Мда, така излиза. Премери му контактите на студена кола трябва да има верига между двата пина. Аз все си мисля, че оня с дългата сонда е за тази работа - през него се пуска подгрева на смукателния колектор и трябва да е отдолу (при по-новите е червен на цвят, които са с CE2). А в сайта го дават сензор, не суич. В ЕТКА излиза като термал суич за подгрева на колектора, действително.
https://alvadi.ee/en/kataloog/varuosa/14032103/13801
Значи остава да е тоя с дългата сонда двупиновия от първия ти пост.
При каква външна температура са измерени тези показания (на студен мотор преди да се запали, предполагам). Понеже 3.5кОм отговаря на около 10гр. температура.
Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Вчера вечерта не съм измервал.Днес сутринта правих измервания на студен ДВГ.
На студен ДВГ.........3,58кОм след това оставих да работи докато отвори термостата съпр. беше паднало на 318Ом говорим си за онзи издължения датчик отдолу.
На студен ДВГ.........3,58кОм след това оставих да работи докато отвори термостата съпр. беше паднало на 318Ом говорим си за онзи издължения датчик отдолу.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Ако външната температура е била около 10гр. датчикът си работи съвсем ОК. 318ома на топъл мотор са също ОК.
Имаше един датчик за темп. на входящия въздух на моното, виж него също. Имаше тема тук, във форума.
Няма да е лошо да почистиш и клемите/буксата на датчиците. Проблемът може и да е по ел.частта. Отвори и буксата, която отива към ЕКУ и погледни да няма зеленясало по пиновете. Тя е една дълга с 25 пина (по-новите са с 35).
Имаше един датчик за темп. на входящия въздух на моното, виж него също. Имаше тема тук, във форума.
Няма да е лошо да почистиш и клемите/буксата на датчиците. Проблемът може и да е по ел.частта. Отвори и буксата, която отива към ЕКУ и погледни да няма зеленясало по пиновете. Тя е една дълга с 25 пина (по-новите са с 35).
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Само един последен въпрос.Понеже на газ работи еднакво и на студен и на топъл мотор..........ако е прецакан TPS-a ще дава ли отражение при работа на газ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Не, особено ако си с по-ранните версии на RP, когато и аванса се местеше с вакуум-регулатор, а не от компютъра.
Лесно се вижда - към делкото върви маркучле, ако си от по-ранните версии
Лесно се вижда - към делкото върви маркучле, ако си от по-ранните версии
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
TPS ако е, той няма да работи и на топъл и на студен мотор. Но може и той да се измери.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Koletuu написа: и за предупредителната лампа.......... да го сменям ли него?
Ако имаш газова, подгрев на колектора даже може да бъде вреден. По принцип заместителите не са скъпи, можеш да ги смениш и 3-те. Сложи нови уплътнения, че особено долният тече. Между другото и антифризът после топли колектора. Виж и за теч от пръстена между главата и колектора. Най-голямата беда на старите VW са непрестанните течове и загуба на някакъв антифриз.
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Днес като махнах кората на управляващия блок и се сетих за тази "джиджавка" до комутатора https://imgur.com/a/I1JIpvh Преди години се оказа,че рамото на чистачката я притиска и се губел тока до дюзата.........тогава го преместиха и проблема изчезна.......престана да гасне при включени чистачки........възможно ли е сега пак да създава проблема за който ви пиша?
Edit: проблема идва от вакуумите имай газаджийте са *срали работата..........Вакума от делкото къде трябва да отива?Вакуума изпод въздушния филтър?И горе на кората на моното в момнта няма никакви вакууми.............разкачен и въздуховода изпод въздушния филтър към колекторите...............
Edit: проблема идва от вакуумите имай газаджийте са *срали работата..........Вакума от делкото къде трябва да отива?Вакуума изпод въздушния филтър?И горе на кората на моното в момнта няма никакви вакууми.............разкачен и въздуховода изпод въздушния филтър към колекторите...............
Последна промяна от Koletuu на Вто 10 ное 2020 13:28, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Не зная, какво е това устройство, но ако няма захранване към дюзата, колата изобщо няма да може да запали(на бензин). .
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
това е комутатора той взима импулси от датчика на хол в делкото и управлява бобината така че не търси проблема там.
термодатчика за таблото е с един пин.
термодатчика за таблото е с един пин.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено
Аз от снимката видях нещо друго, освен комутатора. Той е ясен - да. При него няма топло-студено. Ако спре да работи - спира и на двете горива - т.е. колата става недвижима.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 103 госта