Колеги,
Съжалявам ако повтарям някоя тема, но... Намислил съм да се оглеждам и евентуално взема някое поло след 1995, най-вероятно ще вербувам някой да ми внесе нещо отвън. Кажете моля кой според вас е най-подходящия двигател за колата (струва ми се например че 1.0 е леко недостатъчен, прав ли съм...)
Има ли нещо за което да се внимава / избягва?
Благодаря



съвет за покупка на поло - какъв двигател
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
1,4 16V - мощност колкото искаш .... не се зори ни от климатик ... ни от хидравлика ... а и тези модели са с доста прилични екстри серийно
Да не говорим че е със спирачки като на Пасат, който е 500кг по тежък
ще ти кажа и за разход ... градско .. особено в софия 10 .... извънградско .. ако го караш с до 110км прави 5
по книжка е 5,6 при 120 ... но на 120км/ч но при тях е някъде на 4000 оборота където нещата вече са други! 


ще ти кажа и за разход ... градско .. особено в софия 10 .... извънградско .. ако го караш с до 110км прави 5


- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
ами ако много зависи къде ще я караш колега?
Ако те притеснява разхода и караш предимно в София. Търси Дизел!
Ако не караш много и бензина те урежда 1.4 мотора 60 коня е златната среда и като мошност и като разход.
Ако ще караш много извън градско земай 1.4 16В или 1.6, ще харчат 5-6/100 там където дизел харчи 4-5 ама вървят много.(за извън градско направо търси голф)
Кола без клима аз не бих взел!
Кола от Италия Много Внимавай!!!
Най-честите оплаквания са :
-Нестабилни обороти на празен ход при бензините (причинители много повечето не са скъпи за ремонт)
-СКОРОСНИ КОТИИ и на дизел и на бензин имат навика да протичат от една семеринга (8лв) и ако остане без масло скоростите .... НЕ се намират лесно
Ако те притеснява разхода и караш предимно в София. Търси Дизел!
Ако не караш много и бензина те урежда 1.4 мотора 60 коня е златната среда и като мошност и като разход.
Ако ще караш много извън градско земай 1.4 16В или 1.6, ще харчат 5-6/100 там където дизел харчи 4-5 ама вървят много.(за извън градско направо търси голф)
Кола без клима аз не бих взел!
Кола от Италия Много Внимавай!!!
Най-честите оплаквания са :
-Нестабилни обороти на празен ход при бензините (причинители много повечето не са скъпи за ремонт)
-СКОРОСНИ КОТИИ и на дизел и на бензин имат навика да протичат от една семеринга (8лв) и ако остане без масло скоростите .... НЕ се намират лесно
- AERVWPOLO
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз имам поло 1.0i 37kw 97г. със екстрите си със спортно окачване и колата наистина е много добра.Трябва да знаеш че това е изцяло градска кола.доста е силна при високите обороти.Със сигурност със тва малко двигателче ще направиш за смях доста по големи на колици.Разхода е доста приличен.Трябва обаче да гледаш ако взимаш 1.0 да е 37 kw защото има 33 а то харчи малко повече а и върви по малко естествено.Ако не го зоря мойто харчи около 6,5-7л. градско като дори съм стигал 6,казвам го без въобще да се изхвърлям.
С една дума няма да съжаляваш!!!!!
С една дума няма да съжаляваш!!!!!
дизела 64 коня,,,по дани е по добре от 1.3 и с малко по лош на динамика от 1.4...неприятни вибраций, трошливи скоростти, неудобен за манипулаций-кош и не на последно място- крайно неикономичен за конете и килограмите...7+ градско си е нещо нормално.
за мен оптималния вариянт е 1.6 на газ...или 1.3,1.4 на бензин
като цяло-частите са по скъпи от голф 3, няма нищо по моргите, и струва в повечето случей повече пари от голф3.
не на последно място- евтино уборудване,евтина изработка-на моето излиза че е правено в испания за разлика от голфовете,
стабилността е много по лоша от голф3 , на по стари модели се наблюдава загнивания с който фолксваген се е преборил много отдавна при всички други модели.
аз съм голям фен на 6н,но ако се преработи в тунинг вариант, в стандартните си варианти са просто евтинджарски копия на фолксваген с незаслужено висока цена,поради дамския интерес.
освен надежност на двигателя- други плюсове не очаквай,...много по ми харесват от голф3,но мисля че по практично и умно да се ориянтираш към голф.
за мен оптималния вариянт е 1.6 на газ...или 1.3,1.4 на бензин
като цяло-частите са по скъпи от голф 3, няма нищо по моргите, и струва в повечето случей повече пари от голф3.
не на последно място- евтино уборудване,евтина изработка-на моето излиза че е правено в испания за разлика от голфовете,
стабилността е много по лоша от голф3 , на по стари модели се наблюдава загнивания с който фолксваген се е преборил много отдавна при всички други модели.
аз съм голям фен на 6н,но ако се преработи в тунинг вариант, в стандартните си варианти са просто евтинджарски копия на фолксваген с незаслужено висока цена,поради дамския интерес.
освен надежност на двигателя- други плюсове не очаквай,...много по ми харесват от голф3,но мисля че по практично и умно да се ориянтираш към голф.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
rudolf написа:дизела 64 коня,,,по дани е по добре от 1.3 и с малко по лош на динамика от 1.4...неприятни вибраций, трошливи скоростти, неудобен за манипулаций-кош и не на последно място- крайно неикономичен за конете и килограмите...7+ градско си е нещо нормално.
за мен оптималния вариянт е 1.6 на газ...или 1.3,1.4 на бензин
като цяло-частите са по скъпи от голф 3, няма нищо по моргите, и струва в повечето случей повече пари от голф3.
не на последно място- евтино уборудване,евтина изработка-на моето излиза че е правено в испания за разлика от голфовете,
стабилността е много по лоша от голф3 , на по стари модели се наблюдава загнивания с който фолксваген се е преборил много отдавна при всички други модели.
аз съм голям фен на 6н,но ако се преработи в тунинг вариант, в стандартните си варианти са просто евтинджарски копия на фолксваген с незаслужено висока цена,поради дамския интерес.
освен надежност на двигателя- други плюсове не очаквай,...много по ми харесват от голф3,но мисля че по практично и умно да се ориянтираш към голф.
Първо да кажа че и 1.4 коша не е удобен за маниполации.
Второ скоросни котии трошат не са мо дизелите.
Трето къде видя че полото е по-скъпо от голф-а? Аз направих едно търсене в мобиле.бг за коли от 97-99 със климатик и ел стъкла. И голфовете беха наравно със полото ако не и по скъпи.
Какво ще рече да се преработи в "ТУНИНГ ВАРИАНТ", какъв е тоз вариян?
Ако искаш спортна кола 1-во тотално си збъркал марката, 2-ро полото е правено за малка градска икономична кола, това че ние сме шумахеровци дори в нея е друг въпрос.
И последно накря ме уби като казваш, че едисвеното здраво нещо по колата е двигателя. Достатъчно е човек да одели по 5мин, да прегледа само за какви проблеми си пишат хората за поло и за какви при голф.
А пък ако има и по обстоини наблюдения като мен, един редовен посетител, и види, че в на поло часта се пише от дъжд на вятър доката при голф постянно се опсъждат нови проблеми.
П.П Поло е по-здраво от Голф-а или са на равно. Поло-то е по-ефтино от Голфа или са наравно.Поло = икономичност. Голф = удопсво.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта