало високи обороти и понякога на светофар също вдигаше обороти. Светна ми веднъж check engine- misfire. В сервизи не можаха да ми кажат със сигурност какво е. Този модел е рядък в бг. Но в САЩ ги карат доста 3.2 и 3.6. Може да е от масления сепаратор (oil separator) вътре в него имам една мембрана която се прецаква. При мен беше от това. Двигателя като цяло не работеше добре и не се чуваше добре , изтормозен звук. Та как можеш да провериш дали е от това. От дясно на централната част има една черна кутия с дупчица от страната към предното стъкло. От тази дупка не трябва да излиза въздух или.да има странно свистене. Ако запушиш дупката с пръст и двигателя почне да се тормози , значи мембраната е заминала и масления сепаратор трябва да се смени. Това ще оправи проблема или поне при мен го оправи. Частта е евтина 80 -100 лв но за да смени са разглобяват доста неща така че труда е по-скъп от самата част.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат б6 3.2 fsi - като запаля има тракане в двигателя, светна и чека на двигателя
Ако чекът е светнал и е записала грешка за теч от системата или лоши тримове, както и за ламбда сонда е нужно да се провери този маслен сепаратор, колегата е споменал как става. Иначе тракането може да е от калпаво масло
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 211 госта