Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали РЕШЕНО
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали РЕШЕНО
Здравейте колеги,не знам от къде да започна.На мойта жена баща и кара Фолксваген Бора 2.0 115 1999 година бензин газ и проблема е следния:
Преди известно време реле 409 което отговаря за бензиновата помпа започна да прави мизерии,при подаване на контакт работи постоянно и цъка като на аварийни съответно колата не пали и се дави с бензин Правеше го доста рядко и дядото така си караше, когато я закачих на Ваг Ком ми показа:
Датчик на колянов вал
Късо към четирите дюзи
Температурен датчик
Вчера обаче изгасна в движение и няма палене.
Днес се занимавах с нея но направо ме размаза тая кола.
Смених датчика на колянов вал и нищо не запали.
Намерих реле 409 (втора употреба) и нищо пак си цъка и работи постоянно а помпата бръмчи в несвяст.
Проверих бензиновата помпа хвърля яко.
Констатирах че няма ток до свещите, а до бобината с комутатора по буксата идват 12 волта и съответно я набедих и я смених и пак нищо ток до свещите не идва.Закачих я отново и ми показа датчик на колянов вал и температурен датчик.По странното е че когато реле 409 е поставено на мястото си Ваг Ком не може да се свърже с контролера,а когато махна релето се свързва,абе няма такъв филм.Наново сложих стария датчик на колянов вал като ко почистих преди това и нищо пак ток няма.Най странното е че когато влязох в измервателните блокове датчика за температурата на антифриза показваше 102 градуса, утре смятам да сменя и него и с това се изчерпвам.Мола за помощ към вас защото ми строежи нервите тая кола.
Преди известно време реле 409 което отговаря за бензиновата помпа започна да прави мизерии,при подаване на контакт работи постоянно и цъка като на аварийни съответно колата не пали и се дави с бензин Правеше го доста рядко и дядото така си караше, когато я закачих на Ваг Ком ми показа:
Датчик на колянов вал
Късо към четирите дюзи
Температурен датчик
Вчера обаче изгасна в движение и няма палене.
Днес се занимавах с нея но направо ме размаза тая кола.
Смених датчика на колянов вал и нищо не запали.
Намерих реле 409 (втора употреба) и нищо пак си цъка и работи постоянно а помпата бръмчи в несвяст.
Проверих бензиновата помпа хвърля яко.
Констатирах че няма ток до свещите, а до бобината с комутатора по буксата идват 12 волта и съответно я набедих и я смених и пак нищо ток до свещите не идва.Закачих я отново и ми показа датчик на колянов вал и температурен датчик.По странното е че когато реле 409 е поставено на мястото си Ваг Ком не може да се свърже с контролера,а когато махна релето се свързва,абе няма такъв филм.Наново сложих стария датчик на колянов вал като ко почистих преди това и нищо пак ток няма.Най странното е че когато влязох в измервателните блокове датчика за температурата на антифриза показваше 102 градуса, утре смятам да сменя и него и с това се изчерпвам.Мола за помощ към вас защото ми строежи нервите тая кола.
Последна промяна от kukata_pasat на Пет 16 дек 2022 15:06, променено общо 1 път.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин НЕ ПАЛИ
Пробва ли да откачиш захранването на компютъра на ГИ ,да не би той да бърка нещо .Другия вариант се компютъра на колата да се е бъгнал .
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин НЕ ПАЛИ
Не не съм махал буксата на инжекциона (за да не вземе да се побърка още повече) всъщност направо съм се изчерпал от към варианти, нова бобина с кумутатор нов датчик на колянов вал друго реле и ток няма.Грешките в компа след като ги изтрих не се появяват (но то не мога и да запаля за да се появи нещо само въртя на стартер и релето си цъка постоянно и това е)
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин НЕ ПАЛИ
Пробвай да я запалиш аварийно на газ поне !Елиминирай помпата за проба
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин НЕ ПАЛИ
На копчето на газовата уредба няма тази функция пробвал съм но проблема е че няма ток до свещите при наличието на нов датчик на колянов вал и нова бобина с кумутатор
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин НЕ ПАЛИ
Грешката за свещите не взимай под внимание. Масите как са?
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали
Не съм преглеждал масите не знам как са,те кои са основните тази от минуса на акумулатора към купе ли?Има ли и други.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали
Малко развитие по въпроса но не положително.Взехме някакво друго реле заместител за 7лв и се случи следната аномалия:
Тока който беше изчезнал до свещите се появи,но когато дам на контакт бензиновата помпа не работи и няма 12волта до нея, когато сложа оригиналното реле 409 бензиновата помпа работи постоянно но няма ток до свещите.Абе филма е страшен бушоните са здрави масата е там не е скъсана но не става и това е.Когато намериш тока губиш бензина когато намериш бензина губиш тока.
Тока който беше изчезнал до свещите се появи,но когато дам на контакт бензиновата помпа не работи и няма 12волта до нея, когато сложа оригиналното реле 409 бензиновата помпа работи постоянно но няма ток до свещите.Абе филма е страшен бушоните са здрави масата е там не е скъсана но не става и това е.Когато намериш тока губиш бензина когато намериш бензина губиш тока.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали
Като въртиш на стартер какво се случва? Предпазител изгаря ли?
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали
Не нищо не изгаря, просто вариантите са два,ако е с оригиналното реле 409 цъка постоянно и и бензиновата помпа работи но няма ток до свещите при въртене.
Ако е с заместителя за 7 лв релето цъка веднъж бензиновата помпа не работи няма ток до нея,но има ток до свещите.Тоест е едното има ток няма бензин с другото има бензин няма ток.Всички предпазители са здрави филма е неописуем утре я хвърляме в Ел сервиз и квото направят ако отстранят проблем и споделят горе долу какво се е случило ще споделя защото до сега в двайсет годишната ми практика и разправия с какви ли не котори не съм виждал подобно нещо.Проверих масата към двигателя както ме посъветва наред е.
Ако е с заместителя за 7 лв релето цъка веднъж бензиновата помпа не работи няма ток до нея,но има ток до свещите.Тоест е едното има ток няма бензин с другото има бензин няма ток.Всички предпазители са здрави филма е неописуем утре я хвърляме в Ел сервиз и квото направят ако отстранят проблем и споделят горе долу какво се е случило ще споделя защото до сега в двайсет годишната ми практика и разправия с какви ли не котори не съм виждал подобно нещо.Проверих масата към двигателя както ме посъветва наред е.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали
Верно е пълна мистерия тоя случай.
- tomata
- Мнения: 498
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали
Един дядо има голф 3 1.6 аек. Същите проблеми. Какво ли не му сменил моят брат, същите стъпки като тебе и неще и неще. И на третият ден излиза мишка от пласмасата на филтъра купе, хоп 7 жици на компа изядени. Наставка и всичко е ок. Сега мърка
- NikMar55
- Мнения: 276
- Регистриран на: Вто 26 окт 2021 17:05
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: TDI 1900 101 к с 2003 г
- Местоположение: Габрово
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали
Много кофти проблем. Колегата tomata може да излезе прав, най-кофти е да търсиш в паяжината от кабели утечка или късо. Такъв го ядохме месеци наред с Алфата на сина. Мигачите светваха постоянно когато си пожелаят. Накрая се оказа окъсен кабел към задния десен. Дано в сервиза им се занимава, обикновенно не се захващат, много време за елементарна повреда.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали
Колата му по принцип стои навън,да са я яли мишки не вярвам (ме че не е възможно) днес я оставихме в сервиз който се разправя само с електро работи,ако я оправят и загатнат от какво е било ще пиша.
-
- Мнения: 954
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с реле 409 Бора 1j2 2.0 115 бензин - не пали РЕШЕНО
Така след три дена престой в електро-сервиз проблема е решен.Оказа се студени спойки и влага в компютъра в комбинация с датчик на температурата на антифриза (който и аз констатирах но мислех че с изключването му ще взима някакви средни стойности) но основния проблем е в компютъра.Цената която ни взе е много дебела 250лв но важното е че колата е отправена.Благодаря на всички отзовали се.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 81 госта