Здравейте момци,
След ровене във форума не открих подобна тема. Ако съм пропуснал, предварително се извинявам.
От известно време имам следния проблем:
Студено време. Палене от раз. Преди оборотите отиваха към 1800 и постепенно падаха със загряването на двигателя.
Сега са около 1000 и се усеща прекъсване. Ако подам газ и ги вдигна над 2000, прекъсването леко се усеща за около 20-30 секунди,
след, което двигателя се успокоява и стои на 1800, спадайки оборотите бавно със загряването.
Моля предположете къде може да е проблема и какво да проверя?
Поздрави
Арсов
Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Проверил дистрибутор, кабели , свещи , центровка.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Да, проверени кабели на свещите, дистрибуторна капачка, палец, вакуум, вакуумни маркучета и т.н. Проблема е, че след около примерно 30 секунди до минута на принудително по-високи обороти, нещата си идват на мястото и двигателя почва да пее.
Предчувствам, че е нещо свързано с вакуумния смукач......
Предчувствам, че е нещо свързано с вакуумния смукач......
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
nickarsow написа:Предчувствам, че е нещо свързано с вакуумния смукач......
По-скоро да. Термоампула ли се казваше за тоя карбуратор...
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Провери вакуумната магистрала, отговаряща за въздушната клапа. Вероятно имаш напукани в краищата маркучета.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Всички маркучета са сменени с нови силиконови.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
И разкарарай този карбуратор, щото ако е термоампулата, няма да ти хареса цената ѝ.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Е, стига де, Ники... Екстра си е карбураторът. Дали в Златен Меркурий не ги правеха тез детайли?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Адаш, какъв карбуратор да сложа - Weber 32/34 DMTL ?
Наблизо има една голяма автоморга, та ще пробвам първо да сменя ампулата с друга и тогава окончателно ще реша.
Наблизо има една голяма автоморга, та ще пробвам първо да сменя ампулата с друга и тогава окончателно ще реша.
- beuchat
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Ладов.Има тема в раздел Силов тунинг,може да я погледнеш.Моя съвет е да си караш така.Вече ако нацяло се скапа карбураторът може да мислиш за ремонт или смяна.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Здавейте отново!
Разбрах от къде идва проблема - дефектирала вакуум ампула ( онази черната с дългата ос и двата щуцера ).
Смених я с нова и работата при студен двигател заспа.
Отвори се обаче нов проблем - не мога да вдигна оборотите на празен ход при загрят двигател.
Стоят си на 800. Пробвах с жигльора за СО газовете, с винта на триточковия вакуум, почистих всички дюзи със спрей за карбуратори.....не мърдат от 800 и това си е.
Някакви идеи?
Поздрави
Арсов
Разбрах от къде идва проблема - дефектирала вакуум ампула ( онази черната с дългата ос и двата щуцера ).
Смених я с нова и работата при студен двигател заспа.
Отвори се обаче нов проблем - не мога да вдигна оборотите на празен ход при загрят двигател.
Стоят си на 800. Пробвах с жигльора за СО газовете, с винта на триточковия вакуум, почистих всички дюзи със спрей за карбуратори.....не мърдат от 800 и това си е.
Някакви идеи?
Поздрави
Арсов
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Има винт за оборотите. Защо си бъзикал винта за сместа.
Тресе ли на 800 об? За какъв дявол ще ги вдигаш?
http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka- ... -12-5.html
Тресе ли на 800 об? За какъв дявол ще ги вдигаш?
http://jetta2.org/info/sprav-1/spravka- ... -12-5.html
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Пипах винта за СО-то, защото и той, според английския менюал променя оборотите. Но не се притеснявай, аз имам маркировка и меря брой обороти и дълбочина на винта с шублер. Върнах си го на мястото.
По отношение на винта на триточковия вакуумен регулатор, дори до пълно завиване, оборотите не се вдигат.
Няма осезаемо тресене при 800 оборота, но усещам, че двигателя се мъчи...буквално, ако го натоваря с вентилатора на парното или радиото и ще клекне.
По отношение на винта на триточковия вакуумен регулатор, дори до пълно завиване, оборотите не се вдигат.
Няма осезаемо тресене при 800 оборота, но усещам, че двигателя се мъчи...буквално, ако го натоваря с вентилатора на парното или радиото и ще клекне.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Пробвай от този винт, който подпира пневматиката за смукача. Реално посредством него се притваря дроселовата клапа, като загрява моторът. Няма начин да не може да се пипне дроселовата клапа да седи малко по-отворена - реално това ти вдига оборотите.
И друго - центровка на запалителната система как е? Посредством нея се променят също нещата. Ако предварението е под оптималния ъгъл, мисля, че се получава точно този ефект, като при теб.
И друго - центровка на запалителната система как е? Посредством нея се променят също нещата. Ако предварението е под оптималния ъгъл, мисля, че се получава точно този ефект, като при теб.
- Прикачени файлове
-
- 3-35.jpg (23.21 KиБ) Видяна 938 пъти
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 05 фев 2011 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Golf MK2 1988г. 1.6 EZ - прекъсва, когато е студен
Хм, за центровката не се бях сетил, защото разчитам на това, че е с Hall датчик и не може да се разцентрова особено.
Май ще се наложи да ида на стенд. Винт 1 от снимката е все още с боя и не съм го пипал никога. Оборотите са 800 при включени къси светлини.
Имам и една лична молба - ако е възможно да измериш с шублер колко е потънал твоя винт на регулатора за сместа....просто да съм спокоен, че е там, където трябва да е.
Май ще се наложи да ида на стенд. Винт 1 от снимката е все още с боя и не съм го пипал никога. Оборотите са 800 при включени къси светлини.
Имам и една лична молба - ако е възможно да измериш с шублер колко е потънал твоя винт на регулатора за сместа....просто да съм спокоен, че е там, където трябва да е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта