
Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Здравейте, наскоро ми се скапа радиаторчето за парното и преди няколко дни го сменихме с ново на Valeo, и в момента се появи следния проблем, след смяната изобщо не ще да духа топло, усилвам до края духалките температурата я правя на HI и едва едва се усеща. Пуснах климатроника да се самодиагностицира и излязоха 4 грешки 1.025B, 2.0318, 3.04B6 4.04F7 . След като го пуснах да ги изтрие остана само една грешка 025B , също така копчетата са супер разбъркани пускам да духа в краката то духа в прозореца, пускам през средните да духа то духа в краката абе пълен батак, също така източиха фреона и не знам дали има връзка с топлото вътре.. дано има някакъв вариант за оправяне, че не ми се вкарва пак в сервиз
, благодаря !

- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Преди ремонта всичко ли беше ОК ?Тези грешки показват проблеми с клапите ,вероятно трябва да се закачи колата и диагностика и адаптация .Фреона се източва защото се вади кутията ,в която е радиатора на парното и изпарителя на климатичната система ,добре ще е да го заредиш с фреон ,за да не почне да корозира и пак да се наложи да сваляш табло.Ако клапите не работят коректно смесва топъл и студен въздух и за това нямаш парно ,да не говорим че тази която е към радиатора на парното може изобщо да не се отваря .Клапите облепяни ли са с нов дунапрен?Добре ли е обезвъздушена охладителната система ,термостата отваря ли ?
Последна промяна от Ивайло Димов на Съб 15 окт 2022 15:54, променено общо 1 път.
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Преди си имаше брутално парно, всичко както е разглобено така е и събрано. Термостата няма проблем вече го проверихме. Пак горе долу има парно не е като без хич ама очаквах да си духа горещо и да се регулират градусите не само на HI да топли. А за обезвъздушаването не се ли случва само да вади въздуха антифриза не е мръднал проверявах го ама до колкото разбрах от майстора не е обезвъздушавал нищо защото само ставало.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Да,принципно тези коли сами се обезвъздушават но понякога отнема време .Щом преди да протече радиатора всичко е било топ значи една адаптация би следвало да оправи проблема .Самите клапи сменихте ли им дунапрена ?Беше ли всичко омазано с антифриз ?Вероятно пробит радиатор е бил причината за ремонта .
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
неоригиналните радиаторчета не греят като оригинално,но пак като стопли добре мотора не е голяма разликата при не особенно загрял се усеща по-слабо
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Да сменено беше омазано и да заради пробит радиатор, сега също ми казаха че долу при управлението на климатроника имало някакъв датчик който може да е заминал и заради това да не прави температура, но не съм чувал изобщо за такъв датчик.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
При мен този датчик мери температурата и когато достигне определени градуси намаля степените на вентилатора в купето .А също не ползвам ауто режима зимата когато ползвам парното ,само лятото на охлаждане .При мен има и бутон за включване на компресора ,сега както е 10 градуса и натисна AUTO нищо ,че е на HI включва се компресора което смятам за излишно и безмислено .Бутона за обдухване стъклото също като го натисна се включва компресора да изсуши ако има конденз.Студения въздух изсушава доста бързо влагата но това помага есента и пролетта .Според мен щом всичко е работело преди ремонта ти е нужна само адаптация на клапите с VAG-Com и VCDS.
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Благодаря за съвета , имам кабел разбрах как се адаптира утре ще пробвам
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
И аз имам проблем с климатроника,или си внушавам,вече не зная.Ако искаш прочети проблема,който пуснах преди 2дни за Бора 1.9,може да ти помогне .
В твоя случай само си сменил радиатор и не би трябвало да има проблем,при положение,че преди това е имало перфектно отопление.При смяна на водна помпа и термостат никога не съм имал проблем с въздух в системата.
Относно ефективността на новия радиатор съм съгласен с колегата,че може би не е както на оригиналния ,но чак да е толкова слабо отоплението може би има и друг проблем.
Когато се разпадне дунапрена от двете клапи също има намалено отопление,при мен е в начален етап.Да не са забравили да свържат някоя букса при сглобяването?
В твоя случай само си сменил радиатор и не би трябвало да има проблем,при положение,че преди това е имало перфектно отопление.При смяна на водна помпа и термостат никога не съм имал проблем с въздух в системата.
Относно ефективността на новия радиатор съм съгласен с колегата,че може би не е както на оригиналния ,но чак да е толкова слабо отоплението може би има и друг проблем.
Когато се разпадне дунапрена от двете клапи също има намалено отопление,при мен е в начален етап.Да не са забравили да свържат някоя букса при сглобяването?
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Като се прави радиаторче винаги се облепят и клапите на това поколение. Ако не са облепени не очаквай да има парно.
Ако си взел хубав радиатор парното си духа точно както с нов оригинален.
Ако си взел хубав радиатор парното си духа точно както с нов оригинален.
-
- VW експерт
- Мнения: 13381
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Подкрепям горното мнение.
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Предния собственик е махнал дунапрена и е сложил нещо като картон и преди да се спука радиатора си имаше много здраво парно, днеска я закачих и пробвах да адаптирам клапите чуваха се как се наместват вътре, обаче пак не иска да духа и като го пуснах да разчете дали има грешки излезе
01274 Air Flow Flap Positioning Motor (V71) кво е тва и дали има общо с тва да не духа топло
01274 Air Flow Flap Positioning Motor (V71) кво е тва и дали има общо с тва да не духа топло
-
- VW експерт
- Мнения: 13381
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Това е т.нар. Клапа за рециркулация на въздуха. Не е от нея. Има ли промяна в силата на струята спрямо оборотите на двигателя?
Последна промяна от Zdravko Zankov на Нед 16 окт 2022 17:58, променено общо 1 път.
- boar
- Мнения: 329
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Тази грешка (01274)е моторчето за клапата на входящ въздух! Махни филтъра на купето и ще я видиш самата клапа, а моторчето е зад жабката! Сваляй я и ще имаш достъп до него. Явно е превъртяло някое зъбно колело...
Re: Голф 4 1.8Т слабо парно след смяна на радиаторче.
Не нищо не се променя с оборотите, сега чух като пусна да духа на топло през централните духалки започва да цъка нещо зад таблото
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 110 госта