Мнениеот samo_pechka » Пет 03 фев 2023 22:58 
			           							 
			
			
			Гайковерти, майковерти и накрая фащам една яка тресчотка с 3/4 квадрат и с нея.... 
Имам едно менте на ток, още е добре ( парксайд ) . Ползва се почти винаги при смяна на капли зима/лято по личните ни коли. Удобен ми е . 
И на акумулатор , като ония дето Васето пусна. Та червените биват , яки са, но... имат един много кофти дефект, а именно решението за захвата на батерията им и релсите за нея . Късат се релсите със сите капак отгоре на батерията. Не знам на другите марки, ( то всъщност знам де и там си евало майката с тоя проблем ) . Особено ако се закачат по-масивните батерии, по-мощен уред и се налага по-серт развиване. Примерно централния болт на външното каре по фв груп каляските. Та моето решение за тоя проблем е свински опашки , гумена лента ( срязан пръстен от вътрешна гума на моторетка ) . Нахлузвам я да обхване батерия и инструмент . Е питам аз сега , това ли трябва да се прави на инструменти по ХХХ и нагоре лева?! 
П.п. имам и едно рьоби с 400Нм по данни ,  любителско е , там  няма хлопане на батерии като на милуоки , просто е друга концепцията , щепселен тип захват на батерия към инструмент . Но все пак си е 400нютона, опре ли до повече, се вади друг.  . 
И накрая : като въздуха няма, носи на тормоз, на мръсотия  , на грубо отношение , мазни ръце и т.н. . Но се иска компресор, добър компресор и самия инструмент малко от малко да е истински, щото ментета им пляскат едни нютони да ти се замае главата , а се оказват в пъти по-малко. И човек се радва, ако уцели нещо с половината на дадените по табелка Нм.