Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Здрасти cecoa1,поръчал съм кабел с който ще мога да видя тези карти,ако влезна и ги видя,ще ги постна тук,явно с мапера съм дотук(поне с този).Кабела е със софтуер,надявам се да видя тези стойности.Явно след чипа са променени настройките....това стана с първото есенно застудяване.Чакам да доставят кабела и ще пиша.Дотогава мисля да намаля inj. Quantity и евентуално да дигна BTDC-то да видя какво ще стане.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Но цикловата порция трябва да я гледаш на първи канал, както отбелязаха по-горе. Това на пети е стартовата и е друго, тя си се определя от компа.
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Да ще пробам с тая на 1ви канал,но все си мисля че е от чипа целата работа...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
pekakata написа:Помпата я бутнах напред,повече неиска.На графика е посредата,а трябва още и незнам откъде да дам предварение.
Възможно е авансатора да не работи коректно. За да го провериш влез в output test и му дай ОК. Ще започне да сменя аванса от максимум до минимум в продължение на 20тина секунди. В това време отваряш 4ти канал и гледаш последните 2 стойности. Предпоследната трябва да се изменя ит 0 до 17°, с последната от 2,8 до 94%
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Мерси,ще пиша малко по късно,че съм на работа още...
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Колеги,нещата са на никъде тест за аванса дава до към 13градуса btdc и слиза до към 1.3. Последната колона с процентите варира от около 4 до 98процента.Снимките са както съм я оставил в момента.Inj. quantity на първи канал немога да го смъкна под 3 ...3,2,може да се увеличава...Засега наникъде...работи като Икарус...за гараж...Явно трябва да търся човек който е на ти с тия тди-та.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Не каза ли по-нагоре, че центровката е била на синята линия?
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Беше.....сега е тотал бъркоч....и съм аут...вече незнам накъде...
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Сега всичко е доло ...тайминг около 20...утре незнам дали ще запали въобще.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Колега,не знам откъде си. Прочети малко във форума. Направи си сметка-кой,колко разбира на ТДИ ,изпрати му Л.С. и бегом при него . До сега три пъти съм го правил тоя номер .Първия път бих 400км,втория и третия по 200км. Предоволен съм от момчетата,които бараха по колата.Нвма да казвам кои са за да не правя реклама...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7641
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Не я пали! Въпреки, че всички казват, че проблема с разхлабеното ангренажно колело го няма в Голф 4 мисля,че точно това се е случило при теб
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Здрасти goppa,без колата нестава.6 дни съм на работа,градския нестава. Една молба към всички включили се да помагат...нека някой да пише на лично,къде да я закарам да я оправят,че ми писна да обикалям по сервизите....сменил съм какво ли не...неискам да се сещам колко пари заминаха от гадателки.До два дни ще дойде кабел с който да видя горивната карта,защото според мен(колкото и да съм бос по колите,след чипа и първото захладняване стана страшно).Благодаря предварително. Това ми е телефона 0876513286,Петър се казвам.Ако някой има желание да звънне и да сподели къде да я закарам.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Вярно е добре да се види ангренажа, ако така мърда центровката.
Напиши от къде си, за да ти препоръча евентуално някой майстор.
Напиши от къде си, за да ти препоръча евентуално някой майстор.
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт
Здрасти cecoa1,от София съм.. Колегата goppa ми каза за няколко..ще пробвам да се свържа с тях.Но май ще се ходи до Варна....ще видя в София как е с записването в Герман....при....,после ще пробвам да се свържа с човека от Варна.
Re: Голф 4 1.9тди- AHF,1998,110кс. Студен старт(решено)
Здравейте колеги/жки,искам да кажа какво стана с колата.Колата преди няколко дни започна да трака яко горе в клапаните....и така в поредния сервиз....оказа се че разпределителния вал е прескочил два(2) зъба назад(според майстора).Незнам кой от всичките некадърници дето се правиха на "майстори" я е зацепил така но,от снощи колата е ок,пали, върви....не е комбайн....това съм съм снимал вчера след като я взех от сервиза.
Има какво да се желае...но ще покарам(Дано няма повече ядове...).
Сега искам да изкажа благодарности на всички....че помогнахте да реша ядовете по колата.Дано няма проблеми повече с това палене и вървене.
П.П.
В едно нещо обаче се убедих...рабирачи и събирачи на пари...бол...големи сервизи с претенции....пълни некадърници....клубни "майстори"...викаш му "майстор",понеже не му знаеш името......само се правят на умни и се бият в гърдите кво могат.Като видят кола с проблем..(незнаен),почват да не вдигат телефони,да викат то може да е това онова...ма тя колата е стара,смени това,после онова..и накрая дай пари че тренирах върху колата.Има хора които са грамотни,но за жалост.....са кът. Отново благодарности на всички.... Хубав ден и приятни събота и неделя.
Има какво да се желае...но ще покарам(Дано няма повече ядове...).
Сега искам да изкажа благодарности на всички....че помогнахте да реша ядовете по колата.Дано няма проблеми повече с това палене и вървене.
П.П.
В едно нещо обаче се убедих...рабирачи и събирачи на пари...бол...големи сервизи с претенции....пълни некадърници....клубни "майстори"...викаш му "майстор",понеже не му знаеш името......само се правят на умни и се бият в гърдите кво могат.Като видят кола с проблем..(незнаен),почват да не вдигат телефони,да викат то може да е това онова...ма тя колата е стара,смени това,после онова..и накрая дай пари че тренирах върху колата.Има хора които са грамотни,но за жалост.....са кът. Отново благодарности на всички.... Хубав ден и приятни събота и неделя.