От известно време чета навсякъде.
VW Bora vr6 2.8 24v 4x4(Haldex) gt35 Twin scroll 500WHP Target LPG+бензин Megasquit ECU
Ежедневно ще работи на 360WHP, тъй като ще използва LPG (F тези цени на горивото) и това е ограничението за текущите LPG инжектори (най-големият, който открих)
Трябва да е ежедневка и ще бъде бита от сутринта до вечерта и НЕ трябва да гърми (често)
Решения:
1. Бих искал да сложа дизелова (130PD/150PD от 1.9tdi) скоростна кутия с подсилена вилка(чух че гърмят) НО
-bolt pattern-a на корпуса(Камбаната) VR6 е различен и е необходима адапторна плоча(някои да ми направи?)
-Ако вътрешността на дизела се премести в корпуса vr6 всичко ли ще пасне? някой наистина ли го е правил?
Твърди се че пасва и че е възможно, но не мога да намеря някой, който наистина го е направил.
2. Audi a4 2.7TDI swap двигатели (TRANSMISSION ADAPTER PLATE, VR6 TO AUDI QUATTRO TRANS)
- Мога лесно да си купя a4 2.7TDI (до 2004 г.) (това е най-здравата кутия високи NM при ниски обороти
(Мисля че)***
НО как ще работят всички табла/отопление/прозорци и др.?
-Правено е има не една бегачка зад граница с тоя сетъп
3. Audi Quattro DIF/скоростна кутия в Bora с обърнат двигател до позиция надлъжна
-Някой наистина ли го е правил?
-Това възможно ли е?
-Тоя торфен диф за да влезе много рязане ли ще пада?
Кое решение е най-ефективно и реалистично?
Благодаря момчета!
			
									
									Bora vr6 500-360WHP Избор на Кутия!
- caro
 - Мнения: 580
 - Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
 - Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
 - Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Bora vr6 500-360WHP Избор на Кутия!
Бегачка на газ и то с четири порти  
 . Същото е да си купиш расов жребец и да го скопиш. Правилното решение продай тази и си купи истинска бегачка.
			
									
										
						
 . Същото е да си купиш расов жребец и да го скопиш. Правилното решение продай тази и си купи истинска бегачка.- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Bora vr6 500-360WHP Избор на Кутия!
Ехеее, болт патерни, мале, леле.... Купешки лафове  
			
									
										
						- pe6kata
 - VW експерт

 - Мнения: 3010
 - Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
 - Автомобил: passat corrado
 - Двигател: AAA и АBV turbo
 - Местоположение: Елхово
 
Re: Bora vr6 500-360WHP Избор на Кутия!
ai07o00420 написа:От известно време чета навсякъде.
Кое решение е най-ефективно и реалистично?
Благодаря момчета!
Просто се подменя диференциала с дизелов, ако държиш да са по-дълги скоростите. Не е по-здрав.
Кутията е достатъчно здрава за такава мощност.
Не знам къде ги четеш тия щуротии за кутии, меги и т.н...
Оригиналния комп се настройва много сполучливо при турбо конверсия.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта