Принципните причини за смърт на тези рейки са:
- наводняване на модула (при мен не мисля, че има как да е това, освен ако нещо е счупено в Дунев, но ще се види)
- механична повреда - каквото и да значи това.
Чудо, това ще стъпи над 1500лв с доставка. Няма никакъв смисъл за 500лв. Особено при кола на фирма, каквато е моята.
Благодаря, за желанието да помогнеш
Как да е, ще преглътна цената. Ама се очертава да отнеме поне 2 седмици цялата разправия, което ми е по-фрустриращата част от историята. Една седмица доставка за самата рейка.
Ще видя какво ще предложат и по въпроса с рециклиране. Ако е възможно и надеждно, и става по-бързо. Но първите им думи са, че в Бг няма добри за тези рейки.
VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Темерут, много съжалявам за всичките неволи с колата. Ти си умно момче, знаеш кои са важните неща в живота.
Относно акумулатора, превантивно зареждам със зарядно съвместимо с AGM, на 2-3 месеца. Колата се кара ежедневно. Имам Carista и с нея правя диагностика, имах 15-тина грешки натрупани, след зареждане на акумулатор и изтриването им, не са се пояявявали отново.
Относно акумулатора, превантивно зареждам със зарядно съвместимо с AGM, на 2-3 месеца. Колата се кара ежедневно. Имам Carista и с нея правя диагностика, имах 15-тина грешки натрупани, след зареждане на акумулатор и изтриването им, не са се пояявявали отново.
- icokr
- Мнения: 1129
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:27
- Автомобил: GOLF 3 GTI 16V
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:Много се чудех дали да продължавам да споделям информация относно поддръжката и ремонтите на тази кола. Оказва се, че някои хора само това чакат за да злорадстват и сеят подигравки. Това обяснява и защо една част от хората спряха да споделят знания и опит във форумите.
Много ясно, че ще продължиш да пишеш.
Форума и хората в него са затова- взаимопомощ!
Ти си умен човек който чете и проверява нещата.
След това споделя опита натрупан, ако се наложи на колега.
Винаги има и такъв тип хора във всяка една общост.
Сигурен съм, че в последния сервиз който си избрал ще ти решат проблема :)
Просто е имало да се случи плюс разбирачичте от Дунев..
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
imedarov написа:...умно момче...
icokr написа: ...умен човек...
Всъщност съм тъп на степен 'n'!
Приказката 'каквото си направиш сам...' важи с пълна сила за случая.
Трябва ми сила, за да разкажа как сам се наиграх:
Всичко идва от почистването на ДПФ-а и бруталното отношение на този, който е работил по колата.
Рейката е със счупена кутия на електронния модул. Явно е изпусната, настъпена.... Постепенно се е пълнила с вода, замръзвала и ето резултата.
Нещата не спират дотам.
Незавити болтове, изпаднали такива, дърпани кабели, протрита мека връзка от кардан, свински опашки на абсурдни места etc.
Не мога да смогна да помня всички извращения по колата.
Да припомня, че това е кола, която не беше стъпвала в сервиз извън официален!
Може би думите на Дброс са най-точни: 'Такова нещо на толкова нова кола не сме виждали'.
Писах на сервиз Дунев мейл, със снимките и веднага ми се обадиха. Всъщност няколко пъти ми звънят и ще видим какво ще измислят.
Предложението им до момента е да рециклирали рейката.
Но дори официалния сервиз отказва да приеме старата рейка срещу новата (тоест ще си платя цялата сума).
Казаха, че ще мислят и пак ще се свържат ...
Аз съм поискал протокол за щетите от Дброс.
Ще видим....
Новата трябва да пристигне в понеделник, а Дброс работят яко по колата, за да я възстановят.
Цялата ми тъпотия ще ми струва 1000лв за 'услугата' с филтъра и още 4000+ за да я възстановя.
Та в общи линии това е.
Няма да крия, че една от идеите ми е, ритуално да запаля колата си пред сервиза им!
Ето я рейката и по-точно счупената кутия:
Ето и част от другите неща:
Последна промяна от group® на Пет 15 яну 2021 15:07, променено общо 1 път.
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Бих се посъветвал с адвокат и търсене на правата до дупка...
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Лелееееее, мале, мале......Добре де, не чете ли инфо за тоя сервиз, тук във форума, преди да отидеш там? Защо?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Много лошо... Ненапразно сам предпочитам да си пипам по каляските , а което преценя, че не ми е по силите ( изисква се специално оборудване или специфични инструменти ) - на реномиран сервиз .
Но чест ти прави, че споделяш проблемите си. Поне ние след теб да научим кое и какво е правилното .
Но чест ти прави, че споделяш проблемите си. Поне ние след теб да научим кое и какво е правилното .
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Е тук той това е направил , преценил, е че не му е по силите DPF -a защото на 4х4 си е трудно наистина , то и на предно само е сложна процедура, но пак доста по-лесно... избрал е реномиран сервиз уж, но явно те не държат на реномето си, което е за сметка на клиентите , а сметката видно от щетите е стабилна.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
То ако е знаел, щял да си сложи чисто нов ДПФ във фв/ауди оторизиран сервиз, така и така сметката 5 бинки, без другите дадени на Дунев...
Много неприятна развръзка ...
Много неприятна развръзка ...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Защо, по дяволите!?! Пране съм правил на моя ДПФ на Пасат Б7 4моушън без каквото и да е разглобяване ... Едва ли тук е много по-различно [да ме прощавате, ако бъркам, но съм почти сигурен, че с машините на Бардал (в Проспийд, аз там го правих), нямаше нужда от нищо кой знае какво]. Да не говорим, че ако нямаш индикации и изобщо проблеми, е достатъчно добавка и принудителна регенерация за твое спокойствие. Ама чак разглобявания и т.н.
Все пак, за кой от двата Дунев сервиза става въпрос?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
После, защо не споделят хората такива набутвации?!
Трябва да си темерут за да го правиш
Защо там, защо това ... - всичко съм писал и описал в тази тема, и в онази за ДПФ-и.
Основно, защото съм балък и да не се прецака друг
За баш си Дунев иде реч. Дружба. Той ми се обажда и по телефона. Запознат е с проблема.
Винаги съм твърдял едно, по въпросите за сервизите:
Всеки може да сгреши. Въпросът е как и дали си понасяш отговорността!
Ще видим в този сервиз как и какво ще направят.
Факт е, че с предложението за рециклиране, се поема някаква отговорност.
Но правилната, според мен, е да поемат разходите по ремонта.
Поне аз така съм правил с мой клиент, когато съм допуснал грешка в работата си.
Трябва да си темерут за да го правиш
Защо там, защо това ... - всичко съм писал и описал в тази тема, и в онази за ДПФ-и.
Основно, защото съм балък и да не се прецака друг
За баш си Дунев иде реч. Дружба. Той ми се обажда и по телефона. Запознат е с проблема.
Винаги съм твърдял едно, по въпросите за сервизите:
Всеки може да сгреши. Въпросът е как и дали си понасяш отговорността!
Ще видим в този сервиз как и какво ще направят.
Факт е, че с предложението за рециклиране, се поема някаква отговорност.
Но правилната, според мен, е да поемат разходите по ремонта.
Поне аз така съм правил с мой клиент, когато съм допуснал грешка в работата си.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Взех си колата вече.
Официално имам най-скъпия дпф, след като го почистих отново, но този път с машината на Бардал 360. Почистване и на интейк.
Колата и без това стоя в сервиза доста време да чака рейка, та покрай реставрацияра след намесата на Дунев,реших да сменим и всички дискове и накладки (как звучи, все едно е 6х6 ), спирачна течност, антифриз (че го бяха пипали в дунев), масло ... (може да пропусна нещо вече)
На дали има друга кола в бг, на която се сменя:
- антифриз на 2000км (ако в дунев са го сменили наистина. Ако не - на 4000км)
- спирачна течност на 4000км
- чисти се дпф на 2000км
- сменя се масло на 5000км
И в този ред ....
Идните дни май ще сменим и маслото на халдекса на 25000км.
Че нещо се наплаших и мисля по-честичко да се сменя.
Доволен съм от Дброс!
Продължавайте все така с добрата работа!
п.с. знам, че ще има въпроси защо пак чистя дпф - защото исках всичко, до което се е докоснал Румен Дунев и хората му, да бъде направено
Едит: май забравих да кажа опциите за рейката:
1. 5Q1423062K - 2760лв с отстъпка. Това е новия модел от 2018г. Разликата е, че корпусът на модула е метален.
2. Има опция за рециклирана рейка. Тя излиза 2050лв с отстъпка. Но има уловка - ако не приемат вашата, цената е 2800+ лв. (Тази цена не я помня точно). Принципно плащате цялата сума и ако я одобрят вашата, връщат т.нар. депозит (разликата).
Официално имам най-скъпия дпф, след като го почистих отново, но този път с машината на Бардал 360. Почистване и на интейк.
Колата и без това стоя в сервиза доста време да чака рейка, та покрай реставрацияра след намесата на Дунев,реших да сменим и всички дискове и накладки (как звучи, все едно е 6х6 ), спирачна течност, антифриз (че го бяха пипали в дунев), масло ... (може да пропусна нещо вече)
На дали има друга кола в бг, на която се сменя:
- антифриз на 2000км (ако в дунев са го сменили наистина. Ако не - на 4000км)
- спирачна течност на 4000км
- чисти се дпф на 2000км
- сменя се масло на 5000км
И в този ред ....
Идните дни май ще сменим и маслото на халдекса на 25000км.
Че нещо се наплаших и мисля по-честичко да се сменя.
Доволен съм от Дброс!
Продължавайте все така с добрата работа!
п.с. знам, че ще има въпроси защо пак чистя дпф - защото исках всичко, до което се е докоснал Румен Дунев и хората му, да бъде направено
Едит: май забравих да кажа опциите за рейката:
1. 5Q1423062K - 2760лв с отстъпка. Това е новия модел от 2018г. Разликата е, че корпусът на модула е метален.
2. Има опция за рециклирана рейка. Тя излиза 2050лв с отстъпка. Но има уловка - ако не приемат вашата, цената е 2800+ лв. (Тази цена не я помня точно). Принципно плащате цялата сума и ако я одобрят вашата, връщат т.нар. депозит (разликата).
Последна промяна от group® на Пет 22 яну 2021 0:12, променено общо 2 пъти.
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Разкажи за това бардал 360 като намериш свободно време мисля, че ще е интересно.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
В общи линии е един въздушен компресор, но с електроника за да дозира правилното количество препарат.
За ДПФ се свързва с маркуча за диференциално налягане. На загасена, но топла кола (по спомен), се пръска препарат 1. Той е активното вещество, което трябва да разгради натрупванията. После вече на запалена кола и с обороти (пак по спомен, че мина време откакто ги разучавах видовете чистения), се пръска активна пяна, която отмива разградените натрупвания. Излиза пяна през ауспуха и всички УАУууу Стъпка 3 е добавка в резервоара (естествено - нали е бардал).
За дпф машината не е толкова важна. Няма прецизно дозиране. Препаратите се изсипват, колкото може да поеме тръбичката за диф.налягане.
Може да се направи с въздух и пистолет за почистване (има ги в бриколаж за 40лв).
Интейк - тук вече машината впръсква препарата през въздуховод и се иска дозиране. В общи линии е това, което се прави и със спрейове за интейк, но го прави няколко часа. А и предполагам, самия препарат е по-професионален. След тази процедура се сменя маслото.
Инжектори - това не съм го правил сега. Но доколкото съм срещал инфо, откача се рейла и се подава смеска директно на инжекторите. (Тук не съм съвсем сигурен как става)
В общи линии е добра профилактика. Има видеа из тубата с ендоскоп, какво и доколко помагат разните спрейчета за пръскане. При тази машина е малко по-сериозно почистването, вероятно.
Масовото схващане е, че когато има проблем, тогава ще го мислим. Аз съм на принципа да не го чакам. Интейкът с това директно впръскване, се трупа леко и бавно. Когато усетиш, има толкова гадост, че няма как да стане без разглабяне. А при тези двигатели, последното което искаме е разглабяне
Да не говорим, че едно затлачвабе някъде по системата, води до друго и така става мазалото.
Поне аз си мисля, че е по-добре да се заложи на профилактиката.
За ДПФ се свързва с маркуча за диференциално налягане. На загасена, но топла кола (по спомен), се пръска препарат 1. Той е активното вещество, което трябва да разгради натрупванията. После вече на запалена кола и с обороти (пак по спомен, че мина време откакто ги разучавах видовете чистения), се пръска активна пяна, която отмива разградените натрупвания. Излиза пяна през ауспуха и всички УАУууу Стъпка 3 е добавка в резервоара (естествено - нали е бардал).
За дпф машината не е толкова важна. Няма прецизно дозиране. Препаратите се изсипват, колкото може да поеме тръбичката за диф.налягане.
Може да се направи с въздух и пистолет за почистване (има ги в бриколаж за 40лв).
Интейк - тук вече машината впръсква препарата през въздуховод и се иска дозиране. В общи линии е това, което се прави и със спрейове за интейк, но го прави няколко часа. А и предполагам, самия препарат е по-професионален. След тази процедура се сменя маслото.
Инжектори - това не съм го правил сега. Но доколкото съм срещал инфо, откача се рейла и се подава смеска директно на инжекторите. (Тук не съм съвсем сигурен как става)
В общи линии е добра профилактика. Има видеа из тубата с ендоскоп, какво и доколко помагат разните спрейчета за пръскане. При тази машина е малко по-сериозно почистването, вероятно.
Масовото схващане е, че когато има проблем, тогава ще го мислим. Аз съм на принципа да не го чакам. Интейкът с това директно впръскване, се трупа леко и бавно. Когато усетиш, има толкова гадост, че няма как да стане без разглабяне. А при тези двигатели, последното което искаме е разглабяне
Да не говорим, че едно затлачвабе някъде по системата, води до друго и така става мазалото.
Поне аз си мисля, че е по-добре да се заложи на профилактиката.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Съвсем накратко: Бардал си имат машина, с която правят въпросните почиствания. Имат три варианта - дюзи и горивна система, колектор и турбина, ДПФ (ако не ме лъже паметта). В повечето случаи са дву- или трикомпонентни. Слагат се на машината и тя си знае по колко, от кое и в кой момент да впръсква. След това, по препоръка на провеждащия операцията, на моя тогавашен Пасат стартираха и принудителна регенерация. Принципно има и ефекта на Плацебо, зная, но ми се струва, че имаше резултат при мен. В допълнение, знам, че са правили тестове. Първо разглобяват, провеждат процедурата, след това разглобяват и сравняват. Също така се мерят показания на дюзи преди и след. Също така се правят динозамервания преди и след. Би трябвало да има ефект. Предполагам, че едва ли само от продуктите на Бардал ще е положителен ефекта, но аз с това имам опит. Аз направих трите процедури и отне около 2-3 часа, със смяната на маслото, като през това време се въртях наоколо и зяпах (в Проспийд).
Едит: коУегата е обяснил преди да пусна моето мнение, дано не се дублира прекалено много.
Едит: коУегата е обяснил преди да пусна моето мнение, дано не се дублира прекалено много.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта