Карам golf 4 1.9 tdi 101hp код на мотора AXR (мисля че така беше). Интересувам се от това да го вдигна на 150-170коня максимум (повече нямам нужда). Та моля някой който разбира, да изкаже мнение какво, как и защо. Силно ме интересува да не е*а мамата на мотора за това бих се примирил и с по-малко от конете по-горе. Ще съм благодарен ако някой удари едно рамо с информация , съвети и обяснение като за “малоумен”.
Тунинг за Голф 4 101коня
- 
				outofthegame1994
 - Мнения: 5
 - Регистриран на: Вто 29 сеп 2020 21:58
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Тунинг за Голф 4 101коня
Здравейте , понеже нищо не разбирам от коли ще ми трябва малко помощ по следния въпрос.
Карам golf 4 1.9 tdi 101hp код на мотора AXR (мисля че така беше). Интересувам се от това да го вдигна на 150-170коня максимум (повече нямам нужда). Та моля някой който разбира, да изкаже мнение какво, как и защо. Силно ме интересува да не е*а мамата на мотора за това бих се примирил и с по-малко от конете по-горе. Ще съм благодарен ако някой удари едно рамо с информация , съвети и обяснение като за “малоумен”.
  
			
									
									Карам golf 4 1.9 tdi 101hp код на мотора AXR (мисля че така беше). Интересувам се от това да го вдигна на 150-170коня максимум (повече нямам нужда). Та моля някой който разбира, да изкаже мнение какво, как и защо. Силно ме интересува да не е*а мамата на мотора за това бих се примирил и с по-малко от конете по-горе. Ще съм благодарен ако някой удари едно рамо с информация , съвети и обяснение като за “малоумен”.
- walentin
 - Мнения: 524
 - Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Re: Тунинг за Голф 4 101коня
Колега, не се занимавай с глупости. Тоя мотор е ВЕЛИК! Ще го прецакаш! Карах един Туран с него , 2004г, нов, помпа-дюза, сега е 600000.
			
									
										
						Re: Тунинг за Голф 4 101коня
Колега за 170 коня трябва да сложиш минимум гт1749ва от 131-ца, дюзите ще са на границата за тези коне и съответно е хубаво да се сложат AL-ки.Съединителя гаранция няма да издържи много както и да се избягва увеличението на torque лимитера в ниски обороти. И като направиш бързи калкулации не си заслужава инвестицията. Аз съм с 101-ца ATD: турбина гт1749в , сложил съм всмукателен колектор, интейк с гофрето , дебитомер и капака на филтърната кутия от 131-ца. Егр-а изхвърлен в кофата и заменен с рейс пайп , софтуерно изолиран дебитомер и настроена по мап сензора (заменен с 3 баров от 131/150).Изолирани са клапаните на егр-а и клапата за меко гасене , за да няма евентуален пропуск на вакуум от тях. Не е нещо уау ,но колата върви много прилично  без абсолютно никакви пушеци като настройките си ги правих сам в рамките за безопасност на мотора.
			
									
										
						- tdi fen
 - Мнения: 4746
 - Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
 - Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
 - Двигател: TDI AGR
 - Местоположение: София
 
Re: Тунинг за Голф 4 101коня
според мен 1749 vk ( от 2.7 tdi)  е най-добрият вариант
			
									
										
						- Danny boy
 - Мнения: 1961
 - Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Тунинг за Голф 4 101коня
1756vk  искаш да кажеш?...
			
									
										
						- 
				outofthegame1994
 - Мнения: 5
 - Регистриран на: Вто 29 сеп 2020 21:58
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Re: Тунинг за Голф 4 101коня
самкатааa написа:Колега за 170 коня трябва да сложиш минимум гт1749ва от 131-ца, дюзите ще са на границата за тези коне и съответно е хубаво да се сложат AL-ки.Съединителя гаранция няма да издържи много както и да се избягва увеличението на torque лимитера в ниски обороти. И като направиш бързи калкулации не си заслужава инвестицията. Аз съм с 101-ца ATD: турбина гт1749в , сложил съм всмукателен колектор, интейк с гофрето , дебитомер и капака на филтърната кутия от 131-ца. Егр-а изхвърлен в кофата и заменен с рейс пайп , софтуерно изолиран дебитомер и настроена по мап сензора (заменен с 3 баров от 131/150).Изолирани са клапаните на егр-а и клапата за меко гасене , за да няма евентуален пропуск на вакуум от тях. Не е нещо уау ,но колата върви много прилично без абсолютно никакви пушеци като настройките си ги правих сам в рамките за безопасност на мотора.
Благодаря за инфото колега , можеш ли да ми кажеш цялата процедура като части и труд на какви парички ще ми стъпи ориентировъчно?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта