Vlad777 написа: Тук е хубаво да се добави и при какъв пробег обикновено започват да се появяват гореизброените проблеми.
Трудно е да се каже.
Няма достатъчно данни.
Но има някои показатели.
Примерно за инжекторите - Бош им дава живот от около 200хил км. (От обучение на Бош за тях)
Маховикът търпи упгрейд 2018г, ма беше. На моята кола са сменяни 2бр. Първият на 50-60хил км.
Турбото търпи някаква промяна (може и да е само софтуер) към 2016г, защото се оказва, че има проблем.
Сменени съединители и мехатрпник на DQ250 има и при 150хил км. Обикновено карат повече.
Халдекси (помпи) се сменят често, най-вече заради интервала за смяна на маслото, в комбинация с агресивно каране.
NOx-ове има също доста сменени на 100-150-200 хил км.
Фаровете си имат детска болест да прегряват. Още няма много случаи и деянат, но си е потенциален проблем.
Естествено никой не очаква да му се случи всичко. Но тези суми за ремонти трябва се имат предвид. Особено след 150000км.
За DCC има данни около 150хил км и по-малко. Но те могат да де сменят с обикновени, ако човек реши, че не са му нужни.
Скоро карах с такива на нормален модел и сменях доста режимите. Действително, както бях чел, от нормал към комфорт няма съществена разлика. Има от комфорт към спорт. А сравнено комфорт със стандартното на олтрак - второто е осезаемо по-комфортно. Никога не съм карал значимо разстояние на олтрак с DCC и не мога да сравня там.
Относно тигуана и олтрак (освен казаното дотук):
Тигуана има 2 предимства - висока позиция (на мен малко ми липсва, но се компенсира от повече стабилност) и една идея повече офроуд възможности. За второто дори ме
човърка да го нарека офроуд - просто трябва да се отбележи малко по-големия просвет и ход.
За градско би имал предимството на висока кола, но извън града е недостатък.
За разхода - разликата основно ще е извънградско, като зависи от скоростта (челното съпротивление).
Аз на моя пасат имам над 20000км за 9 месеца. Определено това подсказва, че Тигуана не би бил удачен за мен.