Здравейте колеги,
Преди година и 10м си купих нов акумулатор, за който получих гаранция 3г. Колата си я карам предимно градско, а със този ковид само събота и неделя. Акумулаторът е тръгнал да сдава багажа и ако колата не е карана няколко дни трудно пали, а когато температурите паднат вече ще е тотал щета. Както казах акумулаторът е в гаранция. Интересува ме какво точно покрива тази гаранция, някой ако се е възползал дали може да каже. Има ли варянт да ми кажат - "Ти не я караш достатъчно колата и затова акумулатора ти е заминал, гаранцията не важи". За мен лично ще е ок, ако за сметка на това че съм гаранция ми даддат една стабилна отстъпка от нов акумулатор. Незнам дали има такава практика?
Акумулатор и гаранция
- Stivi
- Мнения: 8295
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Акумулатор и гаранция
Ами иди в магазина и ще разбереш за какво е гаранцията. Най-вероятно ще го тестват за проблем /както и зареждането на колата/ и ако не открият такъв ще искат да го оставиш за да го заредят при тях и пак да го тестват,няма какво да изгубиш !
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Акумулатор и гаранция
Тоя акумулатор зареждан ли е на зарядно, откакто е купен? С тоя начин на експлоатация е нормално това, което описваш.
Re: Акумулатор и гаранция
Да реално по акумулатора, не е правено нищо - не съм слагал дестилирана вода и не съм го зареждал. Нямам гараж и това малко затруднява поддръжката.
Забравих да спомена, че когато го купих акумулатора имаше пробелми и алтернатора и отказваха да ми заверят гаранцията. Опрамих си алтернатора и гаранцията беше заверене т.е би следвало през тези близо две години да си е зареждал нормално.
Забравих да спомена, че когато го купих акумулатора имаше пробелми и алтернатора и отказваха да ми заверят гаранцията. Опрамих си алтернатора и гаранцията беше заверене т.е би следвало през тези близо две години да си е зареждал нормално.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Акумулатор и гаранция
На първо време го зареди, никой няма да ти оспори гаранция затова, че си го зареждал. Ако има капачки развий ги и виж нивото на електролита, сигурно ще има нужда да капнеш малко дестилирана вода. Гледай наистина да е такава, аз вземам от аптека. След това задължително зареждане на зарядно. Ако не си сигурен в зарядното мери едновременно с волтметър или мултицет да не го презаредиш. Не трябва да качва повече от 14,8 волта докато е на зарядното.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Акумулатор и гаранция
Първо си зареди акумулатора със зарядно, после премери напрежението на колата след като запали и поработи 2-3 минути на място. Първо мериш без консуматори, после максимално включени. Ако всичко е наред, акумулаторът е проблемен.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Акумулатор и гаранция
най-вероятно ще ти кажат,че му няма нищо не защото му няма,а защото е в гаранция,когато изтече гаранцията го закарай, тогава вече ще ти кажат истината,че е за смяна
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Акумулатор и гаранция
Иди някъде другаде където предлагат акумулатори и помоли да го премерят. Питай колко му е стартовият ток. Но преди това задължително го зареди.
Най вероятно ще си изкара гаранцията. Но тук съм почти убеден, че акумулатора е недозареден. А като седи недозареден сулфатизира. Този ефект го има и при 80% зареден акумулатор, ама е по-бавен. И ако е така сам си си виновен. Акумулатора иска дозареждане при тази експлоатация. Масовите стартерни акумулатори почти не толерират да седят недозаредени. Тяговите са друга бира, ама те са за други цели.
Гаранцията покрива производствени дефекти. Сулфатизирането води до подуване около клемите и човек с опит ще го види.
Най вероятно ще си изкара гаранцията. Но тук съм почти убеден, че акумулатора е недозареден. А като седи недозареден сулфатизира. Този ефект го има и при 80% зареден акумулатор, ама е по-бавен. И ако е така сам си си виновен. Акумулатора иска дозареждане при тази експлоатация. Масовите стартерни акумулатори почти не толерират да седят недозаредени. Тяговите са друга бира, ама те са за други цели.
Гаранцията покрива производствени дефекти. Сулфатизирането води до подуване около клемите и човек с опит ще го види.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Акумулатор и гаранция
карал съм преди да изтече гаранцията точно със същия проблем нарочно го бях заредил със зарядно за да не кажат че разреден,като отворих първите им думи бяха това е евтин акумулатор (разбирай гаранция Франция) все пак го измериха при фабрично 680А даде 540А по думите им направо бил отличен
п.п извода е гаранцията е вятър работа,може би ако замине някоя клетка,но нямаш гаранция,че и тогава няма да измислят нещо
п.п извода е гаранцията е вятър работа,може би ако замине някоя клетка,но нямаш гаранция,че и тогава няма да измислят нещо
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Акумулатор и гаранция
Това е истината, беше засегнато и в темата за акумулатор за дизел. Няма смисъл да се залита по скъпи и големи акумулатори, защото гаранцията е никаква, освен това има и доза късмет, заради това в много случаи евтин и дори по-малък от предписания изкарва повече, а дори и да не изкара поне си дал по-малко пари и отиваш и си вземаш нов.
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
- Автомобил: Рено Меган
- Двигател: K4M760 2004
- Местоположение: София
Re: Акумулатор и гаранция
Вместо да си разтягаме локуми за,, Гаранция Франция,, допълнително зареждане и тн. не е ли по лесно да се отвори гаранционната карта и да се звънне на посочените телефони. Също така може направо да се закара на посочените адреси и там да се оправят. Евтин, скъп, щом са спазени условията в гаранционната карта да си се оправят. Точно евтин акумулатор са ми сменявали с нов в гаранция без разправии и само с разговор по телефона. Само трябваше да намеря начин да го доставя до Стара Загора и обратно за моя сметка /да съм си чел предварително условията по гаранцията /
Поне в мойте гаранционни карти нищо не пише за начин на експлоатация, суфатизиране и тн, та дори да е така, проблема си е техен, да се оправят.
Поне в мойте гаранционни карти нищо не пише за начин на експлоатация, суфатизиране и тн, та дори да е така, проблема си е техен, да се оправят.
Re: Акумулатор и гаранция
Разбрах се с хората да го занеса и да го заредят /тестват. Проблема е че като оборотен акумулатор имат само 70 AH на разположение, а моята кола е с 100 AH.
Може ли да ми кажете да ли е добра идея и дали въобще е възможно да подкарам моята кола (2.0 TDI 143hp) с този акумулатор. Реално ще я паркирам някъде и ще се върна да си взема заредения аумулатор след няколо дни, това ще ми е движението с нея.
Другия вариант който ми идва е този 70AH акумулатор да се ползва колкото да има ток за алармата и въобще да не се пали с него. Това предполагам няма да е проблем.
Може ли да ми кажете да ли е добра идея и дали въобще е възможно да подкарам моята кола (2.0 TDI 143hp) с този акумулатор. Реално ще я паркирам някъде и ще се върна да си взема заредения аумулатор след няколо дни, това ще ми е движението с нея.
Другия вариант който ми идва е този 70AH акумулатор да се ползва колкото да има ток за алармата и въобще да не се пали с него. Това предполагам няма да е проблем.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Акумулатор и гаранция
няма проблем ако им е читав ще пали колата едно служебно волво дизел 2.4 5 цилдъра го караха с 70 доста време при полжение че и то е с 100ah
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Акумулатор и гаранция
И аз съм сигурен, че няма проблем с 70-ката. Ако е читава и заредена ще си върти без проблем, стига да не сковат някакви екстремни студове.
Re: Акумулатор и гаранция
Мерси пичове,
Акумулаторът ми е тотално умрял, от неделя до петък сдаде багажа. Ще видим май направо ще купувам нов акумулатор, но с тая карантина ако купя нов акумулатор той пак ще сдаде багажа, до пролета мърдане няма да има с тая кола.
Акумулаторът ми е тотално умрял, от неделя до петък сдаде багажа. Ще видим май направо ще купувам нов акумулатор, но с тая карантина ако купя нов акумулатор той пак ще сдаде багажа, до пролета мърдане няма да има с тая кола.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bbb12, goppa, Monyo Monev и 141 госта