Сервиз за пълно обслужване и малко ръжда
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервиз за пълно обслужване и малко ръжда
Ако в един и същ сервиз правят и тенекеджийски и бояджийски услуги и освен това смяна на ангренаж, аз лично бих го пропуснал.
- alpinab
- Мнения: 649
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сервиз за пълно обслужване и малко ръжда
Абсолютно подкрепям горното мнение. Особено пък и като търсиш сервиз, който да си свърши работата както трябва.
За ръждата ако е само, на Горубляне може да ти пратя координати на един майстор. В същия район има и читав сервиз -> BG Rally service. Google it.
За ръждата ако е само, на Горубляне може да ти пратя координати на един майстор. В същия район има и читав сервиз -> BG Rally service. Google it.
Re: Сервиз за пълно обслужване и малко ръжда
В района на Дружба мога да ти препоръчвам MaxGas Автосервиз, намират се в бившия Тих труд, след бариерата първият двор в дясно - има сини банери по оградата, ако имаш нужда от телефон пиши ми на ЛС. Със сигурност ще ти го обслужат от-до там на сносни цени. Моите коли са на поддръжка там от години. За ръждата и бояджийските услуги не мога да ти помогна, но ще следя темата, тъй като и аз имам нужда от такъв майстор.
ПС. Можеш да си направиш консултация с тях за евентуален бъдещ монтаж на газова уредба, този мотор носи на такава.
Подкрепям мнението на колегата, че тенекеджийство и обслужване не стоят в един сервиз.
ПС. Можеш да си направиш консултация с тях за евентуален бъдещ монтаж на газова уредба, този мотор носи на такава.
Подкрепям мнението на колегата, че тенекеджийство и обслужване не стоят в един сервиз.
Re: Сервиз за пълно обслужване и малко ръжда
Ангренажен ремък се сменя на пробег ИЛИ години(което настъпи първо). Аз на твое място не бих рискувал и отлагал смяната на ангренажа - дори да е на тези километри, ангренажа излиза, че е на 13 години, което е прекалено много даже и за оригинален консуматив от завода. Гумата старее, разтяга се и се напуква. Отделно е, че това е златно правило когато си купиш кола да я обслужиш първоначално напълно, дори предишния собственик да ти показва история до последния км. Дори в официалните сервизи доколкото знам дават между 5 и 7 г при малък пробег като твоя, а последиците от прескочил или още по-лошо скъсан ангренаж винаги са тежки и бъркат много дълбоко в джоба(ако въобще двигателя подлежи на ремонт след това).
Няма нищо сложно по смяната му, това са познати модели и коли на голяма част от майсторите, дето се вика и кварталното гаражно сервизче ще може да го направи.
Няма нищо сложно по смяната му, това са познати модели и коли на голяма част от майсторите, дето се вика и кварталното гаражно сервизче ще може да го направи.
Re: Сервиз за пълно обслужване и малко ръжда
Не чети глупости. Няма масло 5w40, което да покрива стандартите за наличие на DPF. Слагай 5w30 - това е дал производителя за този мАтор.
Re: Сервиз за пълно обслужване и малко ръжда
Извинявай. Нямаш дпф, ти си с бензин все пак, мое недоглеждане. Иначе, пак не слагай 5w40, карай с маслото от производителя.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта