Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
аз от време на време имам спорадичен проблем който се проявява в при преминаване от бензин на газ в преходния режим трите цилиндъра минават на газ 4 тия остава на бензин и де факто не може да мине на газ стои в този режим и по някое време мине на гаЗ....засега не мога да хвана логика газовата е Фобос с Обд..ако някой е решавал подобен проблем да сподели
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Курт Деликуртев написа:Имам въпрос дали ще помогне промиване на инжектора?
Нищо не пречи да пробваш.По-лошо няма да стане!
Все пак е добре да се установи дали проблема не е електрически!
silent написа:аз от време на време имам спорадичен проблем който се проявява в при преминаване от бензин на газ в преходния режим трите цилиндъра минават на газ 4 тия остава на бензин и де факто не може да мине на газ стои в този режим и по някое време мине на гаЗ....засега не мога да хвана логика газовата е Фобос с Обд..ако някой е решавал подобен проблем да сподели
По какво съдиш, че този цилиндър остава на бензин?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
гледам го с диагностичната програма на Фобос...тръгва да минава на газ три цилиндъра прехвърлят на газ четвъртия стои на бензин ...докато не мине на газ диода на копчето за превкл.свети оранжево...като минат всички светва в зелено..няма записани грешки в газовия компютър свързани с този проблем...
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Сменяй рейката. Имахме скоро такъв проблем на ибиза 1.4 16 v 6 l с fobos obd . няма да хванеш цилиндъра . Поне ние не можахме.
Моят мотор е същия с рейка rail съм 2 ома , вече 3 та година нем ядове
Обаче газовото ми е Reagas AEB без OBD и работи на чук
Моят мотор е същия с рейка rail съм 2 ома , вече 3 та година нем ядове
Обаче газовото ми е Reagas AEB без OBD и работи на чук
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
ivan_pop написа: Все пак е добре да се установи дали проблема не е електрически!
Опитах да извадя куплунга на Газ инжектора, като първо изтеглям жълтото подсигуряване, не ще да мръдне! Съвет?
Мисля да замеря дали бобината на инжектора е здрава, иначе дали идва управляващ импулс как да го меря? Специализиран софтуер за газова уредба нямам, мога да чета само грешки в компютъра на мотора.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Разменяш маркучите и буксите на две дюзи и ще разбереш къде е проблема.А за буксата, като издърпаш ключалката трябва да стиснеш.Не мога да го обясня по-добре.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
С натискането куплунгите излизат лесно, смених местата на първи и втори газов инжектор, грешката се премести на втори цилиндър, 16684 и 16686. Означава, че проблемът е в газинжектора?
Смятам да замеря дали бобинката му си е отишла, трябва съпротивлението да е 1,7 ома. Труден е достъпът, трябват ми 2 малки крокодилчета.
ivan_pop, ще помогне ли почистването с дизел или друг разтворител, знам че в газта има парафин, който би запушил достъпът на газ? Или да си доставя от България нов газинжектор?
Започвам да се замислям за качеството на газова уредба БРЦ. Това е втори газинжектор сдал багажа. Имаме в семейството Астра, минала е вече 260 хиляди километра на газ с БРЦ, досега никакви проблеми.
Смятам да замеря дали бобинката му си е отишла, трябва съпротивлението да е 1,7 ома. Труден е достъпът, трябват ми 2 малки крокодилчета.
ivan_pop, ще помогне ли почистването с дизел или друг разтворител, знам че в газта има парафин, който би запушил достъпът на газ? Или да си доставя от България нов газинжектор?
Започвам да се замислям за качеството на газова уредба БРЦ. Това е втори газинжектор сдал багажа. Имаме в семейството Астра, минала е вече 260 хиляди километра на газ с БРЦ, досега никакви проблеми.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
И без крокодили може да измериш бобината на инжектора. БРЦ инжекторите не се чистят, настройват, разпробиват и т.н. Като има проблем се сменят. Един инжектор е 100 лева, в Германия едва ли е много по-скъп.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
В Германия се предлагат нов тип инжектори IN03MY09 (със зегерката), около 60 евро с доставката.
Моите са друг тип, 2017 година:
Тип Е0 900071:
Ами сега?
Моите са друг тип, 2017 година:
Тип Е0 900071:
Ами сега?
Последна промяна от Курт Деликуртев на Нед 27 сеп 2020 15:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Не са друг тип, същите са.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
jijane написа:Не са друг тип, същите са.
Тогава защо на мястото, дето трябва да пише IN03MY09 се мъдри Е0 900071?
Homologationnummer е 67R-01 0223 Glass 2, моят записан в Протокола за монтаж e 67R-01 0185!
Ще говоря пак с фирмата монтирала газовата, ще ги помоля да ми пратят един от България.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Защо просто не ми се довериш?Няма инжектор на БРЦ дето на него е написан модела му. Какво общо има 67R с модела на инжектора? Ами да ти кажа ли, нищо. Твоите са същия модел MY09, по-нови няма. Фирмата в България ще ти изпрати абсолютно същия инжектор, като тоя дето може да си го купиш и в Германия. Старите модели инжектори се различаваха единствено по лепенката, защото стария модел имаше 3 ревизии, всички взаимозаменяеми.
Като не разбираш, що се занимаваш, ами не отидеш някъде да ти свършат работа?
Като не разбираш, що се занимаваш, ами не отидеш някъде да ти свършат работа?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Аз успешно заменям инжектори БРЦ с Баракуда, ама си е занимавка.Сменя се цялата рейка.
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
- Автомобил: Караше Honda Civic
- Двигател: D14Z4 1998
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Ти що всеки път се обаждаш, като не си наясно. MY03 са 3 ревизии, а не две и всяка ревизия е взаимозаменяема с останалите от MY03. MY09 е само една ревизия и е в употреба от 2011-та. MY03 се закрепва с гайка към рейката, а MY09 са със зегерка, дали може да ги обърка?На снимките по-горе инжекторите са точно MY09.
Може и с валтек или рейл да ги смениш също, ама си трябва пренастройка. По-добре хана, отколкото баракуда.
Може и с валтек или рейл да ги смениш също, ама си трябва пренастройка. По-добре хана, отколкото баракуда.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта