Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Здравейте! Проблеми с голфа от известно време с ESP и нестабилни обороти. Проблема с ESP е, че святка лампичката на таблото след 500 метра без приплъзвания или някви неравности и така при всяко палене и потегляне, след около 500 600 метра си святка лампичката на таблото и колата явно влиза в някакъв режим и започва да придърпва, а като загася колата и запаля наново ESP не свети до следващи 500 метра и другия ми проблем е с нестабилни обороти особено при вече позагрял двигател и оставена на празен ход оборотите падат до към 400 и се качват до към 800 сякаш се опитва да компенсира двигателя. И от няколко дни вече колата гасне сама в движение. Качвам и диагностика от ваг ком веднага след изгасването на колата. Надявам се да има хора с някакво мнение и благодаря предварително!
							- Прикачени файлове
 - 
			
		
		
				
- Chassis Type.docx
 - (15.78 KиБ) Свален 119 пъти
 
 
- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Има вероятност да засмуква въздух иззад дросела.
			
									
										
						- Ивайло Димов
 - предупреждение за БАН
 - Мнения: 1519
 - Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
 - Автомобил: Seat Toledo
 - Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Проблема с оборотите е заради нарушен вакуум ,от някъде смуче въздух ...може и дебитомера да е мръсен и да не подава точна информация ,за другото.. компютъра губи данни и не може да се свърже с модула който управлява ESP
			
									
										
						Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Благодаря за мненията колеги! ще проверя или най вероятно ще ходя при майстор да види за вакуума и въздуха ... но някакви мнения и за това ESP защото е адски дразнещо и не мога да разбера от къде е , какво е , защо е
			
									
										
						- Ивайло Димов
 - предупреждение за БАН
 - Мнения: 1519
 - Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
 - Автомобил: Seat Toledo
 - Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Като застанеш пред колата в дясната част около помпата за ABS трябва да има един модул за ESP ,ABS ,ASR.Проблема може да е от патинясали клеми ,скъсан кабел, или  проблем със самия модул .
			
									
										
						- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Сместа я управлява първата ламбда сонда. Като ѝ гледам данните,нещо не е ок. По -рентабилно е първо да погледнеш за спукани,скъсани маркучи след дебитомер. Ако си сигурен,че всички са ок. Тогава смятам,че сондата е за смяна. 
П. П. АГУ има ли тая кола?
			
									
										
						П. П. АГУ има ли тая кола?
- 
				Zdravko Zankov
 - VW експерт

 - Мнения: 13522
 - Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
 - Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
 - Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
 - Местоположение: Враца
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
В скана ясно пише, че има грешка в ESP.
			
									
										
						Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
има газова, ланди ренцоZdravko Zankov написа:Сместа я управлява първата ламбда сонда. Като ѝ гледам данните,нещо не е ок. По -рентабилно е първо да погледнеш за спукани,скъсани маркучи след дебитомер. Ако си сигурен,че всички са ок. Тогава смятам,че сондата е за смяна.
П. П. АГУ има ли тая кола?
- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
deluxx21 написа:има газова, ланди ренцоZdravko Zankov написа:Сместа я управлява първата ламбда сонда. Като ѝ гледам данните,нещо не е ок. По -рентабилно е първо да погледнеш за спукани,скъсани маркучи след дебитомер. Ако си сигурен,че всички са ок. Тогава смятам,че сондата е за смяна.
П. П. АГУ има ли тая кола?
Това малко променя нещата, но все пак...
- Ник никишето
 - Мнения: 761
 - Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
 - Автомобил: Golf G60
 - Двигател: Pg 1990
 - Местоположение: СОФИЯ
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Като чета всички проблеми с този мотор и кола се радвам че не купих голф 5 плюс преди късо време и че завинаги бих черен печат на ВАГ групата . По темата предишната ми кола  костенурка светна исп и спря да се връзва с модула свалиха го с 300 зора и го пратих на ремонт за 600лева ми го върнаха кодираха го и покарах няколко години без яд . Всичко хубаво освен другите дертове с марката ,преди  няколко месеца почна да се проявява същия проблем като при теб оказа се че главния бушон е нагорял и разтопил леглото извадих външно бушон легло и спря да се появява грешката
			
									
										
						- nikidimow
 - Мнения: 60
 - Регистриран на: Вто 04 авг 2020 21:09
 - Автомобил: VW sharan
 - Двигател: BRT 2008г
 - Местоположение: Бургас
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Провери датчика за лоши спойки ,чипа направо се отлепя .Презапоявал съм няколко .Не знам къде се намира .Отваря се трудно ,залят е със някаква жмел  ,Почистване ,презпояване и е като нов .
			
									
										
						- boichopavlov
 - Мнения: 215
 - Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
 - Автомобил: Touran
 - Двигател: BSX 2006
 - Местоположение: Плевен
 
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Проблем с блока нз АБС-а няма. Всичко идва от мотора и грешката за натоварването му. Провери си МАП сензора и инсталацията към него.
			
									
										
						Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Здравейте! 
Имам същият мотор.Не съм голям специалист, но гледах клип в руски сайт , как е спукана мембраната , намираща се под смукателния колектор.Не можах да разбера името и номера й в ЕТКА. Замислям се , да не е проблема там.Тя управлява клапите за въздух преди цилиндрите.Ако някой знае повече, нека сподели!
			
									
										
						Имам същият мотор.Не съм голям специалист, но гледах клип в руски сайт , как е спукана мембраната , намираща се под смукателния колектор.Не можах да разбера името и номера й в ЕТКА. Замислям се , да не е проблема там.Тя управлява клапите за въздух преди цилиндрите.Ако някой знае повече, нека сподели!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта