Здравейте, счупи ми се патрона за запалване, взех друг и го вързах с буксата под волана. Колата пали но веднага след това гасне.
Какъв може да е проблема, колата е голф 3 97-ма година 1.9тди afn.
Има ли имобилайзери въобще това чудо?
Голф 3 смяна на патрона на запалване
- hotsaucebg4
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 14 дек 2021 18:30
- Автомобил: Golf MK3 97 TDI AFN
- Двигател: AFN много върви
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19708
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 смяна на патрона на запалване
Има, и гривната на четеца е точно около патрона.
Или си забравил да я прехвърлиш, или не си включил кабелчето
Или си забравил да я прехвърлиш, или не си включил кабелчето
- hotsaucebg4
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 14 дек 2021 18:30
- Автомобил: Golf MK3 97 TDI AFN
- Двигател: AFN много върви
Re: Голф 3 смяна на патрона на запалване
мерси за отговора, трябвало е да вкарам и стария ключ в стария патрон, сега запалих и не гасне. Новия патрон съм го завързал със свинска опашка под волана :D
Единствено което е че сега мига лампата на подгрева явно дава някаква грешка но щом върви няма ядове.
Единствено което е че сега мига лампата на подгрева явно дава някаква грешка но щом върви няма ядове.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 3 смяна на патрона на запалване
Аз разбирам колегата по следния начин:
Изобщо не е демонтирал стария патрон а просто е закачил новия към буксата и в момента висо свободно
Прав ли съм ?
Ако е счупен само патрона а не клемореда, то патронника се сменява сравнително лесно. Тук в форума се мота една скица, на която е показано съвсем точно къде трябва да се направи една дупка 3мм и можеш лесно да извадиш патрона.
За клемореда също имаше някакви хитрини и тънкости. Ако не се бъркам най лесния вариант беше да се извади кормилния прът и с дълга и тънка отвертка се развива болта на клемореда.
Но както каза колегата @radotom имаш имобилаизер и ти липсва гривната.
Изобщо не е демонтирал стария патрон а просто е закачил новия към буксата и в момента висо свободно

Прав ли съм ?
Ако е счупен само патрона а не клемореда, то патронника се сменява сравнително лесно. Тук в форума се мота една скица, на която е показано съвсем точно къде трябва да се направи една дупка 3мм и можеш лесно да извадиш патрона.
За клемореда също имаше някакви хитрини и тънкости. Ако не се бъркам най лесния вариант беше да се извади кормилния прът и с дълга и тънка отвертка се развива болта на клемореда.
Но както каза колегата @radotom имаш имобилаизер и ти липсва гривната.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта