Здравейте колеги и колежки,имам следния проблем, откакто застудя времето колата започна да не пали като е студена,след това няма проблеми,Въпроса ми е след смяна на гор.филтър с клапан,смяна на няколко темп.датчика(сега е със зелен Hella),като изключа темп. датчик колата подгрява и пали без ядове,но като включа датчика колата непали и подгрева изгасва след 1-2сек. и трябва продължително въртене за да запали.Това е е след престояване цяла нощ.Според вагкома това е темературата(1-ва снимка),а това показва таблото(2-ра снимка).Утре сутрин ще я закача на студено да видя какво показва вагкома и дали ще подгрее.Направил съм и корекция на помпата че даваше много закъснение(3-та снимка).Питането ми е този темп.датчик много точно ли трябва да показва температурата и дали е от него.Благодаря предварително.
Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)
Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)
Последна промяна от pekakata на Пет 27 ное 2020 12:15, променено общо 2 пъти.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Снимките не се виждат. Но дори с дефектен датчик трябва да пали. Колко оборота вдига когато не пали? Проблем с палене напълно загряла има ли?
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Оборотите са малки и трябва много въртене и причука припляка и пали...
След първото палене после си пали от половин ключ,всичко започна след лато паднаха температурите.
След първото палене после си пали от половин ключ,всичко започна след лато паднаха температурите.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... lh.123304/ пробвай с тази кодировка ще увеличи времето за греене и температурния диапазон до 13.5 градуса
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Не е от датчика, центровката ти все още е на закъснение. Направи я на графиката да е близко до зелената линия. Ако продължава да не пали - стартер и акумулатор. При тези температури, не му трябва подгряване.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
При тия милиграми циклова порция, не знам как въобще пали... Това 22, трябва да е между 3 и 9 доколкото помня. С увеличаването на числото, цикловата порция намалява, колата върви по-слабо, по-икономична е, и пали по-трудно.
Регулира се с местене главата на ГНП. Може и с кодиране, но там в малки граници.
ПП: А датчикът за температурата обикновенно е двоен, едната част показва на компа, а другата е за таблото(в ранните TDI са два отделни датчика). Таблото показва малко ориентировъчно температурата, и в някакъв диапазон от около плюс-минус 7-8(че дали не и малко отгоре), стрелката на таблото не мърда от 90 градуса, за да не притеснява излишно водача. На доста по-старите си показваше точно.
Регулира се с местене главата на ГНП. Може и с кодиране, но там в малки граници.
ПП: А датчикът за температурата обикновенно е двоен, едната част показва на компа, а другата е за таблото(в ранните TDI са два отделни датчика). Таблото показва малко ориентировъчно температурата, и в някакъв диапазон от около плюс-минус 7-8(че дали не и малко отгоре), стрелката на таблото не мърда от 90 градуса, за да не притеснява излишно водача. На доста по-старите си показваше точно.
Последна промяна от cecoa1 на Чет 22 окт 2020 19:42, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Мда, около 3-4 най-добре.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
В случая колата пали с махната букса на температурния датчик, защото тогава подава въобще максимално възможна циклова порция, като за палене в голям студ. В действителност тя също не е колкото трябва да бъде, но е достатъчна да запали на сегашните температури. При истински ниски температури, и с изключен датчик няма да пали, ако не се оправят настройките.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7654
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
vanesto написа:Не е от датчика, центровката ти все още е на закъснение. Направи я на графиката да е близко до зелената линия. Ако продължава да не пали - стартер и акумулатор. При тези температури, не му трябва подгряване.
Моят АфН е още по-близо до червената линия и пали всеки път от първия път. Не мисля, че е от центровка.
Къде видяхте канал 1 с милиграмите?
Последна промяна от goppa на Чет 22 окт 2020 19:55, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
cecoa1 написа:Таблото показва малко ориентировъчно температурата, и в някакъв диапазон от около плюс-минус 7-8(че дали не и малко отгоре), стрелката на таблото не мърда от 90 градуса, за да не притеснява излишно водача. На доста по-старите си показваше точно.
От 75 до 105гр показва все 90гр.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
goppa написа:vanesto написа:Не е от датчика, центровката ти все още е на закъснение. Направи я на графиката да е близко до зелената линия. Ако продължава да не пали - стартер и акумулатор. При тези температури, не му трябва подгряване.
Моят АфН е още по-близо до первената линия и пали всеки път от първия път. Не мисля, че е от центровка.
Къде видяхте канал 1 с милиграмите?
На първата снимка, на 5 канал.
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Здравейте,кажете къде в София да я закарам че вече ми втръсна от ...това,онова и един чувал пари.....и нищо...
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
При мърдане на помпата,това от снимката е макс...повече мемърда помпата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kassy и 118 госта