Golf 4 1,9 tdi стойности на терморезисторът за парно

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
lqndar92
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 28 ное 2017 19:22
Автомобил:
Двигател:

Golf 4 1,9 tdi стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот lqndar92 » Пон 02 ное 2020 22:31


Здравейте колеги.Вентилаторът на парното работи само на предпоследната и последната степен.С климатрони съм.Та, на първа втора трета степен когато ми е в ръката и го позавъртя лек импулс тръгва леко да развърта ама спира.на послен скорост тръгва мощно,но мисля че пак не е това,което трябва да е.просто струята е слаба.смених терморезистора,но не се оправи. До буксата на терморезистора отиват 12,3 волта.
Измерих двата терморезистора между пиновете
Стариия - 11,86 мегаома и 5 килоома
Новия (2ръка)- 12,67 мегаома и 5 килоома
До буксата на вентилатора на първите му скорости отиват 10,10 волта , а на последна скорост 12,08 волта.
Нормално ли е до буксата на терморезистора да имам 12,3 а след тояа на вентилатора на макс скорост да имам 12,08
Сменил съм филтър купе,клапата е отворена ,но вентилатора няма сила.и четките съм му сменил.




Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот ivan_pop » Вто 03 ное 2020 12:08


Дай снимка на този "терморезистор", че май не ти е правилна терминологията?


lqndar92
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 28 ное 2017 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот lqndar92 » Вто 03 ное 2020 12:11


Реостат го водят.червен на цвят с 3 пина е


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1384
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот dontaskdontsay » Вто 03 ное 2020 17:20


До колкото си спомням, тия 4-ки патят с врътката за степените. Пластината нагаря и направо стопява пластмасата а от там изчезват 1-2 и 3-та степен.


powerade
Мнения: 1045
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: Стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот powerade » Вто 03 ное 2020 17:24


Не си спомняш правилно колега :) Страдат от изчезване на степените, когато са с климатик, колегата е с климатроник. И не изчезват заради врътката, а заради реостата (който е различен от този на климатроника и гори една термозащита). Както и да е, успех на колегата :)


Потребителски аватар
ivan_pop
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
Автомобил: OVB
Двигател: X18XE1
Местоположение: Плевен

Re: Стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот ivan_pop » Вто 03 ное 2020 23:20


lqndar92 написа:Реостат го водят.червен на цвят с 3 пина е

Щом е с три пина, този терморезистор/реостат е електронен!И като го мериш на съпротивление, нищо няма да разбереш.Трябва да му се мери захранването и управлението с осцилоскоп.В случая предполагам, че проблема е във вентилатора!


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1384
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот dontaskdontsay » Сря 04 ное 2020 2:31


powerade написа:


:th_up :beer


hackera457
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 29 ное 2020 12:37
Автомобил: VW Polo
Двигател: BBY

Re: Стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот hackera457 » Пон 04 яну 2021 21:57


powerade написа:Не си спомняш правилно колега :) Страдат от изчезване на степените, когато са с климатик, колегата е с климатроник. И не изчезват заради врътката, а заради реостата (който е различен от този на климатроника и гори една термозащита). Както и да е, успех на колегата :)

Аз и един приятел ги лекуваме термозащитите чрез шунтиране. При липсва на степени 99,9% е от реостата - не е чак толкова а скъп иначе с осцилоскоп ако не знаеш каква трябва да е графиката на изхода на операционния усилвател просто ти е безполезен


Потребителски аватар
Duke_BG
Мнения: 439
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
Автомобил: GOLF 4+BORA
Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
Местоположение: Бургас

Re: Golf 4 1,9 tdi стойности на терморезисторът за парно

Мнениеот Duke_BG » Пет 02 апр 2021 7:40


lqndar92 написа:.....Та, на първа втора трета степен когато ми е в ръката и го позавъртя лек импулс тръгва леко да развърта ама спира.....


проблема не е в регулатора а в мотора втулките му са за почистване / смазване.
като го завъртиш на ръка без да е включен има ли инерция ? , леко ли се върти ?



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта