Колеги .. демфера при силовите агрегати се ползва с цел да убира огромните пикови натоварвания след възпламеняване на сместа .. които създават вартящият момент.
Те най общо приличат на полусинусуиди и задачата на маховика е да ги изглади за да се получи равномерен вартящи момент през целите 360 градуса на завъртане и тай като през 180 градуса имаме работен такт то може да си представите как изгелжда картинката. Това блъскане при макс въртящи момент при около 2000 оборота е толвкао фрапантно че както е затихнало от преднодното горене клонящо към 10-20Нм слеващият такт създава ново което от 200 расте до към 500, при липса на демпфер можете да си представите колко му е неловко на вала :) и колко ще е неприятно за пътниците .. а немците искат колите да са спокойни и приятни въпреки силовите си агрегати.
СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI
Скоро и аз ще съм с твърд комплект маховик с демпферен феродов диск на Валео на Г4 ПД150.
Майстора каза че става супер като изключим вибрацията на празен ход, но времето ще покаже
Майстора каза че става супер като изключим вибрацията на празен ход, но времето ще покаже
Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI
valiosport написа::mhihi Скоро и аз ще съм с твърд комплект маховик с демпферен феродов диск на Валео на Г4 ПД150.
Майстора каза че става супер като изключим вибрацията на празен ход, но времето ще покаже
Колега може ли да дадеш мнение след тази процедура, понеже съм със същия двигател?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: СмЯна на демпфер и съединител Голф 4 1,9TDI
Още не боксува и си карам с оригиналния
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 164 госта