Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Да бе човек, тъкмо тръгна вече да я правя и бам нов проблем излиза, в началото имаше течове и си викам дай първо тях преди да почна да я засилвам, оправих ги, после тръгвам да я правя съединител хвърли, после нещо се рязтропа и карета вътрешни правих, после турбото почна мизерии да прави, закарах я на голям сервиз, те ми обърнали някаква пластина и изобщо не вървеше и ся вече буквално съм сменил всичко по нея нямм какво да не е сменено и сега бам няква ебавка с охладителната система, няма грам почивка значи... как се казват тези болтове за които говориш на Арл, да знам как да ги търся. Днес слязох до колата, и отворих капачката като първо проверих маркуча който беше нормално мек, отворих капачката и изсъска но тихо, пипнах маркуча и нямаше разлика беше си също толкова мек.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Щом е изсъскала дори и леко се готви след година да се здуха изцяло,засега можел да я караш и така но Ная вероятно другото лято ще си покаже рогите.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Изсъскването може да е от вакуум, а не от налягане.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Ако си с червен антифриз и ако има проблем , дори и минимален, ще почне да придобива зеленикав отенък с времето, като на зеленясала и застояла вода цвят .
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Следи маркучите.
Зависи колко си карал - нали знаеш, че има смисъл да ги пипаш, ако си карал повечко предния ден. По принцип колкото повече загрее, повече пуска. Ако е студено и не успее да загрее може и да не ги надуе.
Не бързай да се радваш - 1 път като не са били твърди, не значи, че всичко е в ред. Но 1 път ако са били твърди, значи, че има проблем.
Зависи колко си карал - нали знаеш, че има смисъл да ги пипаш, ако си карал повечко предния ден. По принцип колкото повече загрее, повече пуска. Ако е студено и не успее да загрее може и да не ги надуе.
Не бързай да се радваш - 1 път като не са били твърди, не значи, че всичко е в ред. Но 1 път ако са били твърди, значи, че има проблем.
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
samo_pechka написа:Ако си с червен антифриз и ако има проблем , дори и минимален, ще почне да придобива зеленикав отенък с времето, като на зеленясала и застояла вода цвят .
С червно розов съм , сега е по скоро черявеникаво кафяво, ще я наблюдавам и ще се моля за най доброто
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Червеникаво кафяв не отиваш на добре, тя и миризмата няма да е на антифриз както трябва да мерише
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Малко ъпдейт по тема: Днес ходих в Найси Кар в Пловдив и направихме 3ти тест. Майстора отви капачката като беше вече загряла и пъхна една тръба вътре със синкав течност, стиска стиска 3 мин и чак на края вече цвета стана леко тюркоазен от синьо. Каза, да има някакви газове но са изключително малко, коли които наистина са кофти още от 3то стискане и позеленява. Според него е много трудно за 15 минути каране да станат толкова твърди маркучите при наличие на толкова малко газове и да съм сменил първо радиатора и водната помпа и ако все още по някаква причина пак стават твърди, да се готвя за скъпия ремонт. Та на въпроса( ако някой също се пита и то специално за голф 4) дали е нормално да са твърди маркучите и да съска студена отговора ми е НЕ!
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Това-има някакви газове,но са малко,ми звучи като -малко бременна...
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
На място е едно , в движение - второ, под як напън в движение-трето. Това за газовете.
Има пробив, вероятно гарнитура , дано не е глава , ще мине време , ще си проличи . Вече колко ще е времето... божа работа .
Има пробив, вероятно гарнитура , дано не е глава , ще мине време , ще си проличи . Вече колко ще е времето... божа работа .
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Абе мирише си на гарнитура ама айде.Още е в начален стадий ще се сговняса другото лято към август почти съм сигурен.Все пак ако не е обезвъздушена(в което дълбоко се съмнявам) на входа на двата маркуча към парното единия мъркуч има една фабрична дупчица тя се вижда.Стискаш скобата(тя е от тези които се стискат за са отпуснат) дърпаш маркуча малко на вън и дупчицата ще съвпадне с друга дупчица на щуцера на парното като се съвпаднат трябва да започне да блика течност с балончета, обезвъздушаваш и навираш маркуча на вътре и оставяш скобата да се стегне.Дано да е това проблема ама на дали.
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
То сигурно има газове, ама и да ги изкараш пак ще има след известно каране, ако ме разбирате.
Твърди ли са на студена кола работата е ясна. Знам от опит.
Ще обясня пак, ако се чудите защо.
Налягането в охладителната система се получава само и единствено от разширението на течността при загряването й. Това, разбира се, ако не влизат газове от горенето.
пример - навън е 10гр, палиш, караш загрява и става 88гр. антифриза. Вдига определено налягане, капачката не изпуска, защото системата е изчислена да не пуска капачката, ако всичко е наред. Даже и да пусне няма значение.
Паркираш изстива до 10гр. и обемът на течността се възстановява, колкото е бил предния път на 10гр и няма налягане. Ако има значи вътре е влязло нещо допълнително и е увеличило обема при 10гр.
Тъй като течността не се свива под налягане, даже се разширява с повишение на температурата, въздухът отгоре в казанчето компенсира и оттам идва налягането. Въздухът се сгъстява и ето налягане.
Единственият начин да има налягане след изстиване е да е изстинала примерно до -10, палиш караш до екватора на +40 и гасиш, изстива, ама до +40 и ще има твърди маркучи.
Твърди ли са на студена кола работата е ясна. Знам от опит.
Ще обясня пак, ако се чудите защо.
Налягането в охладителната система се получава само и единствено от разширението на течността при загряването й. Това, разбира се, ако не влизат газове от горенето.
пример - навън е 10гр, палиш, караш загрява и става 88гр. антифриза. Вдига определено налягане, капачката не изпуска, защото системата е изчислена да не пуска капачката, ако всичко е наред. Даже и да пусне няма значение.
Паркираш изстива до 10гр. и обемът на течността се възстановява, колкото е бил предния път на 10гр и няма налягане. Ако има значи вътре е влязло нещо допълнително и е увеличило обема при 10гр.
Тъй като течността не се свива под налягане, даже се разширява с повишение на температурата, въздухът отгоре в казанчето компенсира и оттам идва налягането. Въздухът се сгъстява и ето налягане.
Единственият начин да има налягане след изстиване е да е изстинала примерно до -10, палиш караш до екватора на +40 и гасиш, изстива, ама до +40 и ще има твърди маркучи.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Ще дойде и другия момент , на студена ще са меки, но ще почне да вкарва и антифриз в цилиндрите. Някой с ендоскоп камера може дори да разбере кой е цилиндъра/буталото . Челото му става синьо/лилаво/черно и лъскаво отгоре. Стои като някакво елоксирано покритие . Свещта на него цилиндър , в основата ѝ , близо до фаската на щифта, почва една фина корозия/ръжда да се вижда.
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
Та така колеги, благодаря, че се включихте пак толкова хора, тука следващите седмици, не знам коя, че трудно се отделят 500/600лв идват празници и тн и ще кажа с точност дали е гарнитура, дали глава или нещо по блока, живи и здрави да сме
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем охладителна с-ма, твърди маркучи Голф 4 ASV
mshbul написа:То сигурно има газове, ама и да ги изкараш пак ще има след известно каране, ако ме разбирате.
Твърди ли са на студена кола работата е ясна. Знам от опит.
Ще обясня пак, ако се чудите защо.
Налягането в охладителната система се получава само и единствено от разширението на течността при загряването й. .........
Абсолютно!
Мога само да уточня, че налягането в системата, която е затворена и има практически непроменим обем най-вече се дължи, съгласно закона на Gay-Lussac (не го пиша на български умишлено :-) ), на налягането на газовете. Реално парциалното налягане прави така, че количеството течна съставка и изпареното от нея се уравновесяват при определено налягане, в зависимост от температурата. Така и при 120 градуса няма интензивно отделяне на пара, както би станало ако караме без капачка, или пък много предвидливо сме я модифицирали с 2-3 отвора "фи" 8 .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Анатолий, hooligan_sk, petiop и 198 госта