Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Колеги пиша отново с надеждата да отстраня проблем който от 4,5 месеца нямам решение. Колата е голф 4 АСВ мотор. Проблема е следнитя, когато загрее на 90с (по табло) и отворя капака, маркуча който излиза от термостата е леко топъл даже хладен и колкото по надолу слизам толкова по студен става, в същото време другия маркуч над него(леко в дясно) е доста топъл, що годе добро парно има(и двата маркуча които влизат в купето са топли), просто защото знам че дунапрена който седи на клапите е вече позачезнал. Термостата е Hella и е сменен преди 2 дена. Гледам там и малкото маркуче което влиза в казанчето, си църцори антифриз и не е запушено, самите маркучи ми се струват леко твърди, но варианта с продухана гарнитура не съществува. Какъв може да е варианта, да не е обезвъдушена или задръстен радиатор и ако има въздух как да го изкараме?
Последна промяна от Tripanzaa на Съб 31 окт 2020 20:55, променено общо 4 пъти.
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Пеоблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Аз не разбрах какъв е проблема.
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Реших да направя едно сравнение с други голфчета и то дизели и нещата не са така при тях, двата маркуча имат разлика в топлината но не много голяма + че не са толкова твърди колкото мойте.
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Ако на таблото е 90гр, не значи, че наистина е 90. Може и 75гр да е, то си показва от 75 до 105гр все 90. Така, че просто термостата ти не е отворен тогава, или е леко отворен. Зависи при каква външна темп. си ги гледал другите, и колко са били загряти. Плюс това зимно време има да го чакаш да трака на място, че чак да отвори термостата.
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Значи колата е карана 25 мин в Гр Пловдив и спрях да ги проверя отново, за температура става дума за днес и по телефон пише 17c. Ако има въздух как може да го премахна, преди 2 дена е сменяне термостата защото със стария (накакъв френски беше) имах същия проблем
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Закачаш Ваг-ком, гледаш реалната температура, като стигне 90гр, тогава гледаш маркучите. Ако има въздух, ще прегрява. Той сам се обезвъздушава на отворена капачка.
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Нямам Ваг-ком, не познавам и човек с такъв, но имам един obd адаптер и едно приложение което ми показва различни стойности Специално за температурата мога ли да се доверя на него?
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Ако я показва, да.
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
- Автомобил: VW MK4
- Двигател: ATD PD TDI
- Местоположение: Русе
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Пробвай обезвъздушаване . Работа на място - 2500 - 3000 об докато пусне перките . В момента , в който перките спрат да работят може да отвориш казанчето на антифриза , ако има въздух ще излезе и ще спадне малко нивото и може да долееш - Процедурата я правиш 2 пъти .
Не отваряй капачката при никакви други обстоятелства, само непосредствено като спрат перките .
Не отваряй капачката при никакви други обстоятелства, само непосредствено като спрат перките .
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Нямаш проблем, дълго е за обяснение.
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
Значи колеги покарах я из града и максимума който вдигна като температура беше 86 градуса... А маркучите са като камък...
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Радиатора ,студен ли е. Малко вероятно е да е толкова запушен.
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
В най долната си част където можех да пипна беше студен, по нагоре не можах че много пластмаси. Също ми прави впечатление че от малката тръбичка постоянно тече антифриз в разширителния съд дори и когато е "заграля", но нямам загуба на антифриз. На термостата пише че отваря на 87с, да не би да не може да загрее и да го отвори и постоянно да кара на малък кръг?? В чудо се виждам, и казанчето и капачката са сменяни и то с оригинални, а не с ментета
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
А термостата що го смени с менте?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous и 38 госта