Здравеите,искам да споделя проблем и да помоля за съвет.Значи колата е голф 3 1.8mi.Нещо работи на празен ход на оботроти под 1000 (около 700-800 Някъде)Водих я на диагностика и ми казаха 4е е за смяня на гарнитура,действително антифриза е малко мътен,но колата си работи нормално-не гори масло,мисля че не го смесва с вода и няма проблеми с охлаждането-загрява си до нормална температура и си работи добре.просто някак работи под нормалните и има леки вибрации.Едни ме съветват да сменя гарнитурата и да си шлайфам главата а друг ми казва щом работи добре да не я пипам,та ви моля за съвет и вас.Благодаря предварително
mod edit: vasstop



Golf 3 - проблем? на празен ход - претрисане
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Golf 3
reinhard написа:Здравеите,искам да споделя проблем и да помоля за съвет.Значи колата е голф 3 1.8mi.Нещо работи на празен ход на оботроти под 1000 (около 700-800 Някъде)Водих я на диагностика и ми казаха 4е е за смяня на гарнитура,действително антифриза е малко мътен,но колата си работи нормално-не гори масло,мисля че не го смесва с вода и няма проблеми с охлаждането-загрява си до нормална температура и си работи добре.просто някак работи под нормалните и има леки вибрации.Едни ме съветват да сменя гарнитурата и да си шлайфам главата а друг ми казва щом работи добре да не я пипам,та ви моля за съвет и вас.Благодаря предварително
Съгласно техническите характеристики оборотите на този двигател могат да са от 750-1050 и са нерегулируеми!!!!!Задава си ги сам компютъра след съответния анализ на постъпващите данни за температурата на въздуха,водата,ламбда сигнала,TPS-сигнала .......
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3
reinhard написа:Водих я на диагностика и ми казаха 4е е за смяня на гарнитура,действително антифриза е малко мътен,но колата си работи нормално-не гори масло,
Смени антифриза задължително. Не е скъп. в Метро има туби 5л "Тосол" - руски. По принцип на 3-5 години трябва да се сменя .Този мътният не се знае колко е антифриз / зимата вече мина, но ще дойде следващата и да няма изненади при -10 тина градуса./
Освободи скобата на долният маруч на радиатора и оставяй да тече.
След това наливаш нов.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Здравейте пак.Благодаря за мненията.Та значи антифриза го смених но пак ми е мътен.А в сервиза казаха че двигателя "надувал" и вероятно "надувал" гарнитурата в някой участък,но не смесва вода и масло.Аз гледам че гарнитурата наистина е стара но както казах не губя масло откак съм го сменил не съм доливал 8 000 км.И значи трябвало да се смени гарнитурата и да се прегледа главата (имало съмнения да не е спукана) и да се изшлайфа-съответно челните повърхнини и леглата на клапаните.само че аз си мисля дали ако беше спукана главата нямаше да има по-сериозен проблем с работата на двигателя(ако въобще работи.И направо незнам щото както каза колегата като вземе български въздух не е същото.
Аз забравих да кажа че колата нямя газова уредба.Всъщност ако някои знае белег за спукана глава да каже
питам всичките тези неща защото не останах много убеден от майсторите и диагностиката защото аз имах проблем при палене и ми казаха че е проблем с компютъра но след като цял ден го мериха се оказа че не компютъра а контактна клема
и така.пък както казах с изключение на това претрисане двигателя си работи нормално и колта си върви много добре,името на сервиза няма да го казвам за сега.


- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
reinhard написа:Всъщност ако някои знае белег за спукана глава да кажепитам всичките тези неща защото не останах много убеден от майсторите и диагностиката защото аз имах проблем при палене и ми казаха че е проблем с компютъра но след като цял ден го мериха се оказа че не компютъра а контактна клема
и така.пък както казах с изключение на това претрисане двигателя си работи нормално и колта си върви много добре,името на сервиза няма да го казвам за сега.
Трябва да загрява повече отколкото е нужно, да надува маркучите, да ти се губи вода, да ти се вдига нивото на маслото и съответно да става на боза.....също сутрин да пали трудно, защото има вода в някой от цилиндрите.....Сега се сещам за един прост тест, с който можеш да разбереш, дали в някой от цилиндрите влиза вода.Развиваш свещите, въртиш мотора и гледаш с какъв нагар са челата на буталата.Не трябва да има чисто чело, а всичките да са с еднакъв нагар(това го правиш, при условие, че ти се губи вода и редовно доливаш)
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
reinhard написа:Това за спукана глава ли е?Не прави нищо от това маслото си стои постоянно,вода не доливам.Сутрин пали малко по бавно но от първия път охлаждането работи нормално-загрява да нормалната температура и качва повече само в задръстванията.
Иди на елкон с декодер....да ти проверят електрониката
може да е износен TPS,може да е запушена дюза(между другото изсипи един флакон LIQUE-МOLLY за почистване на дюзи в резервоара и покарай така-само полза ще имаш),може стъпков мотор,може някое от кабелчетата за електрическо допозицониране на дросела да е нагоряло и да дава от време на време на маса(компютъра си мисил,че си натиснал и отпуснал педала за газта и мърда електрически дросела) и т.н и т. н. .......................


И между другото няма стара гарнитура,тя не е консуматив който се износва,ако колата не прегрява!
А антифиризът може да помътнява ако на колата е слагана присадка против теч и сега новия антифриз я отмива.

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
reinhard написа:Ами те провериха електрониката и казаха че нямя проблем.Имаше съмнение само че алармата е вързана към компютъра(като купих колата един приятел я слага незнам дали е така) А този LiQUID от къде мога да го купя,колко струва и има ли някаква специфика при използването
Това е почистваща инжекциона течност на фирмата LIQUE-MOLLY-Германия един от най-добрите производители(без фалшификати!)на присадки,масла и почистващи двигателя течности.Има ги на всички големи бензиностанции и автомагазини и струва 8-9 до 10 лв!
А като ти првериха електрониката имаше и т.н. четец на компютъра ти-тоест закачиха ли кабел от букса намираща се на таблото и отиващ в техния компютър?А дали имат ъпдейт на софтуера за разчитане,който ако не си платиш таксата от 1500 лв се самоблокира и ужким разчита пък нищо не чете!
на първо врме хакай присъдката на горивото за почистане на инжекциона.
а сетих се и още нещо -виж ако имаш катализатор и е над 150 000 км-махай го!-слагай резонаторно гърне!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
reinhard написа:Ами те провериха електрониката и казаха че нямя проблем.Имаше съмнение само че алармата е вързана към компютъра(като купих колата един приятел я слага незнам дали е така) А този LiQUID от къде мога да го купя,колко струва и има ли някаква специфика при използването
Това е почистваща инжекциона течност на фирмата LIQUE-MOLLY-Германия един от най-добрите производители(без фалшификати!)на присадки,масла и почистващи двигателя течности.Има ги на всички големи бензиностанции и автомагазини и струва 8-9 до 10 лв!
А като ти првериха електрониката имаше и т.н. четец на компютъра ти-тоест закачиха ли кабел от букса намираща се на таблото и отиващ в техния компютър?А дали имат ъпдейт на софтуера за разчитане,който ако не си платиш таксата от 1500 лв се самоблокира и ужким разчита пък нищо не чете!
на първо врме хакай присъдката на горивото за почистане на инжекциона.
а сетих се и още нещо -виж ако имаш катализатор и е над 150 000 км-махай го!-слагай резонаторно гърне!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 77 госта