Добър ден на всички.
Колата е Ауди А4, 2006г. 2.0тди куатро 170.кс. с код на мотора BRD.
На диагностиката излиза тази грешка:
Колата е с премахнати катализатор, дпф, егр.
Сменил съм с чисто нови клапан N75 и макркуча от кулера към смукателя. Извсестно време "летях" и после пак наби тая грешка и влиза в авариен режим от недостатъчно налягане към турбото.
Възможните причини за проблема според майсторите са или актуатор или зацапана геометрия.
Възможна ли е и друга причина според Вас?
Възможно ли е без да се демонтира турбината(все пак са разходи),д а се диагностицира дали е актуатор или зацапана геометрия?
Препоръчайте за гр.Пловдив сервиз където гледат на клиента като на колега с МПС, а не да вземат едни пари и кой от къде е !
Хубав ден на всички!
Проблем с актуатор/променлива геометрия.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Проблем с актуатор/променлива геометрия.
Има тест за актуатора визуално да се провери дали се движи, от диагностиката се пуска.
При запалване трябва да изтегли актуатора, ако се вижда може да се провери.
Може и спукан турбо маркуч или кулер да е, тогава ще съска доста при натоварване.
При запалване трябва да изтегли актуатора, ако се вижда може да се провери.
Може и спукан турбо маркуч или кулер да е, тогава ще съска доста при натоварване.
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с актуатор/променлива геометрия.
https://www.youtube.com/watch?v=59lguSlqs9o не знам дали ще ти е полезно видеото
Re: Проблем с актуатор/променлива геометрия.
Благодаря Ви за мненията колеги. Изгледал съм доста видеа, от които всичко изглежда лесно, но на практика за мен не е, защото сам няма как да се справя.
Предпочитам някой, който има опит да се заеме с колата ми и да и обърне серизоно внимание.
Живея в Пловдив и мисля. че има грамотни и можещи хора в града, затова молбата ми е за контакт с такива.
Хубав ден.
Предпочитам някой, който има опит да се заеме с колата ми и да и обърне серизоно внимание.
Живея в Пловдив и мисля. че има грамотни и можещи хора в града, затова молбата ми е за контакт с такива.
Хубав ден.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Проблем с актуатор/променлива геометрия.
Тук изглежда да вършат такива неща: https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=13&t=124276
Re: Проблем с актуатор/променлива геометрия.
Сагата. продължава защото или не попадам на специалисти или незнам вече.
В три сервиза ходих-Реал турбо, Георгиев ауто и Маднес.
Всички са категорични, че да се установи дали е актуатор или зацапана променлива геометрия е необходимо да се свали турбината на операционната маса!
Според всички изброени по-горе друг начин за откриване на проблема няма!?
В три сервиза ходих-Реал турбо, Георгиев ауто и Маднес.
Всички са категорични, че да се установи дали е актуатор или зацапана променлива геометрия е необходимо да се свали турбината на операционната маса!
Според всички изброени по-горе друг начин за откриване на проблема няма!?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с актуатор/променлива геометрия.
чичо Ваню написа:В три сервиза ходих-Реал турбо, Георгиев ауто и Маднес.
И колата ти е още в движение?!?
Я попрочети:
viewtopic.php?f=13&t=430506
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с актуатор/променлива геометрия.
Като махнеш вскички възможни причинители на неправилно управление на турбината.... остава самата турбина.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с актуатор/променлива геометрия.
Абе май пак си мерише на геометрия в 90% когато актуатора не се движи добре и има грешки и забива муцуна се касае за проблем с зацапана геометрия,5% за пробив в вакум система и още 5% за неизправен клапан или пробита мембрана на актуатора.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], railfan и 172 госта