Здравейте,
Ще си купувам автомобил и за момента съм се спрял на този модел - Golf 6, 1.4 TSI DSG 122hp.
Не въртя много километри (да кажем 10к на година). Ще я ползвам както градско (предимно София), така и извън градско.
Вече ходих на няколко огледа и ми се струва добър вариант - удобна, пъргава, добре вози.
Имате ли наблюдения или личен опит с този двигател и конкретно с Голфа?
Съвети и мнения са добре дошли :)
Golf 6, 1.4 TSI DSG 122hp
- jordan17772
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf 6, 1.4 TSI DSG 122hp
Относно двигателя веригата и оптегачите са слабо място и се сменят само с оригинални на 60к километра да ти е мирна главата. За DSG е много вероятно да дойде при теб смяна на съединителите или и маховика. Задължително история дали е обслужвана на време.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 1.4 TSI DSG 122hp
На мотора се обслужва задължително ангренажната верига и ако не е изтормозен, като цяло е ок. Обаче кутията тук е DQ200, тя е НЕ обслужваема и е проблемна, прочети тази тема: viewtopic.php?f=1&t=481408
Re: Golf 6, 1.4 TSI DSG 122hp
Благодаря за бързите отговори!
Голфа, който съм набелязал за момента, има сменена скоростна кутия гаранционно. Четейки статията, това ми се струва като плюс.
Собственикът твърди, че веригата не е сменяна, което на мен ми се стори странно, понеже и аз бях чувал за проблеми с нея.
Колата е на 200к км, 2009год, купена нова от България, първи собственик. Изглежда запазена и поддържана, скоростите превключваха както трябва при тест драйв.
Ще звънна на Порше да ми дадат повече инфо по ВИН номер.
Голфа, който съм набелязал за момента, има сменена скоростна кутия гаранционно. Четейки статията, това ми се струва като плюс.
Собственикът твърди, че веригата не е сменяна, което на мен ми се стори странно, понеже и аз бях чувал за проблеми с нея.
Колата е на 200к км, 2009год, купена нова от България, първи собственик. Изглежда запазена и поддържана, скоростите превключваха както трябва при тест драйв.
Ще звънна на Порше да ми дадат повече инфо по ВИН номер.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 1.4 TSI DSG 122hp
Не мисля, че има случай на кола 2009г веригата да изкара 200 000км. Ако наистина е карана по около и под 10 000км годишно, това означава смени на маслото на също толкова, а това от своя страна, може да удължи живота на веригата. Но при всяко положение, трябва да се смени веднага, ако не е.
- jordan17772
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf 6, 1.4 TSI DSG 122hp
joromnt написа:А защо казвате само оригинална верига?
Според мен по същите причини по които не се вземат реплики на оем джанти. Вериги и оптегачите са минали подобрения през годините. Всичко е описано в сервизите бюлетини на Фолксваген. В началото е имало проблеми с веригите още на 40хил километра от завода и много двигатели са заминали в кофата по нелеп начин рано сутринта при първото палене
- jordan17772
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Golf 6, 1.4 TSI DSG 122hp
joromnt написа:Някаква идея колко струва оригиналната верига?
https://www.amazon.de/-/en/03C198229C-Repair-Timing-Engine-Tensioner/dp/B075C8K3Z2 около 500 евро с доставката от Германия
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта