petiop написа:Не съм сигурен че при тези стари автомобили при нула градуса е най-добре работата на мотора.
Мисля че се гледат и милиграмите на впръскване. Вижте и разхода на място мисля че не трябва да е повече от 0.7л. Само мнение .
Каква е връзката стар/нов, със синхронизацията се замаскират проблеми с вала като почне да вдига моментния разход, само че борда му не показва моментния, трябва на лап топ да се гледа. Синхронизацията беше +6,0, сега е 0,6-1,1. Бутнеш ли синхронизацията се променят и милиграми и стойности на дюзи. С по голям аванс се получава заблуда че върви повече, което е факт на ниски обороти, само че на високи умалява.
Факт е че едни автомобили работят по добре с леко закъснение, на други пък с повече аванс. Но не е желателно да се излиза извън границата +-3,0
Боботенето може да се получава и от афрърмаркет валове. Като зацепвам ремъци слагам една латексова ръкавица да не влезе нещо във всмукателния колектор. Пробвал съм да въртя двигатела на ръка така и пука ръкавицата от вакум още на първия такт всмукване, прави сметка как дърпа.. На празен ход дърпа като прахосмукачка. При такова мощно дърпане на въздух няма как да не се получи звук.