Здравейте,
Закупих от Германия B7 1.4TSI eco fuel (метан варианта) с 7 степенно със сухите съединители DSG.
Какво е важно да се обслужи веднага. Уж се води на 250к км. Масло на мотора и филтри ясно. Гледам, че веригата на двигателя трябва да се сменя на 70к км. И автомата се води необслужваем с два сухи съединителя, но гледам събира малко под 2 лтира масло. Да се смени ли това масло и ако да оригиналното на VW ли да се купува задължително ? Какво ви е мнението за маслото на автомата и веригата ? Също така по метан системата има ли нещо, което да се прави, че там идея нямам даже и кой да питам за тия метанови неща кое се обслужва къде и как и на колко време.
Благодаря
Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 28 окт 2010 22:16
- Автомобил: Passat B7 DSG + Altea XL DSG
- Двигател: CFGB + BKD
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
monobreak написа:Ако си сложил лед крушки, както съм аз ето как:
-влизаш във 09: Cent. Elect,
-влизаш на Byte 17 после си активираш License Plate Light w/o Pulse Width Modulation (PWM) [LED Light]
- Byte 23 деактиираш Lamp Monitoring (Cold) License Plate Lamps active и готово.
При мен всички светлини отзад са LED (габарити, стоп, мигачи, светлини на заден ход и светлини на номера)
Преди няколко дни си сложих на късите лед крушки и дава грешка само като се запали колата и е през деня (когато се включват DRL), но след като пусна къси и върна пак ключа на авто няма грешка вече.
Тази вечер пробвах, но на този автомобил моят VCDS нещо не запазва успешно промените в Long coding. Може би ми трябва по-нова (или поне да е оригинална) версия на програмата, аз съм с версия 17.8, Ако има някой колега, живеещ в Люлин или съседен квартал, може да пробваме, за да премахна постоянно изскачащите надписи. Кабелът е купуван 2017г. от човек от форума и на другата ми кола работи добре.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Менте версията има ограничено време , в което можеш да правиш промени. Рестартираш програмата, влизаш и директно правиш , каквото искаш почнеш ли да разглеждаш из менютата не ставаше и при мен.
- monobreak
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 07 яну 2024 22:23
- Автомобил: VW Passat B7 2011
- Двигател: CAYC
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Аз съм със 21.9 от алито за под 50лв беше преди 2 години
-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Колеги привет. Някой слагал ли е парк асистънт на пасата? Имам парктроник с 8 сензора и трябва да добавя още 4. Но, за тях, трябва да се пробие бронята и да се сложат специални държачи за сензорите. Иначе в олх има окабеляване, модула и бутона.
Също така, ако имам печка, която се включва автоматично при по-студено време и да ми загрее по-бързо колата, мога ли да сложа и от другия тип с дистанционно и много ли е трудоемко? Видях обява за цял комплект webasto с модул и дистанционно, но не знам дали ще стане
Благодаря предварително
Също така, ако имам печка, която се включва автоматично при по-студено време и да ми загрее по-бързо колата, мога ли да сложа и от другия тип с дистанционно и много ли е трудоемко? Видях обява за цял комплект webasto с модул и дистанционно, но не знам дали ще стане
Благодаря предварително
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Здравейте
Имам пасат b7 закупен наскоро.
Дойде с 2 ключа keyless има колата. Забелязвам, че много бързо спира да работи keyless-a. Няколко пъти купувам чисто нови 2032 батерии и като ги сложа всичко е супер като минат няколко дни започва да не намира ключа за палене и трябва да го вкарвам в колата. Смених 3 чисто нови батерии на ключовете и след няколко дни спират. Все 1 като ключа е в стаята си изпразва батерията и после колата пак не го засича,че му е слаба. Въртях единия ключ викам си да има дефект карах няколко дни с другия няма общо взето разлика с кой от 2-та. След няколко дни от смяната на нова батерия колата спира да си го намира.
Имах подобен проблем на едно Пежо 208 ключа беше изпран, но си работеше. Проблема се състоеше, че чисто нови батерии тотално се изтощаваха за 1 месец. Преди изпирането нямаше такъв проблем.
Имам пасат b7 закупен наскоро.
Дойде с 2 ключа keyless има колата. Забелязвам, че много бързо спира да работи keyless-a. Няколко пъти купувам чисто нови 2032 батерии и като ги сложа всичко е супер като минат няколко дни започва да не намира ключа за палене и трябва да го вкарвам в колата. Смених 3 чисто нови батерии на ключовете и след няколко дни спират. Все 1 като ключа е в стаята си изпразва батерията и после колата пак не го засича,че му е слаба. Въртях единия ключ викам си да има дефект карах няколко дни с другия няма общо взето разлика с кой от 2-та. След няколко дни от смяната на нова батерия колата спира да си го намира.
Имах подобен проблем на едно Пежо 208 ключа беше изпран, но си работеше. Проблема се състоеше, че чисто нови батерии тотално се изтощаваха за 1 месец. Преди изпирането нямаше такъв проблем.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Зависи и какви нови батерии слагаш. Възможно е и причината да е в самата батерия. Ако е от Лидъл или подобна (евтина), така става - препатил съм го. Купи батерия от магазин за електроника.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Купих читави нови от технополис, пробвах с варта и energizer. Със срок от 10 години не мисля, че 3-те батерии са причината.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Да, явно не е от батериите. При мен се оправи точно с Варта.
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Някой кондензатор ти правии утечка. По спомен са към 7-8. Измери колко е супротивлението на клемите на батерията и го напиши тук. Измерваш без батерията. Първо червения кебел на + черния на - и измерваш, полсе обратно кабелите и пак измерваш. Трябва да над 2MOm.
Също така може да го отвориш и да изпереш платката с хладка вода и веро. Търкаш с четка за зъби. После го издухваш с сгустен въздуш докато исъхне напълно и пак мериш съпротивлението.
Също така може да го отвориш и да изпереш платката с хладка вода и веро. Търкаш с четка за зъби. После го издухваш с сгустен въздуш докато исъхне напълно и пак мериш съпротивлението.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Vasseto написа: да изпереш платката с хладка вода и веро. Търкаш с четка за зъби.
И аз си мислех за окисления.
Ако се носи в джоба на панталона, от потта много мизерии се получават.
Само като допълнение към съвета на Вассето - след изпирането с веро (или течен сапун, но в никакъв случай с твърд - остават неразтворени люспици), аз бих топнал платката в чист спирт или поне спирт за горене.
Смесва се с водата и много бързо се изпарява всичко. За 1-2 часа е готова
Ако не се топне в спирт - ще трябва да седи цял ден платката отворена, без батерия, на слънце, за да е сигурно, че под чиповете няма да остане влага.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Не съм много сигурен на начина на измерване направил съм 2 снимки. Веднъж с червеното на плюса на ключа и после обратното.
Относно чистенето на платката не съм сигурен как да разглобя останалата част от ключа
пп Намерих малко хард ми се струва, но е запечатан фабрично и трябва да играе макетния
https://www.youtube.com/watch?v=Zf8oObVJTwI
Относно чистенето на платката не съм сигурен как да разглобя останалата част от ключа
пп Намерих малко хард ми се струва, но е запечатан фабрично и трябва да играе макетния
https://www.youtube.com/watch?v=Zf8oObVJTwI
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Привет колеги,
интересуваме ме информативно колко горе долу е нормална цена за смяна на верига и прилежащите към нея неща. Става дума за 2ка бензин. Питам само за труда, без части.
интересуваме ме информативно колко горе долу е нормална цена за смяна на верига и прилежащите към нея неща. Става дума за 2ка бензин. Питам само за труда, без части.
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Ключа е лепен. Направи като този в клипа. Отлепи го само от едната страна. Може и само с пране да се разминеш.
Този уред с паднала батерия показва много повече от действителната стойност.
Този уред с паднала батерия показва много повече от действителната стойност.
Re: Passat B7 - подобрения и обща информация за модела
Засега имам успех, почистих я и ключа работи с батерия, която едва отключваше. Дано така остане за дълго време. Тия дни ще "оправя" и другия по тази процедура.
Относно мултицета сложих друга батерия вече след като почистих платката и стойностите бяха около 3.4 и около 15 спрямо 3.9 на 11. Колко и какво мери нямам идея, но ефект в работата му има.
Благодаря много
Относно мултицета сложих друга батерия вече след като почистих платката и стойностите бяха около 3.4 и около 15 спрямо 3.9 на 11. Колко и какво мери нямам идея, но ефект в работата му има.
Благодаря много
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта