Преди няколко дни бях писал че се съмнявам в мембраните на изпарителя и затова нямам мощност на 2 ра предавка и изобщо, но причината се оказа друга.От някой от форума получих съвет да си проверя филтъра на изпарителя.Е направих го.Под така наречения флтър на практика е една пробка от долу на изпарителя,та отвъртях я и изведнъж като се изсипа една кафяво-черна смес приличаща на масло .Брей зачудих се какво пък е това.Вътре в тази пробка наречена по мое му имаше малки камъчета незнайно от къде дошли и кал ,мърсотия лелелее бая си беше.Сега като го почистих и колата върви супер на ГАЗ.Впрочем колата е Голф 2 1.3 .
Та за тази странна течност ми е питането според вас какво е .....
п.с. аз предполагам че може да е втечнена газ примесена с мърсотия и утайка.
Странна течност от изпарителя.......
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
изпарител
Toва се сабира от самата газ,и трябва периодично да се източва в противен случаи може да ти надуе мембраните и да ги спука.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
това дето си направил трябва да се прави периодично.
да поясня:филтърчето на газта се намира под газовия клапан.
щом досега не си почиствал изпарителя значи не си сменял и филтърчето.а е добре да го направиш.струва само 1.50.
1.спира се газта от крана на бутилката
2.отвърта се болта отдолу на"чашката"на газовия клапан.
3.внимателно защото под филтърчето има малък магнит,който обира металните частици.почисти го и го постави обратно на място.
4.смени филтъра и после по обратен ред.
успех
да поясня:филтърчето на газта се намира под газовия клапан.
щом досега не си почиствал изпарителя значи не си сменял и филтърчето.а е добре да го направиш.струва само 1.50.
1.спира се газта от крана на бутилката
2.отвърта се болта отдолу на"чашката"на газовия клапан.
3.внимателно защото под филтърчето има малък магнит,който обира металните частици.почисти го и го постави обратно на място.
4.смени филтъра и после по обратен ред.
успех

- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GOLFER написа:1.спира се газта от крана на бутилката
2.отвърта се болта отдолу на"чашката"на газовия клапан.
3.внимателно защото под филтърчето има малък магнит,който обира металните частици.почисти го и го постави обратно на място.
4.смени филтъра и после по обратен ред.
успех
Жив и здрав да си!

- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
газ
След като се сглоби клапана на газта,се прави пяна с сапун и се ,,намазва,,около клапана за да се види за евентуално изпускане на газ.
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Странна течност от изпарителя.......
holy_man написа:... и изведнъж като се изсипа една кафяво-черна смес приличаща на масло .Брей зачудих се какво пък е това.Вътре в тази пробка наречена по мое му имаше малки камъчета незнайно от къде дошли и кал ,мърсотия лелелее бая си беше....
А ти да не очакваше водка Абсолют да потече...
Както и в предната тема , а и Голфъра те съветва, изчисти и филтъра на газовия клапан.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Taзи странна течност съдържа бензол ,който разяжда мембраните.С "супер " газта на 5000км се чисти/ сменя филтъра защото се графит и др. боклуци, а пробката отдолу ч развивай да се оттече слузта и по често.Въздушен филтър също на газа се смена на 5000км.
На 2 години се сменя мембрана на втора степен -става твърда менят се обороти. Като се сменя се проверяват и се сменят и клапанчетата, че се подбиват при работа.
На 2 години се сменя мембрана на втора степен -става твърда менят се обороти. Като се сменя се проверяват и се сменят и клапанчетата, че се подбиват при работа.
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
warrior написа:айде някой да снима процедурата, pls, да добием визуална представа) мен лично ме е страх да пипам, да не потроша нещо по изпарителя...
Именно - вчера го разглобих и потроших 3 лева за нова пластмасова тръбичка. На пръв поглед изглежда като метална, но лесно ти остава в ръцете, ако не го знаеш и пробваш да откачиш маркуча. Това е изходът от изпарителя към карибуриратора. Има си винтчета, които я освобождават.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта