Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот stefan4o » Пон 09 ное 2020 16:31


Мда, така излиза. Премери му контактите на студена кола трябва да има верига между двата пина. Аз все си мисля, че оня с дългата сонда е за тази работа - през него се пуска подгрева на смукателния колектор и трябва да е отдолу (при по-новите е червен на цвят, които са с CE2). А в сайта го дават сензор, не суич. В ЕТКА излиза като термал суич за подгрева на колектора, действително. :gruebel
https://alvadi.ee/en/kataloog/varuosa/14032103/13801
Значи остава да е тоя с дългата сонда двупиновия от първия ти пост.
При каква външна температура са измерени тези показания (на студен мотор преди да се запали, предполагам). Понеже 3.5кОм отговаря на около 10гр. температура.




Koletuu
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 07 ное 2020 22:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот Koletuu » Пон 09 ное 2020 16:54


Вчера вечерта не съм измервал.Днес сутринта правих измервания на студен ДВГ.
На студен ДВГ.........3,58кОм след това оставих да работи докато отвори термостата съпр. беше паднало на 318Ом говорим си за онзи издължения датчик отдолу.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот stefan4o » Пон 09 ное 2020 17:12


Ако външната температура е била около 10гр. датчикът си работи съвсем ОК. 318ома на топъл мотор са също ОК.
Имаше един датчик за темп. на входящия въздух на моното, виж него също. Имаше тема тук, във форума.
Няма да е лошо да почистиш и клемите/буксата на датчиците. Проблемът може и да е по ел.частта. Отвори и буксата, която отива към ЕКУ и погледни да няма зеленясало по пиновете. Тя е една дълга с 25 пина (по-новите са с 35).


Koletuu
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 07 ное 2020 22:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот Koletuu » Пон 09 ное 2020 18:01


Само един последен въпрос.Понеже на газ работи еднакво и на студен и на топъл мотор..........ако е прецакан TPS-a ще дава ли отражение при работа на газ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19559
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот radotom » Пон 09 ное 2020 18:30


Не, особено ако си с по-ранните версии на RP, когато и аванса се местеше с вакуум-регулатор, а не от компютъра.
Лесно се вижда - към делкото върви маркучле, ако си от по-ранните версии


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот stefan4o » Пон 09 ное 2020 18:33


TPS ако е, той няма да работи и на топъл и на студен мотор. Но може и той да се измери.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот инжектопляктор » Пон 09 ное 2020 20:20


Koletuu написа: и за предупредителната лампа.......... да го сменям ли него?

Ако имаш газова, подгрев на колектора даже може да бъде вреден. По принцип заместителите не са скъпи, можеш да ги смениш и 3-те. Сложи нови уплътнения, че особено долният тече. Между другото и антифризът после топли колектора. Виж и за теч от пръстена между главата и колектора. Най-голямата беда на старите VW са непрестанните течове и загуба на някакъв антифриз.


Koletuu
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 07 ное 2020 22:47
Автомобил:
Двигател:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот Koletuu » Вто 10 ное 2020 12:06


Днес като махнах кората на управляващия блок и се сетих за тази "джиджавка" до комутатора https://imgur.com/a/I1JIpvh Преди години се оказа,че рамото на чистачката я притиска и се губел тока до дюзата.........тогава го преместиха и проблема изчезна.......престана да гасне при включени чистачки........възможно ли е сега пак да създава проблема за който ви пиша?

Edit: проблема идва от вакуумите имай газаджийте са *срали работата..........Вакума от делкото къде трябва да отива?Вакуума изпод въздушния филтър?И горе на кората на моното в момнта няма никакви вакууми.............разкачен и въздуховода изпод въздушния филтър към колекторите...............

Последна промяна от Koletuu на Вто 10 ное 2020 13:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот stefan4o » Сря 11 ное 2020 17:49


Не зная, какво е това устройство, но ако няма захранване към дюзата, колата изобщо няма да може да запали(на бензин). .


Потребителски аватар
Duke_BG
Мнения: 439
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
Автомобил: GOLF 4+BORA
Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
Местоположение: Бургас

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот Duke_BG » Пон 16 ное 2020 9:06


това е комутатора той взима импулси от датчика на хол в делкото и управлява бобината така че не търси проблема там.
термодатчика за таблото е с един пин.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Jetta 1.8 моно RP гасне на студено

Мнениеот stefan4o » Пон 16 ное 2020 9:39


Аз от снимката видях нещо друго, освен комутатора. Той е ясен - да. При него няма топло-студено. Ако спре да работи - спира и на двете горива - т.е. колата става недвижима.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgivw, Shamata и 78 госта