Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Не мисля че термостат за 60 кинта е менте, пък и менте да се окаже от момента на смяната му до сега не е имало промяна, шанса да съм попаднал на 2 ментета и да не работят и 1 ден?? Минимален ми се струва
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Ако ,термостата е наред,в.помпа е добре и радиатора е наред-кво остана ...
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
За помпата не съм на 100% сигурен + че както казах нямам загуба на антифриз, ако е водната помпа какви други симптоми би трябвало да има?
Последна промяна от Tripanzaa на Съб 31 окт 2020 20:53, променено общо 1 път.
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Днес проверих до колко е топъл радиатора и само в най най високата си точка беше топъл. Ако го разделя на проценти само 20% от него бяха топли а останалите 80% студени, даже след половината си бяха лед. Да търся ли в него причината?
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем охладителна с-ма Голф 4 ASV
muns61 написа:Нямаш проблем....
И аз не виждам проблем...
Има теми, как се проверява дали има надуване на маркучи от пробив в гарнитура или глава. Проверка на налягането в системата при изстинал двигател и т.н и т.н. Споделял съм мой опит няколко пъти, аз лично няма да пиша пак. Освен това, двигателя не прегрява.
Мисля, че в случая, според описаното в темата, става въпрос за измислен проблем.
Решаването на по-добни проблеми е почти невъзможно и определено по-скъпо занимание от решаването на истински такива.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Като провери радиатора-колко ти показваше уреда за температура?
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Показваше 85с след каране 20 мин в града и 15 извън, интересното е че маркуча който излиза от термостата започва с температура много близка от този по отгоре и изведнъж същия маркуч малко по надолу става ледено студен, може ли да има нещо там което да пречи и да прави налягане? Сега ще кача и снимка за пояснение
- Прикачени файлове
-
- Inked008293135_LI.jpg (701.08 KиБ) Видяна 720 пъти
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Не, просто в момента върти само малкия кръг .
Радиатор на кола се вижда лесно дали върви течността през него. Просто се пипва в близост горния маркуч ( а не долния ) . Трябва да е горещ. Долния за да се нагрее , значи трябва да има условия подходящи за това ( топло до горещо време навън , по-голямо/по-продължително натоварване на двигателя и т.н. ) Сега ако времето навън е хладно/студено, парното пуснато , градско каране или късо извънградско с лека газ, ще има да чакаш долния да загрее... А може и да не загрее :)
Радиатор на кола се вижда лесно дали върви течността през него. Просто се пипва в близост горния маркуч ( а не долния ) . Трябва да е горещ. Долния за да се нагрее , значи трябва да има условия подходящи за това ( топло до горещо време навън , по-голямо/по-продължително натоварване на двигателя и т.н. ) Сега ако времето навън е хладно/студено, парното пуснато , градско каране или късо извънградско с лека газ, ще има да чакаш долния да загрее... А може и да не загрее :)
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Това му казах и аз, да не чака сега да загрее. Просто термостата си е наред, но отваря съвсем леко, защото няма нужда от повече охлаждане. Затова само в началото е топъл този маркуч.
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
А за това че се доста твърди, да се притеснявам ли?
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Докъде е пълно казанчето за антифриз? Въздухът отгоре има значение - колкото е по-малко повече налягане вдига докато започне да изпуска капачката.
Аз карам леко над минимум, за да има повече въздух.
Проблем е като изстине мотора да са твърди.
Ака искаш да си спокоен си купи капачка с по-малко налягане.
Аз карам леко над минимум, за да има повече въздух.
Проблем е като изстине мотора да са твърди.
Ака искаш да си спокоен си купи капачка с по-малко налягане.
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Казанчето е пълно точно на средата(където е сглопката на казанчето с горната и долната част), от къде мога да взема такава капачка , обикновенно сутрин пак са твърдички но не чак толкова кокото когато е карана, като отвъртя капачката не изсъсква много и стават доста мекички
-
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Капачката е може би най масовата.... Линк за пример https://www.autokelly.bg/Product/AUTO-K ... 0;31968317 във всеки магазин за авточасти сигурно я имат
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
От къде мога да проверя на колко бара е моята, да не се окаже същата макар че е оригинална
-
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Колега бе, нали идеята е да се види дали изобщо работи клапана на твоята капачка. Ако 5 лв са проблема, почти всяка кола от vw group е с такава капачка, все някой приятел кара такава кола. Иначе по оригинален номер на капачката Гугъл ще ти каже каква е точно, на колко бара и т.н.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 99 госта