Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Принципно идеята ми беше да НЕ я правя музейна. Защото ще се изгуби кефът и най-вече спокойствието от шофирането. Предпочитам една кола, която я карам да не ми пука дали някой ще я одере на паркинга или някой да не ме блъсне случайно. Предстои да й почистя основно купето и да видя пораженията, защото има разни неща по пода, които меко казано не ме кефят. Реално идеята ми беше автомобил в много добро техническо състояние - разбирай двигател, окачване и спирачки в много добра форма. И да си правя кефа като си я карам от време на време. Пък накрая, какво ще излезе - времето ще покаже.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Работим до късно в гаража с моята помощничка.
Снощи решихме вместо да дремем на компютрите и да цъкаме игри - да слезем до гаража и да поработим върху автомобила. Вече е с Джета фронт. Боядисвахме лайсната под фаровете, понеже беше друг цвят
Друго ново няма - като изключим новите летни гуми, ама аз вече се похвалих в другата тема
Търкалям я няколко дни в града, не мога да й се нарадвам
Ходих при една женица, която е автотапицер. Доста добре работи и не взема скъпо. Офертата й ми хареса, верояно ще се възползвам от нея. Ще запазя полукожения салон, но ще го претапицираме целия или поне това е до момента. Смятам да изляза в отпуск тая седмица да ги направя тия спирачки отзад най-накрая, че прах хванаха частите.
Имам питане за задния спойлер - крайните два крепежа са се "откопчали". Гледам, че е дупчен капака отзад. Някой има ли идея как се държи този спойлер - видях нещо като видии с по-едра резба, но ги гледах с фенер на тъмното и не съм сигурен, че е баш тъй. Мисля и него да го пооправя - с какво мога да го подготвя за боя - с някакъв специален кит, шприц или не зная там как се нарича... не съм на ясно. Дайте някакви жокери. Не е пластмасов самия спойлер, някакъв леко гъвкав седи.
Снощи решихме вместо да дремем на компютрите и да цъкаме игри - да слезем до гаража и да поработим върху автомобила. Вече е с Джета фронт. Боядисвахме лайсната под фаровете, понеже беше друг цвят
Друго ново няма - като изключим новите летни гуми, ама аз вече се похвалих в другата тема
Търкалям я няколко дни в града, не мога да й се нарадвам
Ходих при една женица, която е автотапицер. Доста добре работи и не взема скъпо. Офертата й ми хареса, верояно ще се възползвам от нея. Ще запазя полукожения салон, но ще го претапицираме целия или поне това е до момента. Смятам да изляза в отпуск тая седмица да ги направя тия спирачки отзад най-накрая, че прах хванаха частите.
Имам питане за задния спойлер - крайните два крепежа са се "откопчали". Гледам, че е дупчен капака отзад. Някой има ли идея как се държи този спойлер - видях нещо като видии с по-едра резба, но ги гледах с фенер на тъмното и не съм сигурен, че е баш тъй. Мисля и него да го пооправя - с какво мога да го подготвя за боя - с някакъв специален кит, шприц или не зная там как се нарича... не съм на ясно. Дайте някакви жокери. Не е пластмасов самия спойлер, някакъв леко гъвкав седи.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
На спойлера имаш 4шпилки които влизат в капака и се хващат с гайки 6мм. (10ка влошка), в края са ти само двете планки които се хващат пак на шпилки излизащи от спойлера, много често гният и правят проблем, ако са слагали рапиди, вече е бг автора им.
За боята аз днес се занимавах точно с него, единственото с което не съм имал проблем е черна структура и седи много приятно, преди това му трябва само леко да се матира (почисти), на старата ми джета 5години не мръдна и така го продадох.
За боята аз днес се занимавах точно с него, единственото с което не съм имал проблем е черна структура и седи много приятно, преди това му трябва само леко да се матира (почисти), на старата ми джета 5години не мръдна и така го продадох.
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Скоро правих един спойлер от 3ка,беше му игнил крайния крепеж по същия начин както казва колегата отгоре.Сложих обикновен болт 6мм и го залепих с двукомпонентно лепило епоксидно - след 24 часа беше бетон.
За боядисването и аз съм за черна структора,ползвалвал съм черна на Боди неколкократно и не съм имал проблеми.Преди боядисването може да го зашкуриш леко с по финна шкурка или скочбрайт.
За боядисването и аз съм за черна структора,ползвалвал съм черна на Боди неколкократно и не съм имал проблеми.Преди боядисването може да го зашкуриш леко с по финна шкурка или скочбрайт.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
В смисъл да не пръскам с нищо под боята,така ли?
Утре ще отида да ми направят от моят цвят точно, иска ми се да е с такъв - и да го лакирам отгоре - LC5V - midnight blue metallic.
Утре ще отида да ми направят от моят цвят точно, иска ми се да е с такъв - и да го лакирам отгоре - LC5V - midnight blue metallic.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
В никакъв случай боя и лак, на гумен спойлер не, само пластмасовите от GLI се боядисват.
Преди време купих гумен боядисан, беше ужасно напукан и се скапах да го чистя.
Единствения вариант е само със структура отдолу само го почисти.
(Примерен вариант на структура)
Преди време купих гумен боядисан, беше ужасно напукан и се скапах да го чистя.
Единствения вариант е само със структура отдолу само го почисти.
(Примерен вариант на структура)
- Прикачени файлове
-
- novol-structure-topcoat.jpg (16.02 KиБ) Видяна 1434 пъти
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Моя спойлер като тръгнах да го слагам му резнах шпилките да не дупча капака загладих ги леко да не опират в капака да надигат и го залепих с полиуретанов силикон само планките отстрани му хванах не е мръднал вече близо 2месеца
- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Не е хубаво да се боядисва. Имаше на body един препарат,който ги правеше като нови и траеше доста време. Ще си спомня и ще го напиша после. Иначе за крепежните е добре на шпилки и болтове,че да не литне от адреналин.
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Ползвам тази структура,за нея може би и колегата отгоре говори.
- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Da. Същото е . Пръсках на тройката броните и вече 2 години са свежи
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Ъпдейт по темата. Задните спирачки са вече рециклирани - сложих апарати, които напълно рециклирах от Пасат - Лукас 38ци, смених жилата с нови, нови дискове, накладки и лагери, спирачни маркучи (останаха само едни къси, между кантара и задния апарат, ама тях по-натам). Ама нещо зор с обезвъздушаването - малката хванах да ми натиска спирачката, ама я заболява бърже кракът и ми се струва, че не я натиска като хората, та... си иска още игра днес.
Вентилатор на парното смених, че старият беше клеясал,едвам се върти.
Вентилатор на парното смених, че старият беше клеясал,едвам се върти.
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Има едни машинки с ръчен или вакуум от компресор.
Пъха се маркуча на машинката в пробката и почва да дърпа течността от там, като се внимава казанчето да не глътне въздух.
Нито помпане нито друго се иска.
Пъха се маркуча на машинката в пробката и почва да дърпа течността от там, като се внимава казанчето да не глътне въздух.
Нито помпане нито друго се иска.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Мда, колега. Днес насрахме помпата от много помпене. Та купих нова от Т4 - 24мм бутало. Изчистих казанчето до блясък, че... тая течност никога не е била сменявана. Само задното дясно остана, ама съм оставил щуцерът отворен на самотек да напълни тръбата и маркучите. Ей голям зор, все съм обезвъздушавал, ама чак толко зор не бях виждал...
Вътре в старата помпа имаше... с извинение лайна Сигурно уплътненията й са заминали от мизерията.
Разбрах проблема. А именно - разположението на апаратите!!! Понеже са от Пасат Б3. Щуцерът не се пада в най-високата точка!!! Затова помпим като луди и не се получава. Ще сваля апарата от съпорта ще завъртя щуцера да е най-горе и тогава ще обезвъздушаваме. Реално винаги остава малко въздух в тях, като са така разположени.
Вътре в старата помпа имаше... с извинение лайна Сигурно уплътненията й са заминали от мизерията.
Разбрах проблема. А именно - разположението на апаратите!!! Понеже са от Пасат Б3. Щуцерът не се пада в най-високата точка!!! Затова помпим като луди и не се получава. Ще сваля апарата от съпорта ще завъртя щуцера да е най-горе и тогава ще обезвъздушаваме. Реално винаги остава малко въздух в тях, като са така разположени.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
А в крайна сметка защо смени апаратите, а не обслужи нейните си?? Искаше по-голямо бутало? Предполагам вземаш предвид кантара като обезвъздушаваш задния мост.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Защото бяха блокирали и двата. А тези си ги бях наготвил от един Пасат. Просто този модел апарати ми допадат. Профилактирам ги със затворени очи.
Какво за кантара? Да не изпускам нещо? Имам кантар и според мен си е наред. Да взема въздух от него?
Хм да не съм разменил апаратите? Гледам снимката на Митака. Сещам се на другата ми Джета, че жилото минава отдолу, а маркучът - отгоре... А там съм със същите апарати - Лукас 38. А при тази жилото е отгоре, а пък маркучът се пада в най-ниската точка на апарата.
Какво за кантара? Да не изпускам нещо? Имам кантар и според мен си е наред. Да взема въздух от него?
Хм да не съм разменил апаратите? Гледам снимката на Митака. Сещам се на другата ми Джета, че жилото минава отдолу, а маркучът - отгоре... А там съм със същите апарати - Лукас 38. А при тази жилото е отгоре, а пък маркучът се пада в най-ниската точка на апарата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vjiupsveith и 102 госта