Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
- Мехмед.Фикрет
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 23 дек 2015 17:50
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: CBDC 2009
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Преди 2 дена говорих с познат майстор и ми предложи да сменим термостата , тоест да ми купи термостат който отваря на по ниски градуси , или пък да продам колата както е с проблема . Не знам от къде да започна да търся проблема . След дълго каране маркучите към радиатора се втвърдяват .
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Тест за газове и ремонт за два дена с проверка и шлайф на главата и си готов. Това с термостата няма да помогне, отделно ще се задълбочи проблема, при мен влизаше вода в единия от цилиндрите.
Продажбата не е лош вариант ако не ти пука, че ще прецакаш някои друг, но кажеш ли за проблема цената на колата пада почти двойно.
Продажбата не е лош вариант ако не ти пука, че ще прецакаш някои друг, но кажеш ли за проблема цената на колата пада почти двойно.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19563
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
VWPASSATGL написа: и ремонт за два дена с проверка и шлайф на главата и...
Не съм убеден, че ще може за 2 дена да се извърши такъв ремонт, по-скоро бих заложил на 3-4, но да, това е правилния път!
Теста за газовете може да се прескочи като ненужен - има ги!
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Всъщност да, теста на главата и шлайфа отнеха повече време, иначе за ден се пръска и събира.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
VWPASSATGL написа:Продажбата не е лош вариант ако не ти пука, че ще прецакаш някои друг, но кажеш ли за проблема цената на колата пада почти двойно.
Има и друг по-съществен проблем - че в момента не може да си купи друга. Ще му излезе по-изгодно да направи основен ремонт отколкото да продава и да купува "здрава".
-
- VW експерт
- Мнения: 12804
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Мехмед.Фикрет написа: След дълго каране маркучите към радиатора се втвърдяват .
От тук трябваше да започнеш.
Духнал си гарнитура.
- Мехмед.Фикрет
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 23 дек 2015 17:50
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: CBDC 2009
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Ако пробвам с добавка за гарнитура дали няма да има ефект ?
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Добавка за смяна на радиатор(и).
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Подмяната на гарнитурата не е основен ремонт, но след такива добавки може и да се наложи основен ремонт на двигателя!
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
777 написа:VWPASSATGL написа:Продажбата не е лош вариант ако не ти пука, че ще прецакаш някои друг, но кажеш ли за проблема цената на колата пада почти двойно.
Има и друг по-съществен проблем - че в момента не може да си купи друга. Ще му излезе по-изгодно да направи основен ремонт отколкото да продава и да купува "здрава".
Напълно подкрепям това мнение.
Смяна на гарнитура на глава не е някакъв рядко срещен и чутовен ремонт и не това не е основен ремонт на двигател. Да не е евтино, ако се направи както трябва, със всичките му салтанати - проверка на главата и обслужване, напасване на клапани, легла на дюзи, разни други гарнитурки ....., може да стъпи на около 1.5 - 1,6 бона (зависи какво точно ще се прави и колко ще вземат за труд), което не звучи приятно, но каква е алтернативата. При сегашното състояние на пазара, що-годе читава Б 7-ца от 13-15 г. върви около 20 бона (ако изобщо намериш точно каквото търсиш), като добавиш първоначално обслужване (масла, филтри, ремъци, ролки, водна помпа), отстраняване на евентуални други проблемчета, прехвърляне, такси, застраховки и отиде на около 25 хил. Е може и да преувеличавам малко, но е горе долу толкова. И какво излезе, за да спестиш 1500 лв. ще да дадеш доста повече. Да по-нова кола ще е, но пак няма гаранция, че след 2 години (съвсем примерно) няма да направи същия или друг скъп проблем. Просто сегашното положени на пазара не е подходящо за смяна на колата ако няма някакъв генерален проблем, не е пълна морга с множество проблеми или не е нападната от ръжда.
Т.е. ако колата няма други проблеми и/или ръжда, по изгодно е да се оправи гарнитурата и да се кара.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Asko VW написа:777 написа:Да не е евтино, ако се направи както трябва, със всичките му салтанати - проверка на главата и обслужване, напасване на клапани, легла на дюзи, разни други гарнитурки ....., може да стъпи на около 1.5 - 1,6 бона (зависи какво точно ще се прави и колко ще вземат за труд),
Преди две години ми струваше 200 лева труд твърдо / без пазарлъци от типа като я отворя и събера ще видим и такива... / и 300 лева за гарнитури, към тези пари са и 80 лева за шлайф и проверка на главата. Имам бележки за всяка една част но това е обобщено и това са цени в град Габрово от гаражен майстор, няма фирма не е натоварен с ДДС и данъци... Мисълта ми е, че до 1500-1600 трудно би стигнал такъв ремонт дори и в София. Сменях генератор за същите пари за които смених гарнитурата. Преди три дни дадох 330 лева за нов климатичен радиатор с труд и фреон. Наистина се оказва вярно, че трябва да имаш 30% от стойността на колата която закупиш от автокъща за да покриеш евентуални ремонти в началото. Отделно трябва да можеш да отделяш през годината пари за текущи ремонти, доста от частите са си консумативи. При други марки и модели нещата са доста по страшни от към цени. А ако колата е и по нова става чудо.
- Sonny_89
- Мнения: 812
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Преди повече от година извършихме смяна на гарнитура с тест на главата и т. н. за около 800 лв на Бора AJM. Моят съвет е да се ремонтира автомобила.
- Asko VW
- Мнения: 818
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Долу слагам какво съм правил и колко ми е излязло, през 2019 г. !!!
Разбира се не задължително всичко което аз съм правил, да го прави колегата, по-вероятно доста от нещата няма да се правят. Просто дадох колко, горе-долу би могло да достигне в най-лошия случай, при сегашните ценови условия. Като имах предвид, че дори и при този вариант, макар и неприятно, не е чак толкова страшно и не си заслужава само заради една гарнитура на главата да сменя колата.
Разбира се не задължително всичко което аз съм правил, да го прави колегата, по-вероятно доста от нещата няма да се правят. Просто дадох колко, горе-долу би могло да достигне в най-лошия случай, при сегашните ценови условия. Като имах предвид, че дори и при този вариант, макар и неприятно, не е чак толкова страшно и не си заслужава само заради една гарнитура на главата да сменя колата.
- Мехмед.Фикрет
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 23 дек 2015 17:50
- Автомобил: Volkswagen Passat
- Двигател: CBDC 2009
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Вчера оставих колата на сервиз . Майстора каза че е от гарнитурата и ремонта ще излезе около 700-800 лв. Дано главата да е здрава , че цената ще скочи. Обмислях варианта да я бартеросам с някоя друга кола , но не се знае на каква кола ще попадна . Пасата е 2009 има си ръжди , но поне знам че е здрава .
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B6 2.0 tdi 110 к.с. CBDC Високо ниво на антифриз
Хмм, не знам от къде си, но ако става въпрос за София увери се че за тази цена няма да ти претупат ремонта. Дори и извън София не знам да взимат по малко от 200 лв за ремонт на главата без нужните гумички за клапани и семеринги
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Alexspade, Google [Bot] и 24 госта