Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)

Мнениеот pekakata » Чет 22 окт 2020 18:35


Здравейте колеги и колежки,имам следния проблем, откакто застудя времето колата започна да не пали като е студена,след това няма проблеми,Въпроса ми е след смяна на гор.филтър с клапан,смяна на няколко темп.датчика(сега е със зелен Hella),като изключа темп. датчик колата подгрява и пали без ядове,но като включа датчика колата непали и подгрева изгасва след 1-2сек. и трябва продължително въртене за да запали.Това е е след престояване цяла нощ.Според вагкома това е темературата(1-ва снимка),а това показва таблото(2-ра снимка).Утре сутрин ще я закача на студено да видя какво показва вагкома и дали ще подгрее.Направил съм и корекция на помпата че даваше много закъснение(3-та снимка).Питането ми е този темп.датчик много точно ли трябва да показва температурата и дали е от него.Благодаря предварително.


20201022_143033.jpg




20201022_143041.jpg


Screenshot_20201022-163232_Gallery.jpg

Последна промяна от pekakata на Пет 27 ное 2020 12:15, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот goppa » Чет 22 окт 2020 18:47


Снимките не се виждат. Но дори с дефектен датчик трябва да пали. Колко оборота вдига когато не пали? Проблем с палене напълно загряла има ли?


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Чет 22 окт 2020 18:48


Вече се виждат


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Чет 22 окт 2020 18:50


Оборотите са малки и трябва много въртене и причука припляка и пали...

След първото палене после си пали от половин ключ,всичко започна след лато паднаха температурите.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4246
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот tdi fen » Чет 22 окт 2020 19:12


https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... lh.123304/ пробвай с тази кодировка ще увеличи времето за греене и температурния диапазон до 13.5 градуса


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот vanesto » Чет 22 окт 2020 19:24


Не е от датчика, центровката ти все още е на закъснение. Направи я на графиката да е близко до зелената линия. Ако продължава да не пали - стартер и акумулатор. При тези температури, не му трябва подгряване.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Чет 22 окт 2020 19:30


При тия милиграми циклова порция, не знам как въобще пали... Това 22, трябва да е между 3 и 9 доколкото помня. С увеличаването на числото, цикловата порция намалява, колата върви по-слабо, по-икономична е, и пали по-трудно.

Регулира се с местене главата на ГНП. Може и с кодиране, но там в малки граници.

ПП: А датчикът за температурата обикновенно е двоен, едната част показва на компа, а другата е за таблото(в ранните TDI са два отделни датчика). Таблото показва малко ориентировъчно температурата, и в някакъв диапазон от около плюс-минус 7-8(че дали не и малко отгоре), стрелката на таблото не мърда от 90 градуса, за да не притеснява излишно водача. На доста по-старите си показваше точно.

Последна промяна от cecoa1 на Чет 22 окт 2020 19:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот vanesto » Чет 22 окт 2020 19:38


Мда, около 3-4 най-добре.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот cecoa1 » Чет 22 окт 2020 19:48


В случая колата пали с махната букса на температурния датчик, защото тогава подава въобще максимално възможна циклова порция, като за палене в голям студ. В действителност тя също не е колкото трябва да бъде, но е достатъчна да запали на сегашните температури. При истински ниски температури, и с изключен датчик няма да пали, ако не се оправят настройките.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7654
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот goppa » Чет 22 окт 2020 19:52


vanesto написа:Не е от датчика, центровката ти все още е на закъснение. Направи я на графиката да е близко до зелената линия. Ако продължава да не пали - стартер и акумулатор. При тези температури, не му трябва подгряване.

Моят АфН е още по-близо до червената линия и пали всеки път от първия път. Не мисля, че е от центровка.

Къде видяхте канал 1 с милиграмите?

Последна промяна от goppa на Чет 22 окт 2020 19:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот vanesto » Чет 22 окт 2020 19:52


cecoa1 написа:Таблото показва малко ориентировъчно температурата, и в някакъв диапазон от около плюс-минус 7-8(че дали не и малко отгоре), стрелката на таблото не мърда от 90 градуса, за да не притеснява излишно водача. На доста по-старите си показваше точно.

От 75 до 105гр показва все 90гр.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот vanesto » Чет 22 окт 2020 19:53


goppa написа:
vanesto написа:Не е от датчика, центровката ти все още е на закъснение. Направи я на графиката да е близко до зелената линия. Ако продължава да не пали - стартер и акумулатор. При тези температури, не му трябва подгряване.

Моят АфН е още по-близо до первената линия и пали всеки път от първия път. Не мисля, че е от центровка.

Къде видяхте канал 1 с милиграмите?

На първата снимка, на 5 канал.


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Чет 22 окт 2020 20:01


Здравейте,кажете къде в София да я закарам че вече ми втръсна от ...това,онова и един чувал пари.....и нищо...


pekakata
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 20 юни 2018 12:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот pekakata » Чет 22 окт 2020 20:05


При мърдане на помпата,това от снимката е макс...повече мемърда помпата.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт

Мнениеот vanesto » Чет 22 окт 2020 20:07


viewforum.php?f=13
Виж тук.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kassy и 118 госта