Здравейте!
Направих замерването:
- Преди да запали - 12.5
- При палене - 10.2
- Без консуматори - 14.1(14.2-14.3)
- С включени консуматори (забравих нагревателя на задния прозорец) - 13.62
Като подавам газ не мърда с повече от 0.01-0.02.
Това е на студен мотор, а вчера на компютъра беше вече загряла и го видях. Нямах време днес да я чакам и ще направя ново замерване утре.
Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
Затова, те карам да го мериш физически с мултицет, защото през ваг-ком , какви глупости понякога съм виждал, като числа, та да се чуди човек да се смее или да плаче. И то не само за волтажа на зареждането. Друг е въпроса, ако зарежда правилно, а компютъра вижда съвсем друг волтаж, който го изобразява,чрез екрана на диагностичния софтуер. Тогава стават нещата по сериозни.
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
Сега вече съм в застой, какво да ровя? Единствено показва грешка в Ламбда-та. Преди 5-6 години сменях дебитомер, дали да пробвам да сложа стария и да видим какво ще стане?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
С ваг-ком се вижда как работи дебитомера. Ако нямаш апаратура, пробвай да го замениш с друг, за да видиш разликата. Само при откачане на буксата, трябва да има разлика в работата.
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
Ще опитам да открия na кой канал е с VagCom, благодаря!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
В Engine, канал 1 (или 2), последната 'кутийка'
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
Такаааа... група 002 е дебитомера.
Сега и аз да задам 2 въпроса за същия мотор, но качен в АУДИ А3, че сина постоянно ме тормози с оплаквания
AGU-то също е с газова и също е с тунинг, само, че от Madnes.
При ЛОГ на магистралата, с пълна газ на IV предавка, дебитомера показва 156.7g/s при 5 920 об/мин
Според ДИНО-графиката от Венци колата е 186 коня.
Това показание на дебитомера означава, че той е наред или...?
Питанките са ми, защото често дава грешки Микстър адаптейшън и Ламбда сензор. (под чести имам предвид през месец, някой път и всеки месец)
Втория въпрос е свързан с това, че закачих и едно Бууст-метърче (лабораторен датчик за налягане)
Аъъъ... на това чудо, ако е стоково, колко трябва да надува?
0.7 бара имам спомени аз...
Че на мен, при споменатите по-горе обороти и натоварване, взе, че ми показа 1.67 бара
Добре, че сина ми не е дивак като мен и никога не мъчи колата, иначе май сега щях да смитам някъде двигателя с метличка
Или не е чак толкова прекалено, а?
Сега и аз да задам 2 въпроса за същия мотор, но качен в АУДИ А3, че сина постоянно ме тормози с оплаквания
AGU-то също е с газова и също е с тунинг, само, че от Madnes.
При ЛОГ на магистралата, с пълна газ на IV предавка, дебитомера показва 156.7g/s при 5 920 об/мин
Според ДИНО-графиката от Венци колата е 186 коня.
Това показание на дебитомера означава, че той е наред или...?
Питанките са ми, защото често дава грешки Микстър адаптейшън и Ламбда сензор. (под чести имам предвид през месец, някой път и всеки месец)
Втория въпрос е свързан с това, че закачих и едно Бууст-метърче (лабораторен датчик за налягане)
Аъъъ... на това чудо, ако е стоково, колко трябва да надува?
0.7 бара имам спомени аз...
Че на мен, при споменатите по-горе обороти и натоварване, взе, че ми показа 1.67 бара
Добре, че сина ми не е дивак като мен и никога не мъчи колата, иначе май сега щях да смитам някъде двигателя с метличка
Или не е чак толкова прекалено, а?
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
Здравейте! Днес сложих стария дебитомер, изобщо нямах спомен каква беше драмата с него преди да го сменя, но щом запалих се досетих ... освен тресенето има и обилно обгазяване през генерацията!
Иначе на 002-ри канал с текущия дебитомер (супер чист е вътре) ми показваше:
След като колата позагря в последното поле беше 0.
Обмислям да направя едно кръгче и да пусна лог за дебитомера и след това да проверя дали това което показва е ОК.
Иначе на 002-ри канал с текущия дебитомер (супер чист е вътре) ми показваше:
След като колата позагря в последното поле беше 0.
Обмислям да направя едно кръгче и да пусна лог за дебитомера и след това да проверя дали това което показва е ОК.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
Няма как ,като загрее да показва 0. Нормалните показания на дебитомер за тази кола на празен ход са между 3-6 g/s
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
До radotom:
За тази кола турбото надува на 0.6 стоково. Нормалните показания на дебитомер при пълно натоварване до прекъсвач са към 120-130 g/s. За тунинг коли стигат до 170 g/s. . Според мен проблема идва от грешни настройка на газовата, която набива тези грешки на бензиновия компютър. Много трудно е да се настрои, както трябва, особено на коли с чипове.
За тази кола турбото надува на 0.6 стоково. Нормалните показания на дебитомер при пълно натоварване до прекъсвач са към 120-130 g/s. За тунинг коли стигат до 170 g/s. . Според мен проблема идва от грешни настройка на газовата, която набива тези грешки на бензиновия компютър. Много трудно е да се настрои, както трябва, особено на коли с чипове.
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
megatronS написа:Няма как ,като загрее да показва 0. Нормалните показания на дебитомер за тази кола на празен ход са между 3-6 g/s
Пак ще проверя, а възможно ли е ако се е скапал дебитомера да показва 0?
Дали има някой благоразположен колега, който да шерне работещ дебитомер, за да тествам?
При мен при пълна газ на 2-ра и 3-та “удря” до 1.2. Не зная колко коня е в момента. Ъпдейта е правен при предишния собственик.radotom написа:... взе, че ми показа 1.67 бара ...
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
Както писах по горе, при пълна газ, трябва да е 120 g/s. Обаче на празен ход, не трябва да става 0, като загрее. Тествай я отново, виж да не е било някакъв бъг в диагностичната апаратура. Избери само този канал да показва и нещо друго. Може да пробваш и с един elm327, да видиш той пък какво ще ти отчете.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
GeorgiPopov написа:След като колата позагря в последното поле беше 0.
Това чудо май смуче въздух от някъде
Миналата седмица правех подобни тестове - всяка една тръба се разкача и се надува с уста. После се смуче.
После имах един голяяяям черен кръг около муцуната, та хората, дето минаваха около мен, ме гледаха доста странно и развеселено, ама нищо! Радвам се, че им правех деня по-усмихнат!
Тъй като сравнително наскоро бях запушвал всички пробойни по картерната, нямаше забелязани пропуски.
Само като надух тръбата от преди дросела в посока куулера имах притеснения, но след измерените вчера стойности на бууста смятам, че просто нямам достатъчно дебит, за да надуя толчев куулер.
Смених само 2 вакуумни маркучлета, не защото бяха спукани, а защото ми се стори, че прекалено лесно ги извадих от щуцерите.
Според мен, пробвай и ти с надуването. Особено внимание обърни на гофрираната тръба и връзката с тръбата към турбото. Там е на О-пръстен и телена скоба.
Щом картерната вентилация ти е вече изолирана, провери и тръбите към канистъра за горивните пари.
При мен при студена кола показанията на MAF-а бяха 6-6.5г/с, като загря слезнаха на 4г/с.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8T 150к.с AGU - проблем при палене
За пробойни по гарнитури и маркучи може да се използва старт спрей за дизели или спрей за измиване на спирачни системи. При засмукване от някъде веднага оборотите на колата се вдигат рязко. Пръска се около конкретното място, за което се подозира, че може да не е уплътнено. Наистина много прилича, че като загрее отваря някъде и засмуква въздух.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 249 госта