L&R ще си позволя да те опонирам..
Захранващите кабели, я прокарат 70-80 ампера я не.. всичко останало е афиф...
нали се сещаш, че за да прокараш нормално 100 ампера ти трябва 12-15 мм2 кабел..
дотук добре.. но да не говорим за факта, колко може да прекараш през връзката с тез кирливи щипки...
както и да е.
Акумулатора на зареждащата кола в този момент много сериозно започва да се изпразва.., и разтоварва много сериозно натоварването в/у диодната плочка
диодните плочки за 50, 60, 80 AH bosch са абсолютно еднакви.. за останалите не съм сигурен...
та в този ред на мисли остават само едни диоди в алтернатора..
които според изброените фактори.. не би трябвало да страдат..
Още повече, че във всички книжки които съм чел, се казва, че се пали колата източник да работи
