Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Благодаря на отзовалите се,утре продължавам с тренировките... и ще пиша какво е станало...амин...
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
pekakata написа:Здравейте,кажете къде в София да я закарам че вече ми втръсна от ...това,онова и един чувал пари.....и нищо...
Няма да я караш никъде.
https://youtu.be/LvZbhuB9nrM
Тоя е показал всичко. С две думи, охлабваш болтовете, които държат горната част на помпата спрямо долната. Единия е с триъгълна глава, ама мисля, че вложка 7мм от менте гидоре, като я чукнеш леко ще влезе и ще ти свърши работа. Ама не ги охлабваш хептен, щото ще протече нафта. Палиш колата, и с чук, може и дървено трупче или нещо, почукваш главата откъм ангренажа, да мръдне посока към тръбичките за високо налягане. Тя всъщност е на бъбрековидни отвори, предвидени за тази процедура. Едновременно трябва да си включил диагностиката и да гледаш това inj.quantity как ще почне да намалява...правиш го на около 3,5-4 и стягаш винтовете на помпата. Може и на малко повече, при по-високите стойности колата е по-икономична, но по-спъната(не може даже да изпуши видимо).
Това ти е цялата работа.
Последна промяна от cecoa1 на Вто 27 окт 2020 17:50, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Но трябва и колелото на помпата да разхлаби и бутне, защото тоя тайминг 41 е малко.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Тайминга си е ОК. В това положение не влияе на паленето.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Добре,де-как изведнъж ще се нарушат центровките на помпата?
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Нарушени са някога преди това, а като е застудяло тая циклова порция вече не е достатъчна... Така де, то това не е цикловата порция при палене, но от него зависи и тя. Всъщност тая центровка се прави, за да се уеднакви това което реално помпата подава, с това, което си мисли компютъра. Той подава сигнал и има обратна връзка, но тя е за положението на регулиращия орган в главата на помпата, а реално регулиращия пръстен за цикловата порция е в долната част върху вала на помпата. Т.е. компа отчита коректно, при точно определено положение на горната част на помпата спрямо долната. Извън определени граници, компа не може да компенсира грешките в положението. Иначе още по-лесно може да се обясни със ситуацията на празен ход - компа трябва да поддържа определени обороти(примерно 903), за това цикловата порция реално си е точно определена, примерно 5mg. Обаче в момента компа си мисли, че нещо на мотора му е по-тежко, та не става с 5mg да се поддържат тия обороти, а чак като подаде команда за 22mg успява да поддържа оборотите. Реално обаче, те са си 5mg. Така е във всички други режими, компа си мисли, че подава повече, отколкото реално. Има го и обратния вариант, когато подава повече, отколкото си мисли, тогава пък се появява неравномерна работа и пушеци, когато е прекалено.
В случая може положението да е разместено и при някакъв некомпетентен ремонт, макар че такава разлика би се усетила по вървенето.
В случая може положението да е разместено и при някакъв некомпетентен ремонт, макар че такава разлика би се усетила по вървенето.
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Здравейте,резултата от вчера с показаната графика на гнп-то,колата пали екстра,явно е имала голямо закъснение.Дано си остане така....Много благодаря на включилите се вчера....Лек и приятен уикенд.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Като паднат малко температурите ще спре пак да пали. Освен това, в момента колата ти вероятно не върви и колкото 90 коньовата версия на тоя мотор. Просто в момента все едно на мотор с механичноуправляема ГНП, да му удължиш жилото от педала на газта - вътре натискаш, а на помпата лоста мърда много по-малко отколкото би трябвало.
Написал съм ти горе как се центроват тия неща, не е философия, а резултатът ще ти хареса.
Написал съм ти горе как се центроват тия неща, не е философия, а резултатът ще ти хареса.
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Позна колега сecoa1,пак не пали....сега ще тренирам с чука.... :)
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Върви при някой,който ''чува'' петела от центровката на помпата. Така,като гледам,ще спре да пали и топла...
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Това с чука може да помогне само при читава помпа и двигател с почти фабрична компресия. На тези години и километри обаче за да пали като кибрит трябва помпата да се настрои по друг начин, центровката да е перфектна, някой корекции в адаптация и компресията да не е под 26-27 на всички цилиндри.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
С 22mg на празен ход и заводски нов мотор ще спре да пали.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
На 5 ти канал 22 мг. показва стартова порция, не на празен ход!
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Прав си, грешката е моя.
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Това може да е от лош дизел. Смени бензиностанцията да няма после проблем с дюзите.
Да не сипваш много евтин дизел? Той дизела се познава от сутрешното въртене.
Ако върти продължително сменяй бензиностанцията.
Да не сипваш много евтин дизел? Той дизела се познава от сутрешното въртене.
Ако върти продължително сменяй бензиностанцията.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 55 госта