Здравейте на всички,
обмислям покупка на ползван автомобил и съм решил, че ще е Passat B8 2.0TDI 190к.с 4x4 автомат комби.
Ще бъда много благодарен ако някой сподели слаби места на модела на които да обърна внимание и въобще всякакви съвети на база на лични преживявания или опит на някой познат.
Няма много избор на ползвани в БГ.
Тези двата ми допадат
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=hfdxcl - внос от Италия е тази. Минах днес само да и хвърля едно око, но понеже това ще ми е първи автомобил (съответно не разбирам от случващото се под капака) и само исках да видя как е като усещане и определено реших, че ще е Passat B8. Тази е карана уж от директора на тази автокъща малко под година(имаше и друго B8, което обаче не се продаваше...явно си ги харесват).
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=hg4oi0 - тази не съм я гледал, но пише, че е от Швейцария.
Приемам всякакви съвети и благодаря предварително на всички изразили мнението си.
Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Здравей и добре дошъл!
За слабо място не мога да кажа дали имат, но има някои неща, които да имаш предвид:
- ясна история на колата - трябва да се потвърди от официалния представител на марката! Най-вече обърни внимание на обслужване на скорости и халдекс (система 4х4). Трябва да са сменяни редовно масла на около 60к км. (Специално за италианската). Това са и потенциално слабите места - маховик/скорости и халдекс. Задължително е да се направи преглед на колата, като аз бих заложил на официалния сервиз. Мисля че е 90лв без ДДС прегледа. Трябва съгласие на собственика(талон/документ), за да ти покажат историята на колата.
- Специално за италианската трябва да имаш предвид и смяна на ангренаж (принципно се сменя на 210к км). Тук съм писал по въпроса - viewtopic.php?f=83&t=483568&p=4791257#p4791257
- Друго, което да имаш на ум е DPF - в тази тема е обсъдено (съветвам цялата да прочетеш) - viewtopic.php?f=24&t=485203
Иначе ето и още теми за модела:
viewtopic.php?f=6&t=439530
viewtopic.php?f=6&t=484276
viewtopic.php?f=6&t=479884
В общи линии и двете изглеждат с правилното оборудване и екстри. Вече е въпрос на състояние. Лично аз бих бил много внимателен в огледа за следи от катастрофа/и. Не можеш да разчиташ на историята на колата за тази информация. Нужен е оглед от компетентен човек. Автобояджия би могъл да види доста признаци.
Едит: Забравих за DCC (адаптивното окачване). Струва ми се, че швейцарския има бутон до скоростния лост за избор на режими (mode). Има вероятност да има DCC, но примерно при Alltrack не е задължително да е така. Не знам дали при обикновен модел е възможно да има избор на режими без DCC. Самото DCC е нож с 2 остриета, но да отбележа, че аз нямам и не мога да кажа на 100%, дали си заслужава (за моите нужди - не). Принципно при тези километри си е слабо място, което може да ти струва близо по около 800лв на амортисьор. Има възможност и да се махне. Предимството му е основно към спортен режим на возене, затова е строго индивидуална екстра.
За слабо място не мога да кажа дали имат, но има някои неща, които да имаш предвид:
- ясна история на колата - трябва да се потвърди от официалния представител на марката! Най-вече обърни внимание на обслужване на скорости и халдекс (система 4х4). Трябва да са сменяни редовно масла на около 60к км. (Специално за италианската). Това са и потенциално слабите места - маховик/скорости и халдекс. Задължително е да се направи преглед на колата, като аз бих заложил на официалния сервиз. Мисля че е 90лв без ДДС прегледа. Трябва съгласие на собственика(талон/документ), за да ти покажат историята на колата.
- Специално за италианската трябва да имаш предвид и смяна на ангренаж (принципно се сменя на 210к км). Тук съм писал по въпроса - viewtopic.php?f=83&t=483568&p=4791257#p4791257
- Друго, което да имаш на ум е DPF - в тази тема е обсъдено (съветвам цялата да прочетеш) - viewtopic.php?f=24&t=485203
Иначе ето и още теми за модела:
viewtopic.php?f=6&t=439530
viewtopic.php?f=6&t=484276
viewtopic.php?f=6&t=479884
В общи линии и двете изглеждат с правилното оборудване и екстри. Вече е въпрос на състояние. Лично аз бих бил много внимателен в огледа за следи от катастрофа/и. Не можеш да разчиташ на историята на колата за тази информация. Нужен е оглед от компетентен човек. Автобояджия би могъл да види доста признаци.
Едит: Забравих за DCC (адаптивното окачване). Струва ми се, че швейцарския има бутон до скоростния лост за избор на режими (mode). Има вероятност да има DCC, но примерно при Alltrack не е задължително да е така. Не знам дали при обикновен модел е възможно да има избор на режими без DCC. Самото DCC е нож с 2 остриета, но да отбележа, че аз нямам и не мога да кажа на 100%, дали си заслужава (за моите нужди - не). Принципно при тези километри си е слабо място, което може да ти струва близо по около 800лв на амортисьор. Има възможност и да се махне. Предимството му е основно към спортен режим на возене, затова е строго индивидуална екстра.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Аз не бих ограничил търсенето на автомобил само от чужбина. Ако е купуван и експлоатиран у нас, историята и пробегът ще са напълно проследими, поне до изтичане на гаранцията.
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
group® много благодаря за подробния пост.
Ако има някой който може да я огледа за удари съм отворен за предложения.
joro_kem Аз не съм ограничил търсенето само на автомобил от чужбина, просто повечето обяви на закупувани от България са N1.
Ако има някой който може да я огледа за удари съм отворен за предложения.
joro_kem Аз не съм ограничил търсенето само на автомобил от чужбина, просто повечето обяви на закупувани от България са N1.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Предвид цената на автомобила, купи си евтин дебеломер, с който да измериш дебелината на покритието върху ламарината. Веднага разбираш дали е имало ремонт.
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Какво ви е мнението за покупка от DasWeltAuto? Гледам, че дават 12 месеца гаранция, и уж са с пълна сервизна история тези които са внос.
- BeNjI14
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пет 28 авг 2020 11:19
- Автомобил: Vw Polo mk4 Facelift
- Двигател: AWY BMD 2006
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
По добре да не е карана в България че нашите хубави пътища....... добре си се насочил към нов внос тази от Швейцария поне на снимките изглежда запазена успех с търсенето и покупката.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Само да вметна, че разликата между върнати от български лизинг и такъв от немски е чудовищна, и не в полза на нашия.
Преди да взема моята гледах автокъща с коли от тука, направо бях отчаян. Два екземпляра на около 80 000 км изглеждаха и се усещаха като над 300 000, и това не е преувеличение. Помислих си, че са връщани километрите- надрани брони, смазани седалки (имаш усещането, че седиш върху твърда пластмаса без дунапрен), изпуснал амортисьор на капака на мотора, ужасна миризма в купето и т.н.
Преди да взема моята гледах автокъща с коли от тука, направо бях отчаян. Два екземпляра на около 80 000 км изглеждаха и се усещаха като над 300 000, и това не е преувеличение. Помислих си, че са връщани километрите- надрани брони, смазани седалки (имаш усещането, че седиш върху твърда пластмаса без дунапрен), изпуснал амортисьор на капака на мотора, ужасна миризма в купето и т.н.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Това е щото българина е дебел ,не се къпе и не си реже ноктите ......западняка е фин чистоплътен напарфюмиран с изрязани нокти затова колата му е с несмачкани седалки,с неиздрани плстмаси и мирише на хубаво....в общи линии има мърлячи навсякъде.....но митовете и легендите за отговорния западняк и мърлявия българин....новия внос каран по хубави пътища срещу раздънканите местни че пътищата ги убили..... явно ще са вечни....
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
silent написа:...
Подкрепям мнението!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Изместваме ненужно темата. Човекът си е писал, че има само тези 2бр. по неговите критерии, а не че търси внос и т.н. полемики на тема българин/западняк. Ясно е, че всичко е до екземпляр.
Дас Велт Ауто са обсъждани във форума доста, но по всевъзможни теми и предполагам е трудно за ориентиране. Вкратце:
- може да се разчита на история, истински км, че колата не е пудрена и т.н джамбазки номера
- може да се разчита, че цената се коментира до около 10%
- може да се разчита на гаранцията, но трябва да знаеш, че тя е споделена. Тоест ти поемаш % от цената на частите, в зависимост от километрите
- не можеш да разчиташ, че ще ти кажат или знаят ако колата е удряна. Все пак можеш да си спокоен, че не е тотал.
Относно дебеломер - аз лично не те съветвам да се занимаваш чак да купуваш, еле ако не разбираш.
Опитен бояджия винаги ще разбере дали нещо е боядисвано, дали е било сериозно и т.н. Нямам идея дали в Порше предлагат такава услуга и дали могат да съдействат при проверката на техническото състояние на колата и някой от бояджийницата им да погледне?!
Дас Велт Ауто са обсъждани във форума доста, но по всевъзможни теми и предполагам е трудно за ориентиране. Вкратце:
- може да се разчита на история, истински км, че колата не е пудрена и т.н джамбазки номера
- може да се разчита, че цената се коментира до около 10%
- може да се разчита на гаранцията, но трябва да знаеш, че тя е споделена. Тоест ти поемаш % от цената на частите, в зависимост от километрите
- не можеш да разчиташ, че ще ти кажат или знаят ако колата е удряна. Все пак можеш да си спокоен, че не е тотал.
Относно дебеломер - аз лично не те съветвам да се занимаваш чак да купуваш, еле ако не разбираш.
Опитен бояджия винаги ще разбере дали нещо е боядисвано, дали е било сериозно и т.н. Нямам идея дали в Порше предлагат такава услуга и дали могат да съдействат при проверката на техническото състояние на колата и някой от бояджийницата им да погледне?!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Дебеломери се дават и под наем срещу депозит, а работата с тях е като с мултицет - елементарна. Това е не по-малко необходимо от компютърната диагностика, предвид качеството на бояджийска работа при по-скъпи и търсени модели.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9872
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Ок, обясни му какво, къде и как да гледа, но най-вече, кое е нормално и кое не.
И не забравяй да му обясниш как да преценява дори и при добре боядисан детайл, как да разбере дали може да е проблем!
И не забравяй да му обясниш как да преценява дори и при добре боядисан детайл, как да разбере дали може да е проблем!
- simo7
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
Аз пък не мога да разбера и усмисля кас си готов да дадеш 30000+лв за кола на 150000км и на горе.Не ти броя парите но аз лично ще отида и ще си купя нова кола.Как ще дам тези пари за 4г. кола и на тези км.Както ги правят сега вече съвсем кекави не знам какво те очаква направо като я вземеш.Това е лично мнение и не ангажирам никой.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19687
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на Passat B8 2.0 tdi 190 4motion
И колко трябва да струва една кола, която като нова е била близо 100 000 лв? Ако обичаш колега, въздържай се от подобни спам коментари. Купувай си нови дачии и си живей живота както намериш за добре! Всяко следващо мнение, което не е по темата ще получи официално предупреждение!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: IronMaiden и 125 госта