Здравейте колеги.Вентилаторът на парното работи само на предпоследната и последната степен.С климатрони съм.Та, на първа втора трета степен когато ми е в ръката и го позавъртя лек импулс тръгва леко да развърта ама спира.на послен скорост тръгва мощно,но мисля че пак не е това,което трябва да е.просто струята е слаба.смених терморезистора,но не се оправи. До буксата на терморезистора отиват 12,3 волта.
Измерих двата терморезистора между пиновете
Стариия - 11,86 мегаома и 5 килоома
Новия (2ръка)- 12,67 мегаома и 5 килоома
До буксата на вентилатора на първите му скорости отиват 10,10 волта , а на последна скорост 12,08 волта.
Нормално ли е до буксата на терморезистора да имам 12,3 а след тояа на вентилатора на макс скорост да имам 12,08
Сменил съм филтър купе,клапата е отворена ,но вентилатора няма сила.и четките съм му сменил.
Golf 4 1,9 tdi стойности на терморезисторът за парно
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Стойности на терморезисторът за парно
Дай снимка на този "терморезистор", че май не ти е правилна терминологията?
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Стойности на терморезисторът за парно
До колкото си спомням, тия 4-ки патят с врътката за степените. Пластината нагаря и направо стопява пластмасата а от там изчезват 1-2 и 3-та степен.
-
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Стойности на терморезисторът за парно
Не си спомняш правилно колега :) Страдат от изчезване на степените, когато са с климатик, колегата е с климатроник. И не изчезват заради врътката, а заради реостата (който е различен от този на климатроника и гори една термозащита). Както и да е, успех на колегата :)
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Стойности на терморезисторът за парно
lqndar92 написа:Реостат го водят.червен на цвят с 3 пина е
Щом е с три пина, този терморезистор/реостат е електронен!И като го мериш на съпротивление, нищо няма да разбереш.Трябва да му се мери захранването и управлението с осцилоскоп.В случая предполагам, че проблема е във вентилатора!
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Стойности на терморезисторът за парно
powerade написа:
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 29 ное 2020 12:37
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: BBY
Re: Стойности на терморезисторът за парно
powerade написа:Не си спомняш правилно колега :) Страдат от изчезване на степените, когато са с климатик, колегата е с климатроник. И не изчезват заради врътката, а заради реостата (който е различен от този на климатроника и гори една термозащита). Както и да е, успех на колегата :)
Аз и един приятел ги лекуваме термозащитите чрез шунтиране. При липсва на степени 99,9% е от реостата - не е чак толкова а скъп иначе с осцилоскоп ако не знаеш каква трябва да е графиката на изхода на операционния усилвател просто ти е безполезен
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 4 1,9 tdi стойности на терморезисторът за парно
lqndar92 написа:.....Та, на първа втора трета степен когато ми е в ръката и го позавъртя лек импулс тръгва леко да развърта ама спира.....
проблема не е в регулатора а в мотора втулките му са за почистване / смазване.
като го завъртиш на ръка без да е включен има ли инерция ? , леко ли се върти ?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта