1. Кожен салон с подгрев задължително
2. Задължително подгрев на волана
3. Задължително въздушно окачване
4. След 2010 година
5. По възможност не с космическо обслужване
6. До 30000лева, по възможност с пълна сервизна история
7. Да не гори над 15/100 градско
Между дизел или бензин, реших да заложа на дизела, понеже Маздата беше бензин, а и тук, двете са на една цена, така че разликата щеше да е само в разхода. Вариантите за покупка бяха от Беларус, Литва или България. Беларус директно отпадна понеже колите тук са много по-скъпи. В Литва бяха най-евтини, но масово бяха блъскани американки на бензин, за това остана България. Моделите които ми харесаха и се вписваха в бюджета бяха X5, Caynne, Range Rover Sport/Vogue, Q7, Touareg. Поршето и Ренджът отпаднаха на момента, понеже бях чел много истории, как са докарали собствениците си до фалит. Интериорите на Аудито и БМВ-то са от 2007 и ми се струваха по морално остаряли. Така остана Туарег. След кратко търсене намерих, каквото търсех! 2011 Nf 3.0 Casa върната от лизинг в DAS Welt Auto на реални 280к км с пълна сервизна история водена в Автотрейд Варна. Машината дойде с обслужен двигател и обслужен автомат + сменен антифриз. След покупката обслужих диференциалите + раздатката, сложих нови накладки и смених спирачната течност. Следващите 3000км до Минск бяха истинско удоволствие и дори 10-те часа прекарани в чакане на границата, бяха посрещнати с усмивка и добро настроение! По време на пътуването успях да го разуча изцяло, но има 2 неща които ми убягват:
1. Някой може ли да ми каже, как да репрограмирам ключовете и положението на шофьорската седалка. Всеки път като се приближава до него седалката тръгва назад и после трябва да си я наглася, което направо ме вбесява.
2. Останах леко разочарован, колко гори извънградско. Засича го по бордови компютър и от колонка до колонка и разликата е близо 1.5литра. Със 130 с българска нафта от лукойл ми дава 10/100. С унгарска нафта, със 120 ми дава 9/100.С беларуска нафта със 110 ми дава 8-8.5/100. Вярно е че беше пълен до горе с багаж, но автоматът бидейки 8 степенен очаквах нещо около 7/100 със 120. Всичките му карантии са си на него - дпф, егр и т. н. В Минск ми дава със времето за загряване около 15/100.Това са все данни от колонка до колонка, по борд са около 1.5 литра надолу. Та това нормални стойности ли са? Ще съм благодарен на отзовалите се! Надявам се, да не съм отегчил никой с пелтеченето си и желая на всички само безаварийни
