Имам следният проблем с Пасата (B6 Variant, 1.9TDI, 105 коня). При палене (студен старт) пали трудно, сякъш не му достига нафта, върти 2-3 секунди (сякъш се дави) и после пали рязко и шумно с разтрисане. Това го прави 99% от слуайте при студен старт на сутринта при първо палене. След това през деня започва да си пали от раз но все още го има това шумно палене с разтрисане. (хора които се возят се стряскът някой път).
Преди седмица 2 се наложи да правя основен ремонт на двигателя.(поради други причини). Нови ремонтни бутала, сегменти, шлаиф на блока, главата, рециклиране на турбината.
Проблема с паленето го имаше преди и след основния ремонт на двигателя.
Проверих и дюзите (на стоп леко тресеше колата, леко пушеше и мирешеше на нафта). Диагностиката показа че са тръгнали...Занесох ги в Дизел Сервиз София. Казаха че и 4-те пикаят много. Искаха 430 за резиклаж на една. Реших да взема 4 втора употреба. Човека от който ги взех ги извади от дwигател който беше току що пристигнал за разглобяване.
Монтирахме дюзите...диагностиката не показа никакви грешки. При палене не пушеше и нямаше мирис на нафта. Все си мисля че дюзите са що годе ОК за сега.
Та проблема с паленмето все още си го има.
Някъде бях чел че този модел имали проблем след врме, не се подавало достатъчно гориво припалене, което се оправяло с презаписване на картите ако не греша?
Дали може и да е от стартера? Как може да се тества стартера?
Дайте някви съвети че се побърквам
