Здравейте, колеги колата е пасат Б6 2.0 140 /8 клапановия това което се случва не е редовно рядко го прави и забелязва че е сутрин на студено. Някой път Волан на таблото не е зелен а става червен и започва да пищи и ако запаля и веднага угасва след това паля и няма проблем. После ако след време пак реши да го направи направо вадя ключа изчаквам слагам отново и няма никакъв проблем. Ще помоля ако някой се е сблъскал с такъв проблем да помага да разбера какво се случва. Дали нещо по хидравликата и ли и аз не знам.
Благодаря ви предварително!
Хубав и успешен ден!
Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Не знам какво е таблото на колата, но не е на добре да имаш такова съобщение. Но за едно съм напълно сигурен, нашите коли нямат хидравлика, поне не и на кормилната.
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
milmar написа: Но за едно съм напълно сигурен, нашите коли нямат хидравлика, поне не и на кормилната.
Кои "нашите" нямат хидравлика? Голф 2 няма хидравлика.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Е твоята може и да има, на другите В6 рейката е с електрически усилвател на волана
По този повод - автора на темата да пробва с друг, по-нов и зареден акумулатор
По този повод - автора на темата да пробва с друг, по-нов и зареден акумулатор
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Е извинете ме, че разводнявам темата на колегата, но първия сайт за авточасти, който отварям за рейка на пасат и там пише
" хидравлична рейка BOSCH K S00 000 776 за VW Passat 6 Sedan (B6,3c2) 2.0 TDI - 140 коня дизел " .
https://www.autopower.bg/%D1%85%D0%B8%D ... 30304.html .И това е масово по сайтовете за части.
В духовитият тон ще добавя, че тази рейка не става "за другите В6", а само за моя. и никога не е късно да науча нещо ново (както и да стана за резил ).
Иначе сериозно: в техническата документация си пише, че е електро-механична, но явно дори търговците на авточасти лепват обобщаващото наименование "хидравлика" на всичко усилващо. При електрическа рейка има логика да се търси проблема първо в акумулатора, кабелните връзки, особено ако проблема е сутрин на студено. От скромният ми опит с обучаването на кормилната уредба (след моя намеса изгуби настройки и "волана се удърви") видях, че VCDS следи доста сензори и записва всякакви грешки. Може би там ще има записан подсказващ код за грешка, което да покаже вероятният проблем.
" хидравлична рейка BOSCH K S00 000 776 за VW Passat 6 Sedan (B6,3c2) 2.0 TDI - 140 коня дизел " .
https://www.autopower.bg/%D1%85%D0%B8%D ... 30304.html .И това е масово по сайтовете за части.
В духовитият тон ще добавя, че тази рейка не става "за другите В6", а само за моя. и никога не е късно да науча нещо ново (както и да стана за резил ).
Иначе сериозно: в техническата документация си пише, че е електро-механична, но явно дори търговците на авточасти лепват обобщаващото наименование "хидравлика" на всичко усилващо. При електрическа рейка има логика да се търси проблема първо в акумулатора, кабелните връзки, особено ако проблема е сутрин на студено. От скромният ми опит с обучаването на кормилната уредба (след моя намеса изгуби настройки и "волана се удърви") видях, че VCDS следи доста сензори и записва всякакви грешки. Може би там ще има записан подсказващ код за грешка, което да покаже вероятният проблем.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
geshat написа: в техническата документация си пише, че е електро-механична, но явно дори търговците на авточасти лепват обобщаващото наименование "хидравлика" на всичко усилващо.
Точно така е!
И нещо интересно - първите електроусилватели на волана, за които съм чел бяха за... Лада Самара
Имам предвид, че се предлагаха фабрично изработени изделия.
Разбира се, това не влизаше в приоритетите на завода в Толиати, но всеки собственик на Самара можеше да си монтира такова животно. До колкото успях да разбера от документацията и чертежите - махаш волана, надяваш 'чудесията', фиксираш тялото й с болтовете към конзолата на кормилния прът и отгоре наново надяваш волана.
Според спецификациите волана изпъкваше с не-повече от 2-3см.
Не твърдя, разбира се, че това е първия електроусилвател в света, но е първия, за който аз чух и бях впечатлен, защото тогава имах Трабант
А Трабант нямат серво дори на спирачките.
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Акумулатора е нов на един месец е да ли е възможно стария като се е предал да се е записала тази грешка и сега да се появява. Защото на няколко пъти колата оставаше без ток и я палех с кабели преди да сменя акумулатора с нов.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Мерихте ли напрежението?
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Вчера сутринта пак го направи докато дам на контакт този път изчака звуковия сигнал спя запали остана червения Волан на таблото и изписа тази грешка от снимката която ще се опитам да кача. Преведах го излиза дефект на стрийминг колоната
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Не е стрийминг, а стиаринг, демек кормилна ключалка.
Проблема ти е в заключващия механизъм на волана - този, дето не дава да се върти геврека.
Преди няколко месеца и друг колега имаше подобен проблем.
Не съм сигурен, но май го реши с нов механизъм.
Малко е кекав механизъма и доста... хммм... афив
Особено ако се е случвало да е леко понапънат волана като палиш, лесно се износва и спира да се движи. В началото само забавя, по-нататък може и тотално да блокира
Кумът ми имаше ядове с тази ключалка, но на Рено.
Та от там ми е информацията.
Ако сам ще го правиш, внимавай, че диванетата слагат крепежа с изтънени болтчета с обратна резба.
Тръгнеш ли 'уж' да развиваш като нормален болт, къса му се главата и си до там!
Предполагам, направено е като някаква защита срещу пишман-крадци.
Не, че тези, дето ще влезнат, няма да знаят по-добре и от техниците в официалния сервиз за какво става дума, де!
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Благодаря ти колега (radotom) за бързия и изчерпателен отговор и за помоща за решаване на проблема. Ще се заема да видим какво ще стане
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
Аз съм срещал проблема по форумите, останах с впечатление, че е електронен проблем с модула, който управлява ключалката на волана. Това е от нещата, които не са се случвали с моя кошник. Иначе бая болежки минаха .
А за колегата с хидравликата: и Голф1 нямаше, а бях доволен от него :-). Нашите кошници една ръчна като хората нямат!
А за колегата с хидравликата: и Голф1 нямаше, а бях доволен от него :-). Нашите кошници една ръчна като хората нямат!
- geshat
- Мнения: 103
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 10:24
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR 2006
- Местоположение: sofia
Re: Въпрос за светлинен и звуков сигнал на таблото на пасат Б6
milmar написа: А за колегата с хидравликата: и Голф1 нямаше, а бях доволен от него :-). Нашите кошници една ръчна като хората нямат!
И на теб ли ти е противоестествено да нямаш ръчката между седалките за коригиране на недозавиването? От година го имам пасата и не мога да свикна с тоя бутон за асансьор, вместо ръчна. Иначе голф 2 си го пазя на село (тя цената му вече само ще расте с годините ). Там съм разглобявал всичко и знам, че няма ни хидравлика, ни сервоусилвател, но с такава лекота се въртеше тоя волан....
А за колегата с проблема със закллчващия се волан що не провериш грешките през компа преди да разглобяваш? По точната грешка (код за грешка) можеш да стигнеш директно до решението в интернета или тук във форума. Тая кола пише в компа за всяко кихване: днес откачих лампата за изключен еърбег на пасажера (дето е под дисплея на радиото) и компа веднага запали жълтата лампа на таблото за проблем с еърбега. А като отворих компа и си пишеше, че е изгоряла крушката. Идеята ми е, че на таблото показва само обща информация, а на компа ти пише в детайли къде да търсиш проблема.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Shamata и 219 госта